Szukaj:
PL EN ES
Polecamy



Kalendarz treningów
Nowości
Wróć   SimRacing wyścigi online > Symulatory > Dostępne symulatory > Project CARS

Project CARS 2 - dyskusja ogólna

Zarejestruj się Projects Kalendarz Szukaj Dzisiejsze posty Zaznacz Wszystkie Fora jako Przeczytane

Project CARS Project CARS

Odpowiedz
LinkBack Narzędzia wątku Wygląd
stare 12-10-2017, 08:47   Post #271 (permalink)
Member
Awatar MaXyM
 
Zarejestrowany: Aug 2004
Skąd: Praha, Czech Rep.
Postów: 30.015
Wyślij wiadomośc poprzez ICQ do MaXyM
Cytat: Napisał feels3 Zobacz post
Panowie, GTX 770 wystarczy żeby chociaż samemu pobujać się po torach w pCars2?
W pC/pC2 ilosc fps nie zalezy tak mocno od ilosci aut jak w innych tytulach. Do tego stopnia, ze jak ustawie gfx w grze na granicy fpsow przy paru autach, to kolejne 10 na gridzie nie robi mu roznicy.
MaXyM jest offline  

Ostatnio edytowane przez MaXyM : 12-10-2017 - 08:58
SLS developer :: sls.simracing.pl ::

Rating: 94355 | Skill: 7.59 | OpenRating: 0
Logitech G25 | Logitech G25 + LC | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Sekwencja
Odpowiedź z Cytatem
stare 12-10-2017, 10:27   Post #272 (permalink)
Awatar MariuszB35 PL
 
Zarejestrowany: Oct 2012
Skąd: Olsztyn
Postów: 1.831
Cytat: Napisał feels3 Zobacz post
Panowie, GTX 770 wystarczy żeby chociaż samemu pobujać się po torach w pCars2?
I to nawet w niezłych detalach. Tylko będziesz musiał pokombinować z ustawieniami. Np. Cienie, trawa, odbicia na Low, cząsteczki średnie, a reszta wsumie to high i ultra, msaa low lub smaa na high/medium lub fxaa. Pokombinuj.
MariuszB35 PL jest offline  

Thrustmaster TX Racing Wheel | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 12-10-2017, 13:27   Post #273 (permalink)
Awatar pocisk
 
Zarejestrowany: Dec 2016
Postów: 203
Cytat: Napisał MaXyM Zobacz post
W pC/pC2 ilosc fps nie zalezy tak mocno od ilosci aut jak w innych tytulach. Do tego stopnia, ze jak ustawie gfx w grze na granicy fpsow przy paru autach, to kolejne 10 na gridzie nie robi mu roznicy.
Czyli za wiele elementów do obliczeń to tam nie ma.

A z kamery śledzącej ile fps?
pocisk jest offline  

Logitech G27 | Logitech G27 | Logitech G27
Odpowiedź z Cytatem
stare 12-10-2017, 13:35   Post #274 (permalink)
Member
Awatar MaXyM
 
Zarejestrowany: Aug 2004
Skąd: Praha, Czech Rep.
Postów: 30.015
Wyślij wiadomośc poprzez ICQ do MaXyM
Raczej bardzo dobra optymalizacja grafiki.
Porownuje z kokpitu. Dokladnych testow nie robilem ale mam doswiadczenie z rF czy poczatkami rf2 i wiem jak szybko malaly fps wraz ze iloscia aut na gridzie. w pC/pC2 oczywiscie tez jest jakis impact, ale baardzo maly
MaXyM jest offline  
SLS developer :: sls.simracing.pl ::

Rating: 94355 | Skill: 7.59 | OpenRating: 0
Logitech G25 | Logitech G25 + LC | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Sekwencja
Odpowiedź z Cytatem
stare 12-10-2017, 14:19   Post #275 (permalink)
Awatar feels3
 
Zarejestrowany: May 2010
Postów: 5.687
Muszą mieć bardzo dobrze ogarnięte degradacje detali wraz z odległością, dobrze wiedzieć. Dzięki
feels3 jest offline  
Rating: 28473 | Skill: 6.27 | OpenRating: 0
Logitech G25 | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 12-10-2017, 15:41   Post #276 (permalink)
Member
Awatar MaXyM
 
Zarejestrowany: Aug 2004
Skąd: Praha, Czech Rep.
Postów: 30.015
Wyślij wiadomośc poprzez ICQ do MaXyM
Raczej object culling albo cos takiego. bo mowa o staniu na gridzie gdzie wszystkie auta sa dosc blisko siebie. Poza tym mozliwe ze korzystaja z innych metod, np. kompilacji skinow aut do jednej wielowymiarowej textury dzieki czemu maja jeden material dla wszystkich aut, etc.
MaXyM jest offline  
SLS developer :: sls.simracing.pl ::

Rating: 94355 | Skill: 7.59 | OpenRating: 0
Logitech G25 | Logitech G25 + LC | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Sekwencja
Odpowiedź z Cytatem
stare 14-10-2017, 17:05   Post #277 (permalink)
Awatar Pyjter
 
Zarejestrowany: Aug 2005
Skąd: Siemianowice Śląskie
Postów: 608
Czy też online macie mniej klatek niż offline ?

FFB podoba mi się bardziej niż w rf2.
Pyjter jest offline  
Rating: 16736 | Skill: 4.33 | OpenRating: 1332
Odpowiedź z Cytatem
stare 15-10-2017, 00:50   Post #278 (permalink)
Member
Awatar MaXyM
 
Zarejestrowany: Aug 2004
Skąd: Praha, Czech Rep.
Postów: 30.015
Wyślij wiadomośc poprzez ICQ do MaXyM
Dziala wam supersampling w pC2? obojetne czy ustawie 1.0 czy 2.0 - wyglada to tak samo. Ani nie ma wplywu na FPSy.
MaXyM jest offline  
SLS developer :: sls.simracing.pl ::

Rating: 94355 | Skill: 7.59 | OpenRating: 0
Logitech G25 | Logitech G25 + LC | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Sekwencja
Odpowiedź z Cytatem
stare 16-10-2017, 16:10   Post #279 (permalink)
Awatar gorzasty
 
Zarejestrowany: Aug 2010
Skąd: Wrocław
Postów: 2.501
Mi tez nie działa

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
gorzasty jest offline  
The perfect curves: 90-60-90
90km/h, 60 pulse, 90° drift angle

Rating: 10307 | Skill: 4.86 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
stare 16-10-2017, 19:02   Post #280 (permalink)
Awatar LiquidSnake
 
Zarejestrowany: Sep 2017
Skąd: Lubelszczyzna
Postów: 25
Po zapoznaniu sie z PC2 zrobilem sobie takie zestawienie + i - na tle Assetto RF2 i AMS
Skupilem sie tylko na rozgrywkach offline z botami, bo tylko takowe mnie interesuja.
PC AC RF2 AMS
1. Grafika 2 1,5 1 0,5
2. Dzwieki 1 1 1 1,5
3. AI 0 1,5 3 1,5
4. Mody 0 3 2,5 2
5. FFB 1 3 2 2,5
6. Poczucie predk. 2 1,5 0,5 0,5
7. Odczucia drog. 1,5 2,5 1,5 2
8. Ustawienia wyscg. 2 1,5 3 3
9. Opony 0 1 2,5 2
10. Strategie wysc. 1 0 3 3
11. Warunki pogod. 2,5 1 2 0,5
12. Jazda w nocy 2 0 1 0,5
13. Jazda w deszczu 0,5 0 1 0
14. Obsluga Pitu 2 0 1 1
15. Wlasne mistrz. 0 2 3! 3
16. Hud i race info 2,5 3 1 1
17. Kontakt z AI 0 1 2,5 2,5
18. Otoczka wyscig. 2 1 1,5 1,5
19. Replay 2,5 2 1 2,5
-- -- -- --
Punkty 24,5 26,5 34 31

Mocne strony PC2 to zmienne warunki pogodowe, jazda w nocy, poczucie predkosci, manualne zjazdy do pitu i obsluga, race info, auta Ford GTE, niektore gt3, LMP900 i niektore LMP123, replay, imersja adiowizualna

Atuty AC to FFB, mody i race info, skanowane tory, licencje, rewelacyjne odczucia z jazdy

Atuty RF2 to AI, wlasne mistrzostwa(genialny rF2 Log Analyzer), strategie wyscigow, temp i zuzycie opon, dobry ffb, mody

Atuty AMS Wlasne mistrzostwa, strategie, ffb, duzy grid, replay, opony
LiquidSnake jest online  

Ostatnio edytowane przez LiquidSnake : 16-10-2017 - 22:19

Thrustmaster Ferrari F430 FF Racing Wheel
Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Bookmarks

Tagi
cars, dyskusja, ogolna, project

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Włączony
Pingbacks are Włączony
Refbacks are Włączony



Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:51.


Powered by vBulletin® Version 3.8.6
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0
SimRacingPL

no new posts

Facebook
Administratorzy