Szukaj:
PL EN ES
Polecamy



Kalendarz treningów
stare 20-09-2009, 19:21   Post #51 (permalink)
Member
Awatar MaXyM
 
Zarejestrowany: Aug 2004
Skąd: Praha, Czech Rep.
Postów: 29.936
Wyślij wiadomośc poprzez ICQ do MaXyM
Nic konkretnego nie mam, okazalo sie jednak ze ISI testuje rf2 z pomoca wspolpracujacych ludzi. M.in Mirzza (simracing.cz) jest testerem.

Niestety wersje do testowania sa calkowicie zamkniete, powiazane z fingerprintem hardware'u i ograniczone czasowo. Pewnie nie moga tez udostepniac mediow bo by cos bylo. Moze na jesiennym zlocie sr.cz mirzza cos pokaze.

Zadania testowania sa rozne, zazwyczaj pojedyncze. testuje sie osobno pogode czy np. menu.

Jak zapytalem jaka jest najwieksza zmiana w rF to odpowiedz brzmiala: czucie auta. Czuc bardziej jego mase a co wazniejsze granicze przyczepnosci opon. Auto sie zachowuje na granicy ciagle elastycznie i wiadomo gdzie ta granica jest juz przekraczana ale auto nie ucieka jeszcze w buraki. Tak ze poprawiony handling/ff.

Co do reszty nie wiem. mam nadzieje ze wkrotce bede mogl cos bardziej konkretnego dopisac.
MaXyM jest offline  
SLS developer :: sls.simracing.pl ::

Rating: 94355 | Skill: 7.59 | OpenRating: 0
Logitech G25 | Logitech G25 + LC | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Sekwencja
Odpowiedź z Cytatem
stare 20-09-2009, 19:41   Post #52 (permalink)
Awatar SebaOnePL
 
Zarejestrowany: Oct 2008
Skąd: Lublin
Postów: 2.474
W takim razie dobre wieści MaXyM przynosisz. Dobrze że coś się dzieje z tym rF2 bo już dosyć długo to wszystko trwa a tu żadnych konkretów ze strony ISI.
Jeżeli chodzi o to czucie auta to brakuje mi tego obecnie w rF, w Race07 w WTCC jak dobry setup zrobiłem to czułem jak balansuje na granicy uślizgu ale jeszcze kontrolowałem to i jechało się wyśmienicie, w rF (fakt że mniej czasu temu poświęciłem) nie udało mi się odczuć czegoś podobnego ale rF2 ma szanse to naprawić z nawiązką.
Na razie pozostaje czekać...
SebaOnePL jest offline  
Rating: 21893 | Skill: 3.25 | OpenRating: 0
Logitech DFGT | Zmiana biegów: Sekwencja
Odpowiedź z Cytatem
stare 02-11-2009, 12:29   Post #53 (permalink)
Member
Awatar MaXyM
 
Zarejestrowany: Aug 2004
Skąd: Praha, Czech Rep.
Postów: 29.936
Wyślij wiadomośc poprzez ICQ do MaXyM
Kiedy ma sie pojawic rF2 - to pytanie nas nurtuje juz od 2 lat. I wraca srednio co pol roku jak bumerang. Wg harmonogramu prac rF2 ma ujrzec swiatlo dzienne w 48 tygodniu roku. A to oznacza w koncu listopada Pytanie ktorego roku

Mialem pytanie od Lesia spisane ale teraz odpisuje z pracy i nie mam ich przy sobie. Wiec pewnie zapomne o niektorych rzeczach.

1. Mirzza twierdzi ze najwieksza zmiana to fizyka opon. Ale o tym pisalem w poscie wyzej

2. deszcz i woda - Mirzza widzial strugi wody cieknace po torze, kaluze i aquaplaning podczas ich przejezdzania. Woda wysycha szybciej na torze ktory jest nasloneczniony. Jesli na miejsce mokrego toru pada cien, to tam woda wysycha duzo wolniej i moze sie zdarzyc ze caly tor jest suchy a w jednym miejscu jest kaluza.

3. live-track. Bedzie realny livetrack liczony na podstawie toru jazdy aut a nie sztucznie wyznaczony na "sztywno". LT bedzie obejmowal wysychanie toru, zwiekszanie przyczepnosci w BL oraz zmniejszanie poza nia (brud, kawalki gumy), zmiane temp BL etc.

4. DX. Mirza nie wie jesli bedzie to wykorzystywalo specyfikacje DX9c, jednak powiedzial ze bedzie mozna dac ponad 200 niezaleznych zrodel swiatla dla sceny w miejsce kilku jakie mozna teraz. Jesli to potwierdza zmiane specyfikacji - nie wiem

5. grafika - podobno wyglada to jak shift ale z fizyka symulacji

6. zmiany kierowcow - podobno poprawione - nie potwierdzone

7. uszkodzenia (chlodnica, przejazdy przez progi spowalniajace etc). Wszystko bedzie... ale tez... to jest zaiplementowane juz w rF1. tylko ze nikt tego nie modeluje w obecnych modach. Jedyne co bedzie nowe to to, ze po zlapaniu gumy i jezdzie na flaku, mozna bedzie zniszczyc tez felge i w ogole nie dojechac do pitu. Felge tez bedzie mozna zniszyc uderzajac bokiem w kraweznik

8. Auta - niestety nic nie wiadomo. W wersjach testowych widac tylko tempcary.

9. zawieszenie dodanie nieliniowe sprezyny oraz nowe typy zawieszen.

10. Dev kit - dostepny bedzie soft sluzacy do definiowania obiektow (tory, auta) posiadajacy automatyczna kontrole jakosci. Ma to wyeliminowac bledy powodujace niedzialanie modow w jakis trybach DX, czy przy jakkis wybranych ustawieniach grafiki. Devkit umozliwi tez konwersje starych modow do nowych. Przy czym nie bedzie to plug-and-play. Konwersja toru ma zajac tylko 2 dni. Oczywiscie przekonwertowany stary tor nie bedzie posiadal niektorych ficzerow jak obsluga deszczu etc

11. wiatr - beda symulowane podmuchy wiatru

12. bedzie poprawione obliczanie efektu draftu uwzgledniajac aerodynamiczne ustawienia pojazdow (wingi) oraz zmniejszenie docisku aero przez auto jadace w drafcie.

Jesli mi cos przyjdzie do glowy to napisze.

Mirzza jednoczesnie ostrzega, ze nie ma gwarancji co do daty wydania, ale takze co do ficzerow zawartych w tym wydaniu. rF2 jest oparty o rF Pro - symulacje dla profesjonalnych zespolow - jest gotowy od roku. Jedyne na czym sie pracuje w ostatim czasie to grafika i ogolnie to co graczowi ma sie podobac.
MaXyM jest offline  
SLS developer :: sls.simracing.pl ::

Rating: 94355 | Skill: 7.59 | OpenRating: 0
Logitech G25 | Logitech G25 + LC | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Sekwencja
Odpowiedź z Cytatem
stare 02-11-2009, 12:36   Post #54 (permalink)
Awatar JacKill
 
Zarejestrowany: May 2007
Skąd: Okolice Kielec ;)
Postów: 2.777
To jest zbyt piękne, żeby było prawdziwe, ale jeżeli pojawi się w miarę przyzwoicie zrobiony mod wykorzystujący te nowinki, to chyba się skuszę na rF2 O ile wyjdzie przed Duke Nukem For(n)ever A co z FF?
JacKill jest offline  


Rating: 1897 | Skill: 0 | OpenRating: 0 | Hamowanie: heel & toe | Zmiana biegów: Układ H
Odpowiedź z Cytatem
stare 02-11-2009, 12:42   Post #55 (permalink)
Awatar SebaOnePL
 
Zarejestrowany: Oct 2008
Skąd: Lublin
Postów: 2.474
Deszcz, woda, live-track...
Jak dla mnie wygląda bardzo obiecująco i mam nadzieję że moderzy będą umieli z tego skorzystać i jedyne czego bym sobie życzył to żeby rF2 w końcu się ukazał i kosztował mniej niz iRacing
SebaOnePL jest offline  
Rating: 21893 | Skill: 3.25 | OpenRating: 0
Logitech DFGT | Zmiana biegów: Sekwencja
Odpowiedź z Cytatem
stare 02-11-2009, 12:46   Post #56 (permalink)
Member
Awatar MaXyM
 
Zarejestrowany: Aug 2004
Skąd: Praha, Czech Rep.
Postów: 29.936
Wyślij wiadomośc poprzez ICQ do MaXyM
Cytat: Napisał JacKill Zobacz post
A co z FF?
Moze nie napisalem tego wprost. Ale to juz bylo w wywiadzie z Gijonem: FF jest przepisany od nowa i wraz z nowym modelem opon jest rewelacyjny.

Cytat: Napisał SebaOnePL Zobacz post
kosztował mniej niz iRacing
tu chyba nie ma watpliwosci.

Nalezy dodac, ze sezon 2010 na SRPL na pewno bedzie na rF1. Jesli rF2 faktycznie bedzie, to beda przeprowadzane testy i funrace'y.
MaXyM jest offline  
SLS developer :: sls.simracing.pl ::

Rating: 94355 | Skill: 7.59 | OpenRating: 0
Logitech G25 | Logitech G25 + LC | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Sekwencja
Odpowiedź z Cytatem
stare 02-11-2009, 12:47   Post #57 (permalink)
Awatar thuGG
 
Zarejestrowany: Sep 2006
Skąd: Warszawa
Postów: 5.372
WOW, to zbyt piękne żeby było prawdziwe, bardzo dużo liczenia. Wiadomo coś o wykorzystaniu wielu rdzeni?
thuGG jest offline  
Rating: 71463 | Skill: 8.53 | OpenRating: 0
Fanatec Clubsport Wheel | Fanatec Clubsport Pedals | Thrustmaster TH8 RS Shifter | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 02-11-2009, 12:48   Post #58 (permalink)
Awatar michalpan
 
Zarejestrowany: Nov 2007
Skąd: Warszawa
Postów: 1.285
brzmi super, juz widzialem kilka informacji ze moderzy wstrzymuja sie z modami na rf1 i zbieraja sily (i informacje) aby wystartowac mocno z rf2. Chyba nie ma lepszej pory na wydanie symulatora ('gry') niz okres prezentowy przed swietami, wiec wszystko by sie zgadzalo z tygodniem 48. Mam nadzieje ze sie doczekamy
michalpan jest offline  


Rating: 68818 | Skill: 8.24 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
stare 02-11-2009, 12:57   Post #59 (permalink)
Awatar micro
 
Zarejestrowany: Sep 2006
Skąd: Kraków
Postów: 870
HELL YEAH - It's about time
micro jest offline  


Rating: 15362 | Skill: 5.50 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
stare 02-11-2009, 13:02   Post #60 (permalink)
Awatar Qbekbear
 
Zarejestrowany: Feb 2007
Skąd: Wrocław
Postów: 6.494




Dżizas, jak to pięknie wszystko brzmi. Tylko czy nie za pięknie ?

Coś czuję, że pan Kaemmer ma już mokro w gaciach

Ale ja się nie mogę doczekać na to. Dam nawet 1000 zł jak będzie wszystko to, co w poście MaXyMa.
Qbekbear jest offline  


Rating: 26003 | Skill: 6.62 | OpenRating: 0
Logitech G25 | Logitech G25 | Logitech G25 | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Sekwencja
Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Bookmarks

Tagi
newsy, rfactor2

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Włączony
Pingbacks are Włączony
Refbacks are Włączony


LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://simracing.pl/forum/f261/rfactor2-newsy-6693/
Dodane przez For Type Data Hits
You Have Selected “No.” | Pretend Race Cars This thread Refback 21-03-2016 19:48 15
Simracing czyli symulatory czterech kółek This thread Refback 16-09-2015 11:06 2
Zobacz wątek - Kontynuacja rF • Forum Wyprzedź Mnie! This thread Refback 01-12-2012 15:36 4
krotka historia rajdow This thread Refback 22-06-2011 14:11 13
Simracing czyli symulatory czterech kek This thread Refback 24-04-2011 12:49 1
Zobacz wątek - Kontynuacja rF • Forum Wyprzedź mnie! This thread Refback 02-12-2010 21:45 12
rFactor 2 This thread Refback 17-10-2010 18:45 4


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 03:14.


Powered by vBulletin® Version 3.8.6
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0
SimRacingPL

no new posts

Logowanie
Login:
Hasło:
 Zarejestruj się!

162 osób online
158 Gości
4 Zalogowanych
Facebook
Administratorzy