Szukaj:
PL EN ES
Polecamy



Kalendarz treningów






Alfaholicy_SimRacingPL Server
Wróć   SimRacing wyścigi online > Serie wyścigowe > Liga Assetto Corsa

[30.11.2014] Runda 0

Zarejestruj się Projects Kalendarz Szukaj Dzisiejsze posty Zaznacz Wszystkie Fora jako Przeczytane

Liga Assetto Corsa Liga Assetto Corsa

Odpowiedz
LinkBack Narzędzia wątku Wygląd
stare 01-12-2014, 11:02   Post #11 (permalink)
Administrator Assetto Corsa
Awatar Szymik
 
Zarejestrowany: Sep 2008
Skąd: Gdańsk
Postów: 1.697
Cytat: Napisał modlicha Zobacz post
Niesmak oczywiście mam, bo wg mnie nie miałeś absolutnie żadnego prawa tam się znaleźć. Z prostej przyczyny: gdy składałem się do zakrętu Twój samochód widziałem w całości w lusterku, a więc na pewno nie byłeś w pozycji 2W.
Jeśli mówisz o lusterku które pojawia się po wciśnięciu F11 to mógł być już obok Ciebie.

Jeśli chodzi o powtórki to najlepiej zapisać swoje po wyścigu, serwer nie zapisuje powtórek.
Szymik jest offline  
Rating: 513 | Skill: 1.15 | OpenRating: 0
Logitech DFP | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 01-12-2014, 11:21   Post #12 (permalink)
Awatar Kozera
 
Zarejestrowany: Mar 2009
Skąd: Białystok
Postów: 18
Żeby ktokolwiek kto to czyta miał pojęcie o czym mówimy- mowa o trzecim zakręcie, kończącym się długą prostą i końcem sektora pierwszego. Nie wiem, jak u Ciebie tył był uszkodzony- musielimy widziec chyba inne obrazy z serwera bo ja w chwili kontaktu Ciebie nie widziałem i byłeś z mojej lewej. Pojechałeś ten zakręt szeroko, ja natomiast opóźniłem dohamowanie i pojechałem bardzo ciasno po tarce-byłem po wewętrznej. Słowo daje, że nie było Ciebie na moim obrazie w chwili kontaktu...

Jeżli była moja wina to w najgorszym wypadku mogłem opóźnić trochę za mocno i nie trafić w wierzchołek zakrętu, ale sądzę że trafiłem- bez powtórki nie mam pewności.

Co do doboru punktu hamowania przypomnę tylko: https://www.youtube.com/watch?v=nyMLLnQIWho i tłumaczenie Webbera- nie spodziewałem się, że będzie hamował tak wcześnie. Ciężko jest się do Ciebie zbliżyć na odległość spokojnego ataku, bo hamujesz w dziwnych miejscach i odległość 0.5s za Tobą jest potencjalnie niebezpieczna.

Owszem mieliśmy drugi kontakt w drugim wyścigu w którym przebijam się z końca stawki- w tamtym wyścigu z 18 pola, w tym z 16. Oba wyścigi ukończyłem na 7 pozycji wyprzedzając dużo zawodników i w obu tylko z Tobą miałem kontakt- poza tymi, które opisałem na pierwszym okrążeniu.
Kozera jest offline  

Ostatnio edytowane przez Kozera : 01-12-2014 - 11:34
Rating: 1331 | Skill: 0 | OpenRating: 0
Logitech G27 | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 01-12-2014, 14:06   Post #13 (permalink)
Administrator rFactor 2
Awatar modlicha
 
Zarejestrowany: Oct 2013
Skąd: Jarosław
Postów: 6.634
Bardzo możliwe, że hamuje wcześniej niż ty. W 95 procentach kierowcy którzy w kogoś wjechali tak się tłumacza. I w 95% jest ich wina. Bo skoro dojeżdżasz do kogoś tzn. że jest wolniejszy. Natomiast ty widzę masz tylko jeden sposób na wyprzedzanie - wciśnięcie się na dohamowaniu. Tylko to jest zgubne: prawie nigdy nie jesteś 2W więc nie masz prawa do miejsca w zakręcie i musisz liczyć, że "wymusisz" miejsce na wyprzedzanym.

A może tak zmienić podejście? Może spróbuj lepiej wyjść z zakrętu niż "lepiej" w nim hamować?

Co do lusterek w Assetto - mam tego sima zaledwie 2 tygodnie. Nie wiedziałem, że tak może być. Trochę to dziwne. Widzisz samochód, a on może być równo z Twoim?

A jeśli chodzi o powtórki, to miałem taki przypadek, że powtórka z całego wyścigu zaczynała się od 7 okrążenia..,a przecież najwięcej dzieje się na pierwszych okrążeniach. Czy 500 Mb limit starczy na zapisanie nawet tych najdłuższych wyścigów w całości?
modlicha jest online  
Rating: 50649 | Skill: 4.06 | OpenRating: 0
| Fanatec Clubsport Pedals | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 01-12-2014, 14:54   Post #14 (permalink)
Awatar Kozera
 
Zarejestrowany: Mar 2009
Skąd: Białystok
Postów: 18
Myślę, że ta rozmowa nie musi odbywać się na forum publicznym, ale na zarzuty publiczne odpowiadam publicznie.

Ogólnie te lusterko bardzo odsuwa cały obraz, który jest za Tobą, więc mogłeś nie dostrzec, że jadąc za Tobą na prostej startowej jak i tej drugiej dwukrotnie na jej końcu dochodziłem do Ciebie tak, że mógłbym pewnie i mieć przednią oś na wysokości Twojej tylniej, gdybym nie odpuścił- więc próbowałem też wyprzedzić Ciebie szybszym wyjściem, ale prosta była trochę za krótka. Dwukrotnie wolałem odpuścić, bo mimo wszystko próbowałem znaleźć lepsza sytuację. Ta lepsza sytuacja to właśnie wtedy, gdy Ciebie ostatecznie zaatakowałem, bez powtórki nie dojdziemy co i jak, ale upierasz się o uderzenie w tył, a po raz kolejny mówię, że podczas kontaktu, nie było Ciebie widać nawet na moim ekranie.
Kozera jest offline  
Rating: 1331 | Skill: 0 | OpenRating: 0
Logitech G27 | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 01-12-2014, 18:22   Post #15 (permalink)
Administrator Assetto Corsa
Awatar Szymik
 
Zarejestrowany: Sep 2008
Skąd: Gdańsk
Postów: 1.697
Wyniki w formie tabeli.

Event Results: silverstone-national 2014-11-30
Szymik jest offline  
Rating: 513 | Skill: 1.15 | OpenRating: 0
Logitech DFP | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 01-12-2014, 19:38   Post #16 (permalink)
Awatar $hogel
 
Zarejestrowany: Jul 2007
Skąd: Pruszcz Gdański
Postów: 3.370
Panowie kłócący się, spokojnie Zawsze w wyścigach będą się zdarzać różne rzeczy, właśnie fajnie później o tym podyskutować, każdy może się czegoś z tego nauczyć. A teraz co by się wtrącić:
- wrzucę powtórkę waszego zdarzenia jutro
- na pół godziny 500mb powtórki starczy spokojnie. Ja mam trzysta coś z wczoraj
- nie wiem jak bardzo zniekształca lusterko z F11, ale oprócz lusterka są czerwone znaczniki po bokach ekranu , które pokazują gdzie jest przeciwnik. Polecam również obserwację różnicy czasowej albo w ptrackerze lub ferrito livecartracking. Wtedy macie pewność jak blisko ktoś się znajduje.
$hogel jest offline  
Rating: 9187 | Skill: 9.26 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
stare 01-12-2014, 23:23   Post #17 (permalink)
Awatar $hogel
 
Zarejestrowany: Jul 2007
Skąd: Pruszcz Gdański
Postów: 3.370
A udało mi się teraz filmik zrobić. Film poglądowy z waszego incydentu:



Moim skromnym zdaniem - Piotrek jeśli czyjejś winy tu się doszukiwać, to twojej ze względu na zbyt późną próbę zamknięcia drzwi. Według mnie atak Marcina był prawidłowy, zostawiłeś tam tyle miejsca, że sam bym próbował się wcisnąć Trzymał wewnętrzną , a ty zacząłeś mocno zjeżdżać do tej wewnętrznej, jak był już praktycznie do połowy twojego auta. Widać to dobrze z perspektywy twojego samochodu w zwolnionym tempie. Czerwona strzałka wskazuje, że już mija twój tył, a ty wtedy zaczynasz mocniej kierą kręcić. Z tymi lusterkami to rzeczywiście jest coś nie tak, nawiasem, bo był z boku, a jeszcze widać w tym lusterku

A poniżej , może nie taka sama sytuacja, ale jednak dość podobna. W tym wszystkim zapomniałem, że przecież musiałem się też parę kółek bronić przed Piotrkiem G. I to jest przykład, gdzie mnie zaatakował, wszedł w ostatnim momencie mi pod łokieć, kiedy już zacieśniałem. Jednak mając świadomość, że mnie atakuje, przestałem zacieśniać, zostawiłem mu miejsce, przez co przejechaliśmy 2W bez żadnego kontaktu, a koniec końców i tak wyszedłem na tym lepiej Wydaje mi się, że czasami nie warto na siłę się bronić.

shogel vs Piotrek G. - YouTube

Ale to moje zdanie, ciekawy jestem jeszcze co na to inni.
$hogel jest offline  
Rating: 9187 | Skill: 9.26 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
stare 02-12-2014, 00:03   Post #18 (permalink)
Administrator rFactor 2
Awatar modlicha
 
Zarejestrowany: Oct 2013
Skąd: Jarosław
Postów: 6.634
NO dobrze, ale co z zasadą 2W. Nie była zachowana. Dokładnie takich kilka wypadków widziałem zgłoszonych i brałem w kilku udział jako poszkodowany i czasem winny w lidze WTCC lub level0. I zawsze sędziowie orzekali: nie było zasady 2W - cała odpowiedzialność spada na tego z tyłu.

Filmik świetnie zmontowany, zwłaszcza na ujęciu heli widać, że jestem cały czas z przodu. Moment składania się do zakrętu to kolega Konert ma do mnie jeszcze całą długość samochodu... Dla mnie to "wepchnięcie pod łokieć" i to jak widać "przygotowywane" wcześniej.


Proszę sytuacje prawie identyczne, ba one są jak dwie krople wody , ja też wchodzę szerzej w zakręt bo chce mieć lepsze wyjście.

Wypadki - SLS Commerc

Wypadki - SLS Commerc


Sędziowie są jednoznaczni w opiniach: pada określenie Diving Bomb nawet.

Natomiast kozera "minął" się z prawdą. Dla niego wcale nie znikam z pola widzenia..jestem widoczny cały czas. To ja przez pewien moment nie wiem gdzie jest przeciwnik. ( do czerwonych strzałek się dopiero muszę przyzwyczaić - za dużo kilometrów nabite na R07 i rf ) Jemu udaje się zrównać z moim tylnym kołem dopiero w apexie - w tak długim zakręcie to o 100 metrów za późno.

No chyba, że liga Assetto Corsa jest poza simracing.pl i obowiązują inne zasady
modlicha jest online  
Rating: 50649 | Skill: 4.06 | OpenRating: 0
| Fanatec Clubsport Pedals | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 02-12-2014, 11:06   Post #19 (permalink)
Administrator Wszystkiego
Awatar lelu0
 
Zarejestrowany: Jan 2010
Skąd: Biłgoraj / Wrocław
Postów: 3.370
chlopaki, a moze zamiast sie klocic, po prostu to zgloscie
lelu0 jest online  
Rating: 4475 | Skill: 2.02 | OpenRating: 0
Logitech Momo Racing | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 02-12-2014, 12:55   Post #20 (permalink)
Awatar Lempart_Racing
 
Zarejestrowany: Oct 2013
Skąd: Świdnica
Postów: 78
Chłopaki - pamiętajcie, że ta runda NIE JEST wliczana w klas. generalną.
Lempart_Racing jest offline  
Rating: 3767 | Skill: 12.94 | OpenRating: 0
Logitech DFGT | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Bookmarks

Tagi
runda

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Włączony
Pingbacks are Włączony
Refbacks are Włączony



Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 12:25.


Powered by vBulletin® Version 3.8.6
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0
SimRacingPL

no new posts

Logowanie
Login:
Hasło:
 Zarejestruj się!

Facebook
Administratorzy
Administracja portalu
Owner
McLaren
Senior Admin
lelu0
Summer RC Cup 2018
lelu0
Admins
SirDuncan - Historic (GiW) Admin
Moderators
Dmnick - Super Moderator
sobol - Moderator