Szukaj:
PL EN ES
Polecamy



Kalendarz treningów






Alfaholicy_SimRacingPL Server
stare 13-02-2015, 11:16   Post #101 (permalink)
Awatar vowthyn
 
Zarejestrowany: Sep 2008
Postów: 411
Dedyk w akcji:




I wspominany wcześniej "elastyczny napęd". Oglądać ze słuchawkami... i na wszelki wypadek z pieluchą

vowthyn jest offline  

Ostatnio edytowane przez vowthyn : 13-02-2015 - 11:34
A brilliant red Barchetta From a better, vanished time ...
|DFGT|hamowanie:spadochronem|zmiana biegów:siłą woli|

Rating: 1506 | Skill: 3.20 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
stare 13-02-2015, 12:17   Post #102 (permalink)
Awatar feels3
 
Zarejestrowany: May 2010
Postów: 5.822
Jak juz wspomnialem, odczucia sa ciekawsze w czasie jazdy , dzwiek w tym wypadku to dodatek, choc na pewno bardzo istotny. Za niedlugo sami sie przekonacie jak zostalo to rozwieniete wzgledem tego co mozna zobaczyc na video
feels3 jest offline  
Rating: 28473 | Skill: 6.27 | OpenRating: 0
Logitech G25 | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 13-02-2015, 14:57   Post #103 (permalink)
Awatar boban666
 
Zarejestrowany: Jun 2007
Skąd: Ruda Slaska (Kochlowitz)
Postów: 811
Kurde faktycznie dzwieki są rewelacyjne , teraz zaryzykuje i powiem że chyba jedne z najlepszych z wszystkich dotychczas wydanych nowych simów.Wasz dzwiękowiec odwala naprawdę kawał dobrej roboty.
PS.Co do wydajności bo na live streamie był poruszany ten temat t faktycznie , przynajmniej na moim sprzęcie wszystko gra i buczy na wysokich detalach co wcześniej graniczyło z cudem .Jak ktoś chce to potrafi
Aaaa i mam jeszcze jedno pytanko.Czy przewidujecie może coś takiego jak "przechylenia głowy" co według mnie było bardzo przydatne w Race 07 ?
boban666 jest offline  

Ostatnio edytowane przez boban666 : 13-02-2015 - 15:12
MSI Geforce 1060 6GB , Asrock B85 Pro IV , 8GB Kingston 9CL , Intel I5 4570 3,20 Ghz , Goodram SSD Iridium 250 GB


Logitech G25 | Logitech G25 | Logitech G25 | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Sekwencja
Odpowiedź z Cytatem
stare 13-02-2015, 15:29   Post #104 (permalink)
Awatar przmor
 
Zarejestrowany: Sep 2014
Postów: 246
A ta aktualizacja, ktora probuje sie od wczoraj mi sciagac to co wnosi bo nie wiem czy ciagnac, czy odlozyc na pozniej?
przmor jest offline  
Rating: -64 | Skill: -0.28 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
stare 13-02-2015, 15:40   Post #105 (permalink)
rad
Administrator GT3
Awatar rad
 
Zarejestrowany: Feb 2012
Skąd: Czechowice-Dziedzice
Postów: 3.987
Same poprawki

Changelog:
Cytat:
12-02-2015
Game
- Removed forced camera in pits.

- Fixed AI overtaking during rolling start.

- Fixed an issue with Italian FFB descriptions getting cut.

- Optimized graphical performance.

- Fixed an issue where the final standings screen would show the same number for two cars.

- Fixed an issue where force feedback and rumble was still sending data when quitting or getting disqualified.

- Fixed an issue with end results screen.

- Fixed an issue where the amount of fuel in cars differed between game modes.

- Fixed an issue where the last race results overlay showed all entries as “28”.

- Fixed an issue where the default steering lock would change to the wrong default locks.

- Fixed an issue where player would end up in garage menu with DRIVE option with no function, when getting disqualified during qualifying session.

- We now save after each session (practice, qualify, race) instead of after an event (race) in championships.

- Fixed an issue with AI pitting on last lap.

- Fixed an issue with AI being shown as “+1 lap” in results if player wins the race.

- Fixed the squashed red “Quit” button in old menu dialogue box.

- Fixed an issue where the scrollbar was not uniform across all the Controller settings pages.

- Fixed an issue with wheel range and steering lock randomly getting reset.

- Fixed an issue where user was unable to load into a track with AI if the user didn’t own the AI car.

- Fixed lap counter in pause menu not always matching with the real lap counter.

- Fixed an issue where some users were unable to join competitions.

- Fixed an issue where users could get “Invalid game or game settings” error message while going from an experience menu back to the old green orb menus.



Multiplayer
- Fixed a memory leak on dedicated server.

- Fixed an issue with rolling start for Multiplayer Qualify and Race.

- Changed so the default race end time is 60 in case it’s not set on server end to avoid players getting kicked out.

- Added additional logging functionalities to catch the issue where player clicks on the livery repeatedly but nothing happens. Please make sure you have ping to the server before entering.

- Fixed an issue in race results when two players cross the finish line very close to each other.



AI & Physics & Sound
- Revised Aquila Physics.

- Revised Daytona Prototype Physics.

- Adjusted BMW M3 E30 Gr.A sounds.



Art
- Mid Ohio - Various art fixes.

- Slovakiaring – Various bug fixes and updates.

- Hungaroring – Various bug fixes and performance improvements.

- Suzuka – Various bug fixes and improvements.


Portal:
- Optimized images overall. We now use Webp instead of PNG in game themes to improve menu loading.

- Added test drive to purchase item prompt in RR experience.

- Changed the support links to direct to our new forums forum.sector3studios.com

- Added additional login options in various prompts if user is not logged in.

- Fixed an issue where VIP profile backgrounds would take over the Experience style in non RR experience portal pages.

- We now show which packs an item is available in individual item pages rather than in checkout only.

- MP Browser – Changed so that we only show – on servers with no ping for the first time to avoid flickering by repeating.

- Fixed DTM 2014 default leaderboard page showing DTM 2013 car class by default.

- Fixed an issue where users could not load into certain tracks such as purchased via European Track Pack, before the pack was updated with more tracks.
rad jest offline  


Rating: 43375 | Skill: 5.12 | OpenRating: 0
Thrustmaster T300 RS | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 13-02-2015, 15:45   Post #106 (permalink)
Awatar Larus
 
Zarejestrowany: Sep 2007
Postów: 5.897
Wyślij wiadomośc poprzez ICQ do Larus
Noo ten filmik z New Transmission w 60 fps (polecam tak oglądać) robi ogromne wrażenie. Brawo.
Larus jest offline  
Rating: 131232 | Skill: 9.46 | OpenRating: 0
Logitech DFP | Logitech G25 | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 13-02-2015, 15:59   Post #107 (permalink)
Awatar norbi
 
Zarejestrowany: Sep 2006
Postów: 1.939
Cytat: Napisał carson Zobacz post
WOW, dzwieki symulujace elastycznosc napedu brzmia genialnie! Czy jakis sim moze sie pochwalic czyms podobnym? iracing? Feels wiesz cos na ten temat? Tego wlasnie oczekuje w nowych simach, bardziej realistycznego dzwieku.

norbi jest offline  
Rating: 23896 | Skill: 9.68 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
stare 13-02-2015, 20:22   Post #108 (permalink)
Awatar feels3
 
Zarejestrowany: May 2010
Postów: 5.822
I just ostatnie video na dzis w newsach w ramach Hillclimb Pack

feels3 jest offline  
Rating: 28473 | Skill: 6.27 | OpenRating: 0
Logitech G25 | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 14-02-2015, 23:12   Post #109 (permalink)
Awatar carson
 
Zarejestrowany: Dec 2011
Skąd: Piotrków Tryb
Postów: 818
Cytat: Napisał feels3 Zobacz post
Jak juz wspomnialem, odczucia sa ciekawsze w czasie jazdy , dzwiek w tym wypadku to dodatek, choc na pewno bardzo istotny. Za niedlugo sami sie przekonacie jak zostalo to rozwieniete wzgledem tego co mozna zobaczyc na video
A kiedy bedziemy mogli sami sprawdzic?

dodajcie jeszcze efekt brzeczacej karoserii (rezonans) w GTkach i bedzie rewelacja
carson jest offline  

Ostatnio edytowane przez carson : 15-02-2015 - 00:10
Rating: 21 | Skill: 0 | OpenRating: 0
Logitech G25 | Własny układ H | Hamowanie: heel & toe | Zmiana biegów: Sekwencja
Odpowiedź z Cytatem
stare 15-02-2015, 12:46   Post #110 (permalink)
Awatar gorzasty
 
Zarejestrowany: Aug 2010
Skąd: Wrocław
Postów: 2.590
Cytat: Napisał feels3 Zobacz post
I just ostatnie video na dzis w newsach w ramach Hillclimb Pack

Otoczenie super, dźwięki też. Tekstury, gra światła i cieni oraz kolorystyka piękna. Natomiast wydaje, że auta wyglądają jakoś sztucznie w ruchu? Jakoś mało realistycznie. Tylko ja mam takie wrażenie?
gorzasty jest offline  
Rating: 9882 | Skill: 4.66 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Bookmarks

Tagi
newsy, r3e, raceroom

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Włączony
Pingbacks are Włączony
Refbacks are Włączony



Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 02:17.


Powered by vBulletin® Version 3.8.6
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0
SimRacingPL

no new posts

Logowanie
Login:
Hasło:
 Zarejestruj się!

183 osób online
182 Gości
1 Zalogowanych
Facebook
Administratorzy
Administracja portalu
Owner
McLaren
Senior Admin
lelu0
Summer RC Cup 2018
lelu0
Admins
SirDuncan - Historic (GiW) Admin
Moderators
Dmnick - Super Moderator
sobol - Moderator