Szukaj:
PL EN ES
Polecamy



Kalendarz treningów






Alfaholicy_SimRacingPL Server
Wróć   SimRacing wyścigi online > Archiwum > Formula Renault Lato 2014

[FRL 2014] Interlagos GP Resume

Zarejestruj się Projects Kalendarz Szukaj Dzisiejsze posty Zaznacz Wszystkie Fora jako Przeczytane

Formula Renault Lato 2014 Formula Renault Lato 2014

Odpowiedz
LinkBack Narzędzia wątku Wygląd
stare 28-07-2014, 19:31   Post #1 (permalink)
Awatar mikemonkey
 
Zarejestrowany: May 2010
Skąd: Łódź
Postów: 142
[FRL 2014] Interlagos GP Resume

[FRL 2014]
Interlagos GP Resume



Prolog

Interlagos, ze swoją mieszanką szybkości i techniki, należy do ulubionych torów wśród kierowców. 44 śmiałków próbowało swoich sił na otwartych treningach, a 31 stanęło na starcie w upalne lipcowe popołudnie. Na treningach królował Enzet, ale czołówkę dzieliły setne sekundy. Znani na SRPL kierowcy pojawili się licznie a nowe nazwiska imponujące tempem, intrygowały i budziły nadzieje na fantastyczne ściganie w kolejnej odsłonie letniej ligi Formuly Renualt 2.0.

Q&R1 – The Greatest Show on Earth

Larus vs Figo w sezonie F12012, Kobe vs Bzyczek w WTCC 2012-2013, Unikalny Nick vs Strachu… Tak, tak, jedna z najciekawszych rywalizacji w historii SRPL została oficjalnie rozpoczęta. Rękawice zostały rzucone, dwa nagie miecze przekazane. Czy będzie to bój, o którym rozmawiać będą dzieci pierwszych kolonizatorów Marsa a podręczniki historii będą zaczynały się od słów „Kiedy na torze w Interlagos…”? Na odpowiedź musimy jeszcze poczekać a tymczasem somewhere between the two lakes…
Pole Position zdobył Strachu, a miejsca za jego plecami na gridzie zajeli Unikalny Nick i Enzet. Różnice w Qualu były minimalne. Pierwsza siódemka mieściła w granicy pół sekundy, co zwiastowało niezwykle wyrównaną walkę o zwycięstwo.
Na starcie Unikalny Nick ograł Strachu i wysunął się na prowadzenie a zdobywca PP musiał się bronić przed debiutującym Anti, który przejął od Kuby rolę tajemniczego przybysza znikąd, na którego widok milkli stali bywalcy westernowego saloonu. Panowie kontynuują swoją walkę przez pierwsze okrążenia wyścigu, na czym korzysta Unik, oddalając się o około 2 sekundy. Tymczasem na L6-L7 możemy oglądać pojedynek Viper i thooorna, którzy efektownie wymieniają na pozycjach sześć i siedem. Na zapleczu Top 10, Bartek Mirecki spinuje, przerywając chwilowo pojedynek ze swoim dzisiejszym nemezis - retsamem. Uprzedzając nieco fakty, ostatecznie mistrz KIA Lotos Race wygrywa tą ciekawą rywalizację, wyprzedzając Michała o 1,5 sekundy na mecie. Wracając na czoło stawki, na okrążeniach L6-L8, Strachu i Anti, jakby stwierdzając, że na tym etapie wyścigu lepiej współpracować niż się wykrwawiać, zbliżają się do Unika. W końcu na L8 dochodzi do podwójnego wyprzedzania. Najpierw Strachu na prostej start-meta, a chwile pożniej Anti na zakręcie Ferradura ogrywają Unikalnego, który spada na P3. Kiedy ostatni raz mistrz F12013 stracił dwie pozycje na jednym kółku! Najstarsi Indianie są niestety nieosiągalni, aby udzielić odpowiedzi na to pytanie. Co wiecej, Kuba i Michał oddalają się od Dawida i na L9 doganiają pierwszych maruderów. Na L10 Anti wykorzystuje draft i w T1 atakuje bezpardonowo lidera. Dochodzi do kontaktu, po którym Michał spinuje i spada na P5, tuż przed Enzeta. Na P3 wychodzi Splott, za którym podąża shockone. Po tym wydarzeniu w Unikalnego wstępują nowe moce. Na L12 wyprzedza Strachu i wychodzi ponownie na prowadzenie. A potem, przez kolejne siedem okrążeń, następuje fenomenalna walka dwóch godnych siebie rywali. 2W all the time baby. Strachu jest zdecydowanie szybszy na prostych. Jego 238 km/h na prostej start-meta nie pozostawia złudzeń o sześc km/h wolniejszemu Dawidowi. Dzieje się tak kosztem zakrętów, gdzie Unik jest wyraźnie szybszy. Pomiędzy L13 a L18 liderzy zdzierają z siebie żółtą koszulkę kilkukrotnie, walcząc o prowadzenie niczym o ostatni telewizor na nocnej wyprzedaży w Media Markt. Tę motoryzacyjną bijatykę wykorzystuje Splott, który na L18 jest już tuż za nimi. Do końca dwa okrążenia. Unik atakuje Strachu, Strachu atakuje Unika, Splott atakuje ich obu, wszyscy atakują wszystkich, what a race Na dziewiętnastym okrążeniu dochodzi do ostatecznej rozgrywki. Zakręt, nomen omen nr.13, na dohamowaniu Splott lekko potrąca Strachu, który wypada z trasy. Unik odjeżdża niezagrożony, drugi jest Anti, a na trzecie miejsce wychodzi zszokowany zaistniałą sytuacją shockone. Łukasz, zgodnie z zasadami fair-play, oddaje pozycje Kubie, ale zwycięstwo odjechało wraz z bolidem oznaczonym numerem 56. Czy będą to stracone punkty, które zadecydują o tytule?! Wreszcie meta. Unik tryumfuje, debiutant Anti na znakomitym drugim miejscu. Na najniższym stopniu szczęśliwy shockone, który jak sam przyznaje, przyjął na ten wyścig konserwatywną taktykę, która wyraźnie się opłaciła. Brawo Michał. Tuż za podium rozczarowany Strachu, później Splott. Dalej Ponte i thooorn, którzy wykorzystali błąd Enzeta na L14 i nie oddali już mu pozycji. Na P9 Viper, a dziesiątkę zamyka Sadek. Niesamowity wyścig
Na koniec chciałbym jeszcze wspomnieć o rywalizacji pomiędzy PLkris i BieRni. Panowie spotkali się już na piątym zakręcie pierwszego okrążenia i walczyli przez cały wyścig. Pomimo wspólnego doświadczenia w postaci raptem czterech wyścigów, pojedynek Krzyśka i Tomka był lustrzanym odbiciem walki Unikalnego i Strachu. Wspaniała walka z atmosferze fair-play. Chapeu Bas Panowie.
Winner: Dawid Mroczek 31:14.775
FL: Michał Antochowski 1:32.486
Największy awans: Tomasz Biernat +13(z 27 na 14)

R2 – Matthew 20:16. So the last will be the first…

Nikoo w kwalifikacjach zajął znakomite piąte miejsce. Już szykował się do startu, kiedy jego bolid odmówił posłuszeństwa. Możemy sobie tylko wyobrazić, z jakim poirytowaniem oglądał rywalizację innych. Nagrodą dla niego, niczym koperta z „stówką” od babci na urodziny, było Pole Position w R2. I trzeba przyznać, że Nikoo tej kasy na głupoty nie wydał.
Na starcie nie obyło się bez ofiar. Bartek Mirecki stracił front-wing kilka metrów po przekroczeniu linii startu, uderzając w modlichę a następnie, walcząc z własnym bolidem, uderzył w Enzeta, który stracił 40 sekund na całym zdarzeniu. Unikalny Nick po L1 był dopiero 23 na skutek kontaktu ze Splottem. Strachu i Anti natomiast sprawnie przedzierali się przez stawkę, kończąc pierwsze okrążenie odpowiednio, na dwunastym i czternastym miejscu. Przez pierwsze sześć okrążeń podium wyglądało sensacyjnie. Prowadził Nikoo, a za nim jechali kamuś i lukasz2511, którzy jednak tracili do lidera dwie sekundy na każdym okrążeniu. Kiedy na L7 Strachu wyszedł na P2, miał do Nikoo 12 sekund straty. Jadący na P4-P6 Viper, Nawmar i Anti 16 sekund a Unik aż 21. Na okrążeniach 9-12 kończą się nadzieje na jakieś sensacyjne wyniki. Anti zabiera Łukaszowi Walczakowi podium, kamuś traci P9 po bezpardonowym ataku MatTa, a jadący świetne zawody live_87, ulega presji shockona i wypada z trasy, urywając przy okazji front-wing. Na L17 Unik wyprzedza Vipera w walce o P4, a top10 wygląda następująco: Nikoo, Strachu, Anti, lukasz2511, wspomniani Dawid i Łukasz, shockone, Splott, thooorn i Ponte. Okrążenia 24 i 25 to czas, kiedy większość stawki odwiedziła swoich mechaników. Po pit stopie przewaga Nikoo zmalała do siedem sekund ale nadal była bezpieczna. Warto wspomnieć o walczącej praktycznie przez cały wyścig, parze shockone-thooorn. Dla śledzących ligę Level0 pojedynek obu panów nie był niczym nowym. Wielokrotnie walczyli w bolidzie Estonia21, a w nieco szybszej renówce też dostarczali widzom licznych emocji. Na L26 dołączył do nich pechowiec z początku wyścigu – enzet. Całą trójka walczyła już do samego końca, gdzie ostatecznie najlepszy okazał się Michał, wyprzedzając Rafał i Artura, który P9 oddał na ostatnim okrążeniu, kiedy stracił na chwile kontrole nad bolidem na Pinerinho. Chwila dekoncentracji na L30 drogo kosztuje Antiego. Jadąc na P3, spinuje na popularnej „pomarańczy” i traci podium na rzecz Unikalnego. Co prawda Strachu zbliżył się na cztery sekundy do lidera, ale jest to za mało i w swoim zaledwie drugim wyścigu w karierze Nikoo zdobywa swoje dziewicze zwycięstwo. Pomimo, że jego przewaga stopniowo malała, nie można oprzeć się wrażeniu, że cały czas kontrolował sytuacje i laurowy wieniec znalazł się na jego szyi jak najbardziej zasłużenie.
Wyścig nr.2 nie dostarczył może tylu emocji co R1, ale kontrowersji nie zabrakło. Mówię tu o sytuacji pomiędzy Viperem a retsamem. Na L27 Łukasz dubluje Michała. Ten jednak trzyma się cały czas tylnego spojlera Vipera i oddublowuje się okrążenie później. Zszokowany Viper próbuje ponownie zdublować retsama, ale ten jest całkiem szybki, jak na pozycję na której się znajduje, i nie chce się poddać. W końcu Viper ponownie wyprzedza Michała, ale tez znowu się rewanżuje. Ta sytuacja, to woda na młyn dla Splott, który zbliża się do wspomnianej dwójki. Na L31 Splott wyprzedza Vipera, dubluje retsama i odjeżdża. Viper jest wściekły, a Michał…oddublowuje się jeszcze raz. W końcu Viper sam wymierza sprawiedliwość, dając retsamowi klapsa w pupę na zakręcie nr.11. Kuriozalna sytuacja, przez którą Viper traci jedną pozycję. W momencie powstawania tego tekstu, sędziowie nie podjęli jeszcze decyzji, co do ewentualnych kar za ten incydent.
Winner: Nikodem Wiśniewski 50:19.913
FL: Michał Antochowski 1:32.410

Epilog

Star(s) of the Race: Dawid “Unikalny Nick” Mroczek i Kuba „Strachu” Brzeziński – jak pisałem wcześnie, w tej kategorii kierujemy się faktami i logiką a nie emocjami. Dlatego przyjmując następujące rozwiązanie: podium 3-2-1 pkt. PP 2 pkt. FL 1 pkt. Obaj kierowcy zdobyli po 4 pkt w tej mini-klasyfikacji i dzielą ten tytuł za wyścig w Interlagos. Ich rywalizacja po raz kolejny rozpaliła kibiców do czerwoności i mamy nadzieję, że będą tak walczyć aż do ostatniego okrążenia na Zaandvoort.
Surprise of the Race: Michał „Anti” Antochowski – dwa razy w czubie i dwa razy FL. Wybierałem pomiędzy Anti i Nikoo, ale Nikodema z walki w R1 wyeliminował CL, z którego skwapliwie skorzystał w R2 a Michał walczył dzielnie w oby wyścigach, więc wyróżnienie trafia do niego.
Planet Earth Hero: Mateusz „MatT” Ochlust – jest to wyróżnienie dla kierowców z middle of the pack, którzy robią wynik powyżej oczekiwań(żeby zbytnio nie komplikować – nie-alieny). Mateusz dwukrotnie zaimponował rozważną jazdą, awansując w R1 z 23 na 15 pozycję i ocierając się o „dziesiątkę” w R2.
To wszystko z toru Interlagos. Zapraszam również do galerii na zdjęcia z naszego ścigania.
mikemonkey jest offline  

Ostatnio edytowane przez mikemonkey : 28-07-2014 - 21:25
Rating: 5437 | Skill: 2.27 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
stare 28-07-2014, 21:06   Post #2 (permalink)
Awatar thooorn
 
Zarejestrowany: May 2010
Postów: 6.588
Świetne Straciłem połączenie na chwilę ze światem. Akurat na ostatnim okrążeniu. Gdy czarny ekran zniknął, ja stałem gdzieś na trawie w S2.
thooorn jest offline  


Rating: 114324 | Skill: 12.58 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
stare 28-07-2014, 21:17   Post #3 (permalink)
Awatar Unikalny.Nick
 
Zarejestrowany: Jul 2008
Skąd: Rybnik
Postów: 441
Genialne.
Unikalny.Nick jest offline  


Rating: 133953 | Skill: 14.63 | OpenRating: 0
Logitech DFGT | Logitech G25 | Act Labs | Hamowanie: Prawą nogą | Zmiana biegów: Układ H
Odpowiedź z Cytatem
stare 29-07-2014, 17:36   Post #4 (permalink)
Awatar BieRni
 
Zarejestrowany: Jan 2014
Skąd: Leszno
Postów: 11
Fajnie się czytało Dobra robota! Assen odpuszczam bo ... Drużynowy Puchar Świata na żużlu... a to jest ważniejsze od wszystkiego
BieRni jest offline  
Rating: -468 | Skill: 0 | OpenRating: 0
Logitech G27 | Logitech G27 | Logitech G27 | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 30-07-2014, 18:35   Post #5 (permalink)
Awatar lukasz2511
 
Zarejestrowany: Dec 2011
Skąd: Pniewy
Postów: 586
no tak lokalizacja ---> leszno
lukasz2511 jest offline  
Rating: 5082 | Skill: 3.28 | OpenRating: 0
Thrustmaster T500 RS | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Bookmarks

Tagi
2014, frl, interlagos, resume

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Włączony
Pingbacks are Włączony
Refbacks are Włączony



Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 08:46.


Powered by vBulletin® Version 3.8.6
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0
SimRacingPL

no new posts

Logowanie
Login:
Hasło:
 Zarejestruj się!

231 osób online
231 Gości
0 Zalogowanych
Facebook
Administratorzy
Administracja portalu
Owner
McLaren
Senior Admin
lelu0
Summer RC Cup 2018
lelu0
Admins
SirDuncan - Historic (GiW) Admin
Moderators
Dmnick - Super Moderator
sobol - Moderator