Szukaj:
PL EN ES
Polecamy



Kalendarz treningów






Alfaholicy_SimRacingPL Server
Wróć   SimRacing wyścigi online > Archiwum > DRM'79

[DRM'79 2014] Przed Sebring

Zarejestruj się Projects Kalendarz Szukaj Dzisiejsze posty Zaznacz Wszystkie Fora jako Przeczytane

DRM'79 DRM'79

Odpowiedz
LinkBack Narzędzia wątku Wygląd
stare 11-09-2014, 02:24   Post #1 (permalink)
Administrator Gogli
Awatar SirDuncan
 
Zarejestrowany: Nov 2006
Postów: 8.537
[DRM'79 2014] Przed Sebring



Sebring







Taką rozmowę przeprowadziłem ze Szczepanem podczas przedsezonowych testów na torze Sebring:

Ja - Wziąłem wczoraj 320 na Sebring. Dwie godziny treningu wraz z formującym, żadnych innych samochodów, aby tempo było równe i najlepsze z możliwych.

Szczepan - I szybciej ci Piotrek pójdzie jak przyśpieszysz zużycie opon i paliwa.

Ja - Na Sebring VirtuaLM - bes sensu...

Ta krótka wymiana zdań oddaje mój stosunek do tego toru.

Weźmy inne słynne tory, na których się ścigam. Każdy zakręt na Nordschleife, to wyzwanie. Tor przeszkód raczej niż tor wyścigowy. Oczywiście, gdy złapiemy rytm, Nord ukazuje swoją niezwykłość... ale no właśnie - gdy złapiemy rytm, gdy nauczymy się tych 25 kilometrów, gdy starczy nam cierpliwości do tej nauki. Le Mans jest przeciwieństwem Norda. Niewiele potrzeba, aby kółko było perfekcyjne. Powtarzalność czasów, nawet przy pełnym gridzie, jest równie łatwa do osiągnięcia jak oberwanie w mordę na wiejskiej dyskotece. A to wszystko przy pełnej prędkości, bo 85% czasu okrążenia jedzie się z gazem w podłodze. I właśnie te elementy powodują, pewne niebezpieczeństwo. Wielokrotnie łapałem się na tym, że nie mogłem sobie odmowić przejechania kolejnego okrążenia tego toru. Po jednym kółku na Nordzie wyglądasz jak gónik przodowy, który wpadł do kombajnu ścianowego i masz dosyć, a Le Mans... herakokahaszlsd...

Inne słynne tory, jak Spa, Monza, Silverstone, Suzuka nie wzbudzają w mnie specjalnego entuzjazmu jako całość, jednak lubię ich fragmenty. I te ulubione fragmenty jak Parabolica, Gyaku Bank, Abbey, Mercedes Tribune odnajduję właśnie na torze Sebring. Na nim jeżdżę dla relaksu, bez napięcia, bo wiem, że nie zaskoczy mnie ślepym zakętem na szczycie jak Hoche Acht, nie wypluje na zewnątrz jak Pouhon czy Blanchimont i nie zanudzi jak Daytona. Oczywiście mógłbym jeszcze długo pisać o zaletach Sebring, jednak uznałem, że lepiej bedzie jeśli sami sprawdzicie jak czujecie się na Sebring. Liczę, że Sebring będzie dla Was miejscem relaksu i źródłem dobrych wspomnień.


A przy okazji - Sebring znajduje się na Florydzie, jak Miami...


Zapraszam na kolejny wyścig Ligi DRM'79.

Tor do ściągnięcia z DC -> SLS Commerc.
SirDuncan jest offline  

Ostatnio edytowane przez Szczepan : 11-09-2014 - 09:55
12:27


Rating: 25452 | Skill: 2.41 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
stare 11-09-2014, 08:11   Post #2 (permalink)
Administrator Portalowy
Awatar Zinho
 
Zarejestrowany: May 2010
Postów: 7.669
Cytat:
Na nim jeżdżę dla relaksu, bez napięcia, bo wiem, że nie zaskoczy mnie ślepym zakętem na szczycie jak Hoche Acht, nie wypluje na zewnątrz jak Pouhon czy Blanchimont i nie zanudzi jak Daytona.
Fakt, Sebring to moim zdaniem najlepszy tor na świecie o elewacji całkowitej nie przekraczającej 10m Można naprawdę bezstresowo cisnąć. Opanowanie Brake-to-Turn-in będzie kluczowe, zwłaszcza dla kierowców Porcz.
Zinho jest offline  
Rating: 104795 | Skill: 9.48 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
stare 11-09-2014, 16:27   Post #3 (permalink)
Awatar thooorn
 
Zarejestrowany: May 2010
Postów: 6.588
Moje ulubione lotnisko!
thooorn jest offline  


Rating: 114324 | Skill: 12.58 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
stare 15-09-2014, 23:58   Post #4 (permalink)
Awatar kamik
 
Zarejestrowany: Aug 2010
Postów: 731
Przydałoby się jakieś info odnośnie przekraczania białych linii na Sebring - są miejsca gdzie się to robi ewidentnie i jest to raczej jasne (jak wejście w 180o zakręt po backstraight) ale są też miejsca gdzie jest to niejasne ;] (jak połowa i wyjście z tego zakrętu na prostą startową).
Do tego jest też ta sekcja zakrętów przed backstraight, Zinho wysłał mi ten link gdzie jest opisany sposób jazdy po Sebring, ale nie wiem czy wszystkie te zasady (w tym sposób wyjazdu z pit lane) będą obowiązywały w niedzielę?
kamik jest offline  
Rating: 58613 | Skill: 14.31 | OpenRating: 0
Logitech G27 | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 16-09-2014, 19:00   Post #5 (permalink)
Awatar Baron
 
Zarejestrowany: Dec 2011
Postów: 810
Będzie dzisiaj trening?
Ps. na tym torze GID mi mruga... jak to naprawić?
Baron jest offline  

Ostatnio edytowane przez Baron : 16-09-2014 - 20:43


Rating: 47474 | Skill: 6.90 | OpenRating: 0
Saitek R440
Odpowiedź z Cytatem
stare 16-09-2014, 21:08   Post #6 (permalink)
rad
Administrator GT3
Awatar rad
 
Zarejestrowany: Feb 2012
Skąd: Czechowice-Dziedzice
Postów: 3.992
Powinno pomóc włączenie wyświetlania FPS (domyślnie CTRL+F)
rad jest offline  


Rating: 43375 | Skill: 5.12 | OpenRating: 0
Thrustmaster T300 RS | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 16-09-2014, 22:09   Post #7 (permalink)
Administrator Gogli
Awatar SirDuncan
 
Zarejestrowany: Nov 2006
Postów: 8.537
Cytat: Napisał Baron Zobacz post
Będzie dzisiaj trening?
Treningi są w poniedziałki, środy i soboty... od kilku lat
SirDuncan jest offline  
12:27


Rating: 25452 | Skill: 2.41 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
stare 17-09-2014, 00:35   Post #8 (permalink)
Administrator Portalowy
Awatar Zinho
 
Zarejestrowany: May 2010
Postów: 7.669
I po co są te treningi, jak tylko dwie osoby pojawiły się do tej pory? Szkoda miejsca na serwerze.
Zinho jest offline  
Rating: 104795 | Skill: 9.48 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
stare 17-09-2014, 01:21   Post #9 (permalink)
Administrator GT3
Awatar mastablasta
 
Zarejestrowany: Dec 2008
Skąd: Warszawa
Postów: 5.883
Ja bym zrobił codziennie, szczególnie w ostatnim tygodniu przed wyścigiem. Na GT jest codziennie i zawsze kilka osób można spotkać, czy to o 20 czy o 22, a stoi od 18:00
mastablasta jest offline  
Hera Koka Hasz LSD

Rating: 154822 | Skill: 8.87 | OpenRating: 0
Logitech G27 | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 20-09-2014, 16:41   Post #10 (permalink)
Administrator Portalowy
Awatar Zinho
 
Zarejestrowany: May 2010
Postów: 7.669
Roso, świetny czas... Myślałem, ze się z Tobą, thuGGiem i Mastą pobiję do końca sezonu o P2, ale chyba jednak nici z tego... Widać Twój psycholog Pan S. ładnie Cię "nasterował"
Zinho jest offline  
Rating: 104795 | Skill: 9.48 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Bookmarks

Tagi
2014, drm79, przed, sebring

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Włączony
Pingbacks are Włączony
Refbacks are Włączony



Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 10:29.


Powered by vBulletin® Version 3.8.6
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0
SimRacingPL

no new posts

Logowanie
Login:
Hasło:
 Zarejestruj się!

Facebook
Administratorzy
Administracja portalu
Owner
McLaren
Senior Admin
lelu0
Summer RC Cup 2018
lelu0
Admins
SirDuncan - Historic (GiW) Admin
Moderators
Dmnick - Super Moderator
sobol - Moderator