Szukaj:
PL EN ES
Polecamy



Kalendarz treningów
Wróć   SimRacing wyścigi online > Symulatory > Dostępne symulatory > Assetto Corsa

Assetto Corsa: fotki, filmy, multimedia

Zarejestruj się Projects Kalendarz Szukaj Dzisiejsze posty Zaznacz Wszystkie Fora jako Przeczytane

Assetto Corsa Wszystko o tym simie

Odpowiedz
LinkBack Narzędzia wątku Wygląd
stare 25-02-2013, 17:56   Post #11 (permalink)
Awatar MatT
 
Zarejestrowany: Nov 2006
Postów: 626
Coś za łatwo i za szybko to modowanie wychodzi. Żeby nie było masy kiepskich torów (konwersji z rF1 ) i kiepskich modów.
MatT jest offline  


Rating: 19538 | Skill: 4.37 | OpenRating: 0
Logitech DFGT | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Sekwencja
Odpowiedź z Cytatem
stare 25-02-2013, 18:00   Post #12 (permalink)
Member
Awatar MaXyM
 
Zarejestrowany: Aug 2004
Skąd: Praha, Czech Rep.
Postów: 30.119
Wyślij wiadomośc poprzez ICQ do MaXyM
Modowanie wychodzi wszedzie tak samo latwo. Jak sie dostaniesz do plikow to mozesz je modyfikowac. Roznica jest w tym jesli producent oficjalnie pozwala na modyfikacje lub nie. Ew czy oferuje jakies narzedzia czy nie. Choc w tym drugim wypadku to rF na pewno nie byloby wzorem.

No i faktem jest ze modowanie na 100% spowoduje ze pojawia sie konwersje... z GTR czy F1C . O samej fizyce nawet nie powiem bo wiadomo jak jest. Na szczescie tu bedzie olbrzymia przepasc miedzy torami wypuszczonymi przez Kunos (LS, nowe oswietlenie) a ew niedorobkami community. Wiec sie chyba szybko oddzieli ziarna od plew.
MaXyM jest offline  
SLS developer :: sls.simracing.pl ::

Rating: 94355 | Skill: 7.59 | OpenRating: 0
Logitech G25 | Logitech G25 + LC | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Sekwencja
Odpowiedź z Cytatem
stare 25-02-2013, 18:04   Post #13 (permalink)
klr
Awatar klr
 
Zarejestrowany: Aug 2006
Postów: 3.036
Akurat fizykę, a konkretniej tarcie dla danego toru, można zmienić za pomocą dowolnego, najprostszego edytora tekstu, a dźwięki wystarczy podmienić - są luzem w podkatalogu Lotusa. Skiny też łatwo zrobić, a jak ktoś zna pythona, to może sobie napisać jakąś aplikację, np pokazującą temp opon w czasie rzeczywistym. Btw, udało mi się zagrzać na trawie opony do 350 st C, na asfalcie do 250 st C, ale nie miało to żadnego wpływu na ich przyczepność, tzn w pierwszym przypadku miałem prawie 0 przyczepności, ale to za sprawą zabrudzeń.
klr jest offline  
"i tried it and really, didn't like that crap"

Rating: 31841 | Skill: 7.06 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
stare 25-02-2013, 18:13   Post #14 (permalink)
Awatar carson
 
Zarejestrowany: Dec 2011
Skąd: Piotrków Tryb
Postów: 813
tyle nadsterownosci a i tak chyba lepszego czasu nie widzialem, jak to mozliwe?

carson jest offline  
Rating: 21 | Skill: 0 | OpenRating: 0
Logitech G25 | Własny układ H | Hamowanie: heel & toe | Zmiana biegów: Sekwencja
Odpowiedź z Cytatem
stare 25-02-2013, 19:21   Post #15 (permalink)
Super Moderator
Awatar Krzysztof Szczech
 
Zarejestrowany: Jan 2008
Skąd: Poznań / Piła
Postów: 6.608
Cytat: Napisał MaXyM Zobacz post
Na szczescie tu bedzie olbrzymia przepasc miedzy torami wypuszczonymi przez Kunos (LS, nowe oswietlenie) a ew niedorobkami community.
Z tym oświetleniem to się trochę zagalopowałeś.

Cytat: Napisał carson Zobacz post
tyle nadsterownosci a i tak chyba lepszego czasu nie widzialem, jak to mozliwe?
W iRacing można było kiedyś w Mustangu robić lepsze czasy driftując - nie wiem jak teraz. U nas we FIA GT też w niektórych sezonach tak było, że celowo zrywałem przyczepność z tyłu w najciaśniejszych nawrotach, bo "jechanie po szynach" było zbyt wolne.

Ile jest w tym realizmu, to się jednak nie wypowiem, bo nie wiem.

Jak dla mnie, auto prowadzi się przekonywująco i wiem co się z nim dzieje.
Nie odpowiada mi tylko balans, no ale to autko cywilne. Żeby wyspinować to muszę brutalnego scandinavian flicka robić - wolę auta o bardziej neutralnym balansie, żeby potem nie kombinować w zakrętach.
Krzysztof Szczech jest offline  

Ostatnio edytowane przez Krzysztof Szczech : 25-02-2013 - 19:59


Rating: 45278 | Skill: 5.75 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
stare 25-02-2013, 20:44   Post #16 (permalink)
Awatar Grochol
 
Zarejestrowany: Mar 2011
Skąd: Bydgoszcz
Postów: 161
Cytat: Napisał Krzysztof Szczech Zobacz post
W iRacing można było kiedyś w Mustangu robić lepsze czasy driftując - nie wiem jak teraz.
Teraz na driftowaniu dużo się traci, nie mowiąc już o tym, że po czymś takim trzeba naprawdę uważać, bo łatwo o kolejne uślizgi.
Grochol jest offline  
Rating: 14618 | Skill: 10.18 | OpenRating: 0
Logitech G25 | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 25-02-2013, 21:29   Post #17 (permalink)
Awatar muscimol
 
Zarejestrowany: Jul 2008
Skąd: Warszawa
Postów: 3.065
Wyślij wiadomośc poprzez ICQ do muscimol
Cytat: Napisał carson Zobacz post
tyle nadsterownosci a i tak chyba lepszego czasu nie widzialem, jak to mozliwe?
Odpowiedź jest prosta - Martin Kronke .
Może ci to nazwisko nic nie mówi, ale to był największy alien chyba w nKP, od ponad roku ściga się w w iR, żadnego wyścigu w DWC co prawda nie wygrał, ale radzi sobie bardzo dobrze. W zimę w lidze Proto Ice wygrał raz z Huttu (fakt, że Huttu chciał wtedy dowieźć wynik, ale mimo wszystko ).
muscimol jest offline  
"Being wrong is erroneously associated with failure, when in fact, to be proven wrong should be celebrated, for it is elevating someone to a new level of understanding, furthering awareness.

There is no such thing as a smart human being, for it is merely a matter of time before their ideas are updated, changed or eradicated." Jiddu Krishnamurti



Rating: 6897 | Skill: 6.80 | OpenRating: 0
| Logitech G27 + LC | Własna sekwencja | Hamowanie: heel & toe | Zmiana biegów: Sekwencja
Odpowiedź z Cytatem
stare 25-02-2013, 21:57   Post #18 (permalink)
Awatar brrupsz
 
Zarejestrowany: Dec 2006
Skąd: Poznań
Postów: 778
Cytat: Napisał Grochol Zobacz post
Teraz na driftowaniu dużo się traci, nie mowiąc już o tym, że po czymś takim trzeba naprawdę uważać, bo łatwo o kolejne uślizgi.
W simach i F1 na pewno
brrupsz jest offline  
Rating: 8278 | Skill: 13.06 | OpenRating: 0
Thrustmaster TX Racing Wheel | Logitech G25 | Thrustmaster TH8 RS Shifter | Hamowanie: heel & toe | Zmiana biegów: Układ H
Odpowiedź z Cytatem
stare 26-02-2013, 17:35   Post #19 (permalink)
Awatar thooorn
 
Zarejestrowany: May 2010
Postów: 6.588
Ja tu nie widzę driftu, a bardzo pewną, szybką i agresywną jazdę. Pozazdrościć...
thooorn jest offline  


Rating: 114324 | Skill: 12.58 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
stare 27-02-2013, 01:03   Post #20 (permalink)
DAK
Administrator iRacing
Awatar DAK
 
Zarejestrowany: Apr 2007
Skąd: Olkusz
Postów: 2.228
DAK jest offline  
Rating: 9862 | Skill: 5.87 | OpenRating: 0
Thrustmaster T300 RS | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Bookmarks

Tagi
assetto, corsa, filmy, fotki, multimedia

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Włączony
Pingbacks are Włączony
Refbacks are Włączony



Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 07:36.


Powered by vBulletin® Version 3.8.6
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0
SimRacingPL

no new posts

Logowanie
Login:
Hasło:
 Zarejestruj się!

194 osób online
192 Gości
2 Zalogowanych
Facebook
Administratorzy