Szukaj:
PL EN ES
Polecamy



Kalendarz treningów
Nowości
Wróć   SimRacing wyścigi online > Symulatory > Dostępne symulatory > Project CARS

Project CARS 2 - dyskusja ogólna

Zarejestruj się Projects Kalendarz Szukaj Dzisiejsze posty Zaznacz Wszystkie Fora jako Przeczytane

Project CARS Project CARS

Odpowiedz
LinkBack Narzędzia wątku Wygląd
stare 24-09-2017, 15:04   Post #101 (permalink)
Administrator rFactor 2
Awatar modlicha
 
Zarejestrowany: Oct 2013
Skąd: Jarosław
Postów: 6.259
Ale teraz przeginasz Maxym. Realnie na kierownicy masz informacje właśnie o tym co się dzieje z przodem , a tył kierowca odczuwa wzrokowo i przeciążeniem na dupie.

W PC2 FFB jak dobrze ustawi może być fajny i mięsisty na każdym aucie, ale czuć właśnie dokładnie co się dzieje z tylną osią, a nie z przodem - więc o jakim realizmie ty mówisz?

FFB w rf1 był syntetyczny to fakt - ale chyba każdy jeździł rf1 na leo/real - a to już była górna półka i do tego nieograniczone możliwości ustawienia i customizacji.

Wczoraj przesiadłem się tak właśnie bezpośrednio z PC2 na próbny wyścig w rf2/DTM.
Napisałem, że ffb w PC2 może być prawie taki jak w rf2. Ale już w trakcie wyścigu jak wyłapywałem kontry lub podsterowność czy uczucie odciążenia tyłu na DRS stwierdziłem, że PRAWIE robi jednak DUŻĄ różnicę. To tyle w temacie ffb.

Podsumowanie: Trzeba się napracować z ustawieniami, żeby ffb był fajny, ale może być zadowalający. Brak czucia przodu co jest NIENATURALNE. Sama jazda? No jest banalnie prosto bez wspomagaczy, Zenon ma rację, bo ze wspomagaczami to można zasnąć - nie ma syndromu kolejnego kółka...

A jeszcze odnośnie grafiki - w PC2 jest najlepsza, ale przesiadka z Redbull Ring@PC2 na Redbull Ring@rf2/dx11 nie wypaliło mi oczu ani nie zaczęły mi krwawić. Rf2 na dx11 to był jednak bardzo duży krok do przodu.

Co mi się podoba najbardziej w PC2 to deszcz i kałuże, ale już jazda po nich jest za łatwa ... a podobno rf2 już wkrótce na to odpowie co pocisk wrzucił w innym wątku: https://www.youtube.com/watch?v=6u5-KX0jSgc i https://www.youtube.com/watch?v=bHkLjwuJyTY ... tak więc zmiana sima ligowego stoi pod znakiem zapytania - zobaczymy na koniec roku.
modlicha jest offline  

Ostatnio edytowane przez modlicha : 24-09-2017 - 16:41


Rating: 50239 | Skill: 4.06 | OpenRating: 772
| Fanatec Clubsport Pedals | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 24-09-2017, 19:05   Post #102 (permalink)
Awatar Dab_Dudek
 
Zarejestrowany: Jan 2014
Postów: 345
Panowie od razu przyznam się że nie czytałem od początku.

Odpaliłem wczoraj pierwszy raz, szybka konfiguracja przycisków pedałów bez grafiki i jazda na gt3. Wsparcie na 3 ekrany daje spokojnie rade, wszystkie dla mnie ustawienia są i nie chcę więcej (nie narzekam) i w połączeniu z 2dof jest zabawa przednia ( ciekawe jakie będzie połączenie z cv1 lub czymś w podobie). Ja od siebie polecam - ze względu na brak czasu, mi pc2 pasuje, może jak bym miał po parę godzin dziennie czas na granie, to bym się czepiał - dla takich jak ja nic więcej nie trzeba do zabawy. Przyznam rację że z czuciem przodu faktycznie coś nie tak.
Dab_Dudek jest offline  

Thrustmaster T500 RS | Logitech G27 | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Sekwencja
Odpowiedź z Cytatem
stare 24-09-2017, 21:03   Post #103 (permalink)
Awatar LIONER
 
Zarejestrowany: Oct 2013
Postów: 777
IGN chyba po ziole robiło tę recenzję:
LIONER jest offline  

Logitech G25 | Logitech G25 | Logitech G25 | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 24-09-2017, 21:06   Post #104 (permalink)
Awatar thuGG
 
Zarejestrowany: Sep 2006
Skąd: Warszawa
Postów: 5.381
Myślisz, że IGN nas tu interesuje?
thuGG jest offline  
Rating: 71463 | Skill: 8.53 | OpenRating: 0
Fanatec Clubsport Wheel | Fanatec Clubsport Pedals | Thrustmaster TH8 RS Shifter | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 24-09-2017, 21:15   Post #105 (permalink)
Awatar LIONER
 
Zarejestrowany: Oct 2013
Postów: 777
Jeszcze jak
LIONER jest offline  

Logitech G25 | Logitech G25 | Logitech G25 | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 24-09-2017, 22:17   Post #106 (permalink)
Administrator Portalowy
Awatar Zinho
 
Zarejestrowany: May 2010
Skąd: Växjö
Postów: 7.626

rF2 Megane Trophy 2016 I

A jak wypada tryb kariery? Podobnie, jak w PC1?
Zinho jest offline  
Rating: 104795 | Skill: 9.48 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
stare 25-09-2017, 13:21   Post #107 (permalink)
Member
Awatar MaXyM
 
Zarejestrowany: Aug 2004
Skąd: Praha, Czech Rep.
Postów: 30.015
Wyślij wiadomośc poprzez ICQ do MaXyM
Kariere zaczalem ale nie wiem jaka byla w pC1.

Mam prosbe do objezdzonych w symulacjach (ja juz pare lat nie jezdze). Mozecie sprawdzic BMW Z4 GT3 w brnie lub Ginetta G40 na Stetterton 200.

W obu przypadkach mam wraznie niespotykanej dotychczas nadsterownosci tak powodowanej transferem masy jak i poganianiem tylnej osi w dlugich zakretach.
U transferu masy bym bardziej wybaczyl to G40 ale Z4 powinien byc jak przybity. Z drugiej strony poweroversteer w G40 na Coram Curve?

plz plz. Bo albo ja jestem kierowca-dupa albo pC2 ma zwalona fizyke (bo za trudna)

Probowalem sobie pomoc inzynierem od setupow (z G40). Ten sugerowal zmiane aero ale od razu stwierdzil ze to auto nie ma takiego nastawienia. Wiec zasugerowal poluzowanie tylnego rollbara. ale tego sie juz nie da bardziej poluzowac.

W kazdym razie G40 chce mnie zabic na kazdym prawie zakrecie w ktory sie wejdzie zbyt szybko. I to nadsterownoscia a nie podsterownoscia. A tolerancja miedzy zbyt szybko a odpowiednio jest b. mala. Snetterton przynajmniej dojechalem (przedostatni). Na ulubionym torze Oulton nawet nie dojechalem bo mnie zdemotywowaly ciagle spiny na ostatnim prawym zakrecie

Ale jak sie glebiej zastanowic... (a mam porownanie tylko do rf1) to ma to sens. Do tej pory znalem destabilizacje pojazdu na skutek naglej zmiany kierunku czy predkosci. W pC2 bardzo odczuwalne sa zmiany nachylenia toru. Wlasnie dla Z4 zabojcze sa na Brnie zakrety z przewyzszeniem (np. ostatnie lewy, czy lewy zakret poprzedzajacej szykany)
MaXyM jest offline  
SLS developer :: sls.simracing.pl ::

Rating: 94355 | Skill: 7.59 | OpenRating: 0
Logitech G25 | Logitech G25 + LC | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Sekwencja
Odpowiedź z Cytatem
stare 25-09-2017, 16:25   Post #108 (permalink)
Administrator rFactor 2
Awatar modlicha
 
Zarejestrowany: Oct 2013
Skąd: Jarosław
Postów: 6.259
Maxym zrobiłem przed chwilą 10 lapów ta Ginietta na Oulton Park pełnej wersji z szykanami i faktycznie ma pewną tendencje do nadsterowności w długich średnich zakrętach, ale nic czego nie dałoby się zawczasu wyczuć, a nawet można to wykorzystać do lepszego ustawienia w zakręt.

Zabiłem się tylko na 1 lapie, ale potem już poszło. Nie wiem tylko czy czasy adekwatne bo ja lama jestem. Zacząłem od czasów 2:04 i zszedłem na 2:00 - Potential 1:59 mi pokazuje. Dalej mi się nie chce jeździć, ale pewnie można się poprawiać tak do 1:55. Jakie czasy na Oulton robiłeś?

Snetterton nie chce mi się uczyć bo nie mam czasu za wiele. Może ktoś inny.

Auto w każdym razie nic nadzwyczajnego (jak byś pojeździł Radical Summer - to byś wiedział co to trudne nieprzewidywalne auto ). Najsłabszy FFB z tych co do tej pory jeździłem w PC2 - ciężko ustawić, ale tylną oś czuć w miarę ok.

W setupie do korekcji tej przypadłości o której piszesz można wykorzystać: dyferencjał (dałem 25/90), podnieść tylną wysokość, tylne bumpy w dół, przednie rebound w dół. Przednie Bump w górę / tylne rebound też w górę.

Nie wiem co to jest bump transition czy coś tam. Może to też można wykorzystać?
modlicha jest offline  


Rating: 50239 | Skill: 4.06 | OpenRating: 772
| Fanatec Clubsport Pedals | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 25-09-2017, 18:25   Post #109 (permalink)
Administrator rFactor 2
Awatar modlicha
 
Zarejestrowany: Oct 2013
Skąd: Jarosław
Postów: 6.259
Z4 i Brno - kurde chyba łapie bakcyla bo kolejne kilkanaście kółek. Tutaj FFB już bardzo fajne (oczywiście bez czucia blokowania przodu - ale reszta b.dobra - mięsko )

Od razu mówię - set bazowy jakiś dziwny pierwszy raz widzę tak ustawionego w jakiejkolwiek grze GT-ka.
Po kompleksowej zmianie na takie jak z reguły ustawiam GT3, auto nie do ruszenia = szynowóz. Po zużyciu przodu nie ma mowy o jakiejś nadsterowności. Pod koniec czasy mi spadły bo zaczęło płużyć.

GT3 podobają mi się w PC2 bardzo.
modlicha jest offline  


Rating: 50239 | Skill: 4.06 | OpenRating: 772
| Fanatec Clubsport Pedals | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 25-09-2017, 19:04   Post #110 (permalink)
Awatar J@zzu
 
Zarejestrowany: May 2009
Skąd: Szczytno
Postów: 1.167
Cytat: Napisał modlicha Zobacz post
GT3 podobają mi się w PC2 bardzo.
No to nic tylko ligę robić
J@zzu jest offline  
Prędkość nie zabija, zabija nagłe zatrzymanie...



Rating: 13307 | Skill: 6.25 | OpenRating: 0
Fanatec Clubsport Wheel | Fanatec Clubsport Pedals | Fanatec Clubsport Shifter | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Sekwencja
Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Bookmarks

Tagi
cars, dyskusja, ogolna, project

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Włączony
Pingbacks are Włączony
Refbacks are Włączony



Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:51.


Powered by vBulletin® Version 3.8.6
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0
SimRacingPL

no new posts

Facebook
Administratorzy