Szukaj:
PL EN ES
Polecamy



Kalendarz treningów






Alfaholicy_SimRacingPL Server
Wróć   SimRacing wyścigi online > Archiwum > DRM'79

[DRM 2014] Italia po raz drugi

Zarejestruj się Projects Kalendarz Szukaj Dzisiejsze posty Zaznacz Wszystkie Fora jako Przeczytane

DRM'79 DRM'79

Odpowiedz
LinkBack Narzędzia wątku Wygląd
stare 18-03-2014, 19:22   Post #21 (permalink)
Administrator GT3
Awatar mastablasta
 
Zarejestrowany: Dec 2008
Skąd: Warszawa
Postów: 5.883
BMW musi mieć gdzie wyprzedzać ale spoko, jak dam radę to poprawię. I tak potrzebny będzie patch
I nie przyzwyczajajcie się do tych 180lkm/h w boksach, będzie raczej 100km/h, tak jak zwykle.
mastablasta jest offline  
Hera Koka Hasz LSD

Rating: 154822 | Skill: 8.87 | OpenRating: 0
Logitech G27 | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 18-03-2014, 19:37   Post #22 (permalink)
Awatar rosomak
 
Zarejestrowany: Jan 2007
Skąd: Warszawa
Postów: 1.949
Cytat: Napisał RobRSI Zobacz post
Nie chodzi o zyskanie . Na trawie powinno sie tracic a lata sie jak po asfalcie co sprzyja niesportowym zachowaniem , szczegolnie podczas walki
O to to to

Kiedyś Marcin89 pokazał jak można Q i R zdemolować jeżdżąc okrakiem na torach które mają przyczepną trawę. Później były pretensje do garbatego i niesmak na zawodach. Dlatego jestem dobry wujek i uprzedzam
rosomak jest offline  
Ważne, żeby trafić w zakręt, a potem to jakoś będzie ...

Rating: 156293 | Skill: 10.85 | OpenRating: 0
Logitech G25 | Logitech G25 | Logitech G25 | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Sekwencja
Odpowiedź z Cytatem
stare 18-03-2014, 20:29   Post #23 (permalink)
Administrator Gogli
Awatar SirDuncan
 
Zarejestrowany: Nov 2006
Postów: 8.537
Marek987, Diderus jakbyście byli zainteresowani, to jutro po 22 pojawię się na Monzie.

Jak Wam nie będzie pasowało, to podajcie swoje terminy, to się dostosuję, z tym, że preferuję treningi po od 22.
SirDuncan jest online  
12:27


Rating: 25452 | Skill: 2.41 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
stare 18-03-2014, 20:58   Post #24 (permalink)
Administrator GT3
Awatar mastablasta
 
Zarejestrowany: Dec 2008
Skąd: Warszawa
Postów: 5.883
A co oni jakiś egzamin poprawkowy maja zdawać
mastablasta jest offline  
Hera Koka Hasz LSD

Rating: 154822 | Skill: 8.87 | OpenRating: 0
Logitech G27 | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 19-03-2014, 04:06   Post #25 (permalink)
Awatar Diderus
 
Zarejestrowany: Jan 2011
Skąd: Ziemia
Postów: 1.242
Masta, ja z Sir Duncan'em mamy takie dżentelmeńskie spotkania, tradycja z histeryka jeszcze
A że Sir jeszcze kogoś zaprosi to nie mam nic przeciwko. Poza tym, Wy tam macie swoje własne spotkania w TOP 10, do których my kiedyś dołączymy.

Piotrek, ja dopiero w weekend i w przyszłym tygodniu będę miał czas wieczorami.
Diderus jest offline  
Kierownica: zablokowana | Hamowanie: w ostateczności | Zmiana biegów: a po co?

Rating: 14374 | Skill: 1.30 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
stare 19-03-2014, 12:25   Post #26 (permalink)
Administrator Gogli
Awatar SirDuncan
 
Zarejestrowany: Nov 2006
Postów: 8.537
Spoko. Ja jednak dziś sobie pojeżdżę, aby weliminować potworne blokowanie przednich kół.
SirDuncan jest online  
12:27


Rating: 25452 | Skill: 2.41 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
stare 19-03-2014, 14:59   Post #27 (permalink)
Awatar Diderus
 
Zarejestrowany: Jan 2011
Skąd: Ziemia
Postów: 1.242
też to mam, szczególnie przed pierwszą szykan (to chyba przez ten uskok na końcu prostej) i przed drugą szykaną (ale tu już nie wiem czemu). W ogóle na Monzy asfalt jakiś gładszy niż na poprzednich torach.
Diderus jest offline  
Kierownica: zablokowana | Hamowanie: w ostateczności | Zmiana biegów: a po co?

Rating: 14374 | Skill: 1.30 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
stare 19-03-2014, 15:53   Post #28 (permalink)
Administrator Gogli
Awatar SirDuncan
 
Zarejestrowany: Nov 2006
Postów: 8.537
W przypadku pierwszej szykany uskok ma znaczenie, ale nawet ja go ominiesz to i tak koła sięblokują. Zauważyłem, że rozgrzanie opon i hamulców lekko poprawia zachowanie podczas hamowania. Jednak przy moim tempie i długich prostych wszystko stygnie szybko i problem wraca.

Więc pytanie do bardziej kumatych - czy zmniejszenie negatywu na przedniej osi pomoże wyeliminować problem blokowania kół poprzez zwiększenie powierzchni styku opony z torem
SirDuncan jest online  
12:27


Rating: 25452 | Skill: 2.41 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
stare 19-03-2014, 16:00   Post #29 (permalink)
rad
Administrator GT3
Awatar rad
 
Zarejestrowany: Feb 2012
Skąd: Czechowice-Dziedzice
Postów: 3.992
Powinno Ale czy wyeliminuje całkowicie to nie wiem.

Capri ma bardzo dziwne hamulce. Nawet po przesunięciu balansu maksymalnie na tył przód się może blokować. Ale w dodatku jak już trochę paliwa spalisz to potrafi bez ostrzeżenia zablokować tył i wtedy lecisz w buraki.
rad jest offline  


Rating: 43375 | Skill: 5.12 | OpenRating: 0
Thrustmaster T300 RS | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 19-03-2014, 16:03   Post #30 (permalink)
Awatar thooorn
 
Zarejestrowany: May 2010
Postów: 6.588
Brzmi sensownie. Ja bym jeszcze zmniejszył wartości sprężyn z przodu, o ile możesz.
thooorn jest offline  


Rating: 114324 | Skill: 12.58 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Bookmarks

Tagi
2014, drm, drugi, italia, raz

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Włączony
Pingbacks are Włączony
Refbacks are Włączony



Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 11:27.


Powered by vBulletin® Version 3.8.6
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0
SimRacingPL

no new posts

Logowanie
Facebook
Administratorzy
Administracja portalu
Owner
McLaren
Senior Admin
lelu0
Summer RC Cup 2018
lelu0
Admins
SirDuncan - Historic (GiW) Admin
Moderators
Dmnick - Super Moderator
sobol - Moderator