Szukaj:
PL EN ES
Polecamy



Kalendarz treningów






Alfaholicy_SimRacingPL Server
Wróć   SimRacing wyścigi online > Serie wyścigowe > Liga rFactor 2 > Wrażenia z wyścigów

[SMP GT3 2017]Fuji

Zarejestruj się Projects Kalendarz Szukaj Dzisiejsze posty Zaznacz Wszystkie Fora jako Przeczytane

Wrażenia z wyścigów Wrażenia z wyścigów

Odpowiedz
LinkBack Narzędzia wątku Wygląd
stare 30-06-2017, 23:21   Post #1 (permalink)
The Godfather
Awatar Gared
 
Zarejestrowany: Sep 2005
Postów: 12.777

<div class=
[SMP GT3 2017]Fuji

Ostatnia runda w

Simracingowych Mistrzostwach Polski 2017 w klasie GT3




Japoński tor Fuji będzie przez 120 minut areną

ostatecznych zmagań o mistrzostwo








Byrczek czy Osadowski? Osadowski czy Byrczek? Ostatnie, decydujące starcie. Po 11 rundach obu zawodników dzieli niewielka liczba punktów - tak malutka, że całe mistrzostwa sprowadzają się do ostatniego wyścigu. Kto wyjdzie zwycięsko z tego pojedynku? W lepszej sytuacji jest Wojciech Osadowski, lecz po Watkins Gleen wielu zapewne się zastanawia, czy presja walki nie wymusi podwójnego DNF. A wtedy... Wtedy nieoczekiwanie droga do tytułu może się otworzyć przed Adamem Karkuszewskim, który wciąż zachowuje matematyczne szanse na mistrzostwo - wystarczy, że wygra, a pierwsza dwójka nie zdobędzie punktów. Gdyby jednak fortuna chciała inaczej i nie udzieliła Adakarowi swego błogosławieństwa, trzecie miejsce wciąż jeszcze może mu wydrzeć Dawid Mroczek - o ile da radę nadrobić konsekwencje przewinień w Watkins Gleen.

Liderujący drugiej piątce klasyfikacji generalnej Łukasz Kogut, choć daleko uciekł swym rywalom, musi jeszcze postawić kropkę nad "i", przypieczętowując znakomity sezon w swym wykonaniu. Idealnie by było, gdyby odniósł zwycięstwo, potwierdzając swoją pozycję Best of the Rest. Odetchnąć jednak nie może, gdyż uskrzydlony zwycięstwem w Watkins Gleen Tomasz Mikolcz teoretycznie wciąż jeszcze może mu zagrozić. Niestety, Michał Gałuch nie będzie mógł wziąć udziału w ostatniej rundzie zmagań, odpadając z wyścigu o P5.

Czy Stepek, który zdołał wyrobić sobie markę szybkiego i dobrego zawodnika, błyśnie w ostatnim wyścigu? Czy zobaczymy Mikołaja Malickiego, którego obecności wyraźnie brakuje? Czy prześladowany ostatnio przez pech Grzegorz Bułat, pomimo S&G, zdoła jeszcze odzyskać miejsce w pierwszej dziesiątce? Czy Piotrek Sojda da radę utrzymać dziewiąte miejsce w klasyfikacji generalnej, a może wypchnie go z niej Mariusz Madziarski? I czy wreszcie doczekamy się weekendu pozbawionego problemów, wypadków, spóźnień na sesję treningową w wykonaniu Tomasza Sobańskiego? Roman, Sebastian Kosmala, Łukasz Krawczuk, Michał Kamasiewicz, Paweł Mrówka, czy Michał Mazurek, Marcin Hinz i Robert Sadowski - nikt z nich nie może być pewnym swej pozycji w generalce i każdy będzie chciał ją poprawić.

Będzie. Się. Działo!

Już w niedzielę, jak zwykle na MOTOGAMESTV






Start kwalifikacji 20:50

Wyścig o 21:25

Orange zone obowiązuje w sektorze 1


Proszę przeczytać regulamin ligi oraz wszystkie ogłoszenia administracyjne. Tam jest wszystko co wam potrzebne. Ale oto kilka najważniejszych rzeczy o których należy pamiętać aby nie popsuć wyścigu sobie, a przede wszystkim innym:

  • Nie zapomnieć odpalić IRG Toola przed wejściem na serwer - bo zostaniemy wyrzuceni z serwera. Uruchomiona również wtyczka DAQ. Obowiązuje wysłanie telemetrii po preQ, kwalifikacjach i wyścigu
  • W kwalifikacjach nie blokujemy tych na szybkim kółku. Jeśli popsuliśmy swoje okrążenie - też nie blokujmy innych.
  • Na starcie na prostej S/M nie zmieniamy linii jazdy bez upewnienia się, że mamy miejsce - to była główna przyczyna karamboli na full i mini races jeszcze przed dotarciem do T1
  • Pamiętamy o zasadzie 2W. Zostawiamy miejsce jeśli rywal zrównał swoją przednią oś z naszą tylną.
  • Tylko jeden raz możemy zmienić tor jazdy broniąc wewnętrzną. Przed następnym zakrętem możemy zjechać w kierunku zewnętrznej, ale zostawiamy rywalowi już miejsce na dohamowanie.
  • Powrót na tor z pobocza tylko gdy jesteśmy 100% pewni, że nikt nie nadjeżdża i nigdy prostopadle do toru - najlepiej ustawić się równolegle na poboczu i wtedy bezpiecznie wjechać na tor kontrolując co jest w lusterkach.
  • Jeśli wyspinujemy i zatrzymamy się na środku toru, blokujemy hamulce i nie pozwalamy autu się toczyć - NIGDY nie ruszamy dopóki tor nie będzie całkowicie pusty. Zawodnika, który jest unieruchomiony - łatwo ominąć nawet na środku toru. Zawodnik, który się porusza lub toczy jest nieprzewidywalnym "celem".
  • Pamiętamy, że paliwo się blokuje już po Q1. Parc Ferme jest dla wszystkich. Zmieniać można jedynie balans hamulców, opony i strategię pitstopów. Deszcz nie anuluje parc ferme. W pitstopie nie można regulować skrzydła.
  • Pamiętamy o limitach wyjazdów - do 10 wyjazdów - nie karamy, 18 wyjazdów oznacza DQ




Qualification starts at 20:50

Race at 21:25


Orange zone applies in sector 1


First of all, you should read the rules and all administration annoucements. There is everything you need. But here are some important things to keep in mind not to spoil your own race or another driver's one:
  • Do not forget to run IRG tool before entering the server , in other case you will be kicked from the server.
    DAQ plugin should also be runnig. Telemetry data are obligatory after pre-qualification, qualification and race.

  • In qualifying outlap do not disturb another drivers on their fast lap. If you have spoiled your lap - do not retard others drivers as well.
  • At the start on start/finish straight do not change your driving line without making sure that there is a place for your car - it was the main cause of crashes on full and mini races.
  • Remember the main 2-wide principle. Leave the space if your opponent is next to you - at least his front wheels is 'neck and neck' to your rear wheels before a turn.
  • Only once we can change the driving line defending our position. Before the next bend, we can back towards the outside line, but you have to leave your opponent space for braking.
  • Back on track from grass/gravel only when you are 100% sure that no one ever comes up - the best way is to set your car parallel to the track and then safely enter the asphalt.
  • If you spin off and stop in the middle of the track, push the brakes and do not let your car to roll - NEVER move until the circuit is completely empty. A car which stand still is easy to get around, even in the middle of the track. The player who moves or rolls is an unpredictable aim.
  • Remember that the fuel is blocked after Q1. Parc Ferme is for everyone. You can only change the balance of the brakes, tires and pitstop strategy . Rain does not cancel parc ferme. You cannot adjust rear wings in pitstop.
  • Remember the track limits - up to 10 track cuttings - not penalized, 18 track cuttings is equal DQ.






JOIN US
Gared jest offline  

Ostatnio edytowane przez modlicha : 01-07-2017 - 21:11
Rating: 74564 | Skill: 7.53 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
stare 01-07-2017, 21:17   Post #2 (permalink)
Administrator rFactor 2
Awatar modlicha
 
Zarejestrowany: Oct 2013
Skąd: Jarosław
Postów: 6.662
UWAGA! UWAGA!

Po wyścigu na Fuji top10 otrzyma PM-ki z pytaniami do wywiadu. Administracja bardzo prosi aby jak najszybciej na nie odpowiedzieć.
modlicha jest offline  


Rating: 50649 | Skill: 4.06 | OpenRating: 0
| Fanatec Clubsport Pedals | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 03-07-2017, 01:20   Post #3 (permalink)
Awatar LukeR
 
Zarejestrowany: Oct 2016
Postów: 404
ciężko sie jedzie ze swiadomościa, że 1u do konta i DQ za race, dlatego tez unikalem na początku jak tylko sie dalo jakichkolwiek przepychanek, do tego start z mokrej strony i po kilku okrazeniach mialem juz 30s straty do lidera

kończe wyścig na p5 i tak samo sezon

graty podium

reszte info poleci w wywiadzie
LukeR jest offline  
Rating: 11888 | Skill: 6.17 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
stare 03-07-2017, 01:23   Post #4 (permalink)
The Godfather
Awatar Gared
 
Zarejestrowany: Sep 2005
Postów: 12.777

<div class=
Ja się cieszę, że dojechałem. Dużo nie brakowało, żebym walnął esc przed końcem, bo miałem problem utrzymać kierę. Uff, na szczęście już koniec.
Gared jest offline  
Rating: 74564 | Skill: 7.53 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
stare 03-07-2017, 01:37   Post #5 (permalink)
Administrator rFactor 2
Awatar Mariuszgs
 
Zarejestrowany: Dec 2014
Skąd: Kraków
Postów: 585
Mój cel - dojechać klasyfikacje generalną w pierwszej dziesiątce - wygrałem.

Dziękuję wszystkim i gratuluje wygranym.
Mariuszgs jest offline  
Rating: 46355 | Skill: 6.03 | OpenRating: 0
Logitech DFGT | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 03-07-2017, 08:15   Post #6 (permalink)
Awatar G Bulat
 
Zarejestrowany: Apr 2011
Skąd: Jasło
Postów: 172
Dobry wyścig. W końcu dojechałem bez niepotrzebnych problemów.
Kwalifikacje również dobre, niestety start z mokrej strony-to nie mogło się udać.
Jadę chyba na P6 tuż za mną Adam. Niestety na L4 zjeżdżam na odbycie kary S&G 10 s
a po niej jestem na P18 !
Wtedy się zaczęło Goniłem kogo się dało i wyprzedzałem po kolei. Najwięcej czasu poświęciłem chyba Garedowi ale i jemu poradziłem hehe. Gdzieś tam w tłoku w środku stawki dostaję soczystego "całusa" od Romana w mój tył, ale daję rady jakoś auto opanować. Na Hardach wytrzymuję zaledwie 38 okrążeń i decyduję się zjechać po opony. Tutaj źle dobrana strategia odbiła się na końcowym wyniku, ale już musiałem ją ciągnąć do końca. Zakładam softy i ponownie gonie chłopaków Kamiego Sadka i Gareda.
Nie oszczędzałem opon bo wiedziałem że nie wytrzymają do końca. Na L53 zakładam ponownie softy i staram się "podciąć" Lukera co mi się fajnie udaje. Niestety pod koniec wyścigu dochodzi między nami do zbyt zażartej walki i w całym tym "transie" zapominamy chyba obaj o bezpieczeństwie. Luker nurkuję w ten sam wierzchołek co ja, przez co mnie odbija na zew, potem się jeszcze ode mnie odbija raz i łapie spina. Już nie wnikam kogo to wina, ale dla świętego spokoju oddaje mu pozycję zaraz przed metą.
Po moich licznych DNF-ach i tak nie liczę się w klasyfikacji generalnej.
Dobry wyścig. Dzięki
G Bulat jest offline  
Rating: 9662 | Skill: 7.88 | OpenRating: 0
Thrustmaster T500 RS | Fanatec Clubsport Pedals | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 03-07-2017, 08:20   Post #7 (permalink)
The Godfather
Awatar Gared
 
Zarejestrowany: Sep 2005
Postów: 12.777

<div class=
W sobotę nie byłem w stanie zwlec się z łóżka i nie byłem pewien, czy uda mi się wystartować. W niedzielę było już o tyle lepiej, że zabrałem się za ustawianie monitorów - udało się z dwiema przerwami, bo sił brakowało Start z marnym przygotowaniem, tyle co pojeździłem sobie w niedzielę i coś tam przed tygodniem. Na suchym było ok, na mokrym też ok, na przesychającym auto było do bani - niby fajnie zbalansowane, a w S3 w wyścigu okazało się podsterowne jak świnia. O ile w s1 i s2 jakoś tempo trzymałem, o tyle w s3 goście na softach potrafili mi wrzucić i po sekundzie. Strategicznie dałem ciała, bo pierwszy stint trzeba było jechać na softach - to była najszybsza strategia, w połączeniu z jednym pitem.
Sry Luker, za to pac na początku. Nie uwzględniłem, że możesz być zmuszony hamować dużo wcześniej. Nie wiem też czy kiedyś tam cię bezprawnie nie zamknąłem - tak się wyścig ułożył, że nie było ci jak oddać pozycji.
Cieszę się, że dojechałem, bo pod koniec na prostej s/m puszczałem kierownicę, żeby ręce mi trochę odpoczęły.

Sezon... Z jednej strony cel, jakim było top10 osiągnięty. Z drugiej sezon tak się ułożył, że p6 jednak jest rozczarowaniem. Wystarczyłoby mieć dwa wyścigi, gdzie zaliczyłem pac nie ze swojej winy, by to p5 wyrwać, wcześniej kupić sprawną kierownicę, czy mieć mniej przygód, a może i bym porywalizował o p3/p4. Gdybanie. Fajnie chociaż, że udało się coś wygrać
Gared jest offline  
Rating: 74564 | Skill: 7.53 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
stare 03-07-2017, 13:52   Post #8 (permalink)
Awatar Diderus
 
Zarejestrowany: Jan 2011
Skąd: Ziemia
Postów: 1.242
Fujjjj(i) w Camaro była to jazda. Do 3 biegu koła buksowały, nawet na suchym asfalcie i z pełnym bakiem, że niby takie mocne Camaro. A jak przyszło co do czego, to na prostej s/m (dlugiej w diabły) jakoś tego nie było widać. I te zakręty takie połamane, i negatywy, Camaro tego nie lubi. A start ze środka stawki miałem i nawet na suchy startowałem Tiaaa yhy Tylko trza było sobie dobre opony wziąć. Jakoś przeklikałem z hard na soft tak, że na wetach wystartowałem. Już mi dziwne było, że jakoś dobrze ma mokrym trzymają te opony i po pierwszy kółku klik na pit set a tam WET Auto w ogóle nie chciało skręcić - np chyba, że dokręcałem i dożynałem te opony, to znikały w oczach tempo straszne i nic na wodzie się opona nie chłodzi! - taki smaczek get real w rf2. I kolejna strata bo pit po dwóch kółkach. Wziąłem soft. I jakoś to jechało, ale już cała radoche jak byla na starcie, chyba deszcz splukał. Kolejny pit i zmiana na hardy. Potem na planowany pit zjechałem wczesniej, bo jakos hardy nie umiały temperatury złapać i, że to był już trzeci mój pit (nieplanowany) to się jakaś śmieszna ilość paliwa ustawila - 100 L -po co!
Na szybko to chciałem zmienić w alei serwisowej i znowu patrząc to na menu to na drogę zmniejszylem paliwo, ale opony se przecyknąłem i mi tylko tył wymienili i to znów na hardy już wciskałem ESC, ale... się opanowałem i pojechałem dalej. Zrobiłem jeszcze jeden pit już tak jak trzeba na softy na ostatnie pół godziny jazdy i do mety z licznymi slajdami i walką z M. Mazurkiem i po drodze z Piotrkiem Sojdą -chociaż mnie zdublował, ale zawsze coś -a chcialem się oddublować na Tobie i pognać za Marcinem Hinzem i na nim się oddublować i go spowolnić - co byście się sobą zajęli to może bym coś odrobił do was, ale w najmniej spodziewanych momentach łapałem spiny i niszczyłem nadprogramowo opony, co pod konoec dało się we znaki, chociaż nieźle wytrzymały i coś ich zostało - noe to co na Watkins Glen. Dzięki wszystkim za sezon i tym co mi odradzali Camaro, największy fan z jazdy w nim miałem. Może do następnego sezonu - o ile jakaś ciekawa bryka dla mnie będzie (taka, którą nikt inny nie chce jeździć, bo jest be i w ogóle)
Diderus jest offline  

Ostatnio edytowane przez Diderus : 03-07-2017 - 14:08
Kierownica: zablokowana | Hamowanie: w ostateczności | Zmiana biegów: a po co?

Rating: 14374 | Skill: 1.30 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
stare 03-07-2017, 14:08   Post #9 (permalink)
Awatar Marcoone
 
Zarejestrowany: Sep 2006
Skąd: Jelenia Góra
Postów: 5.652
Gratulacje dla Wojtka za zdobycie Mistrzostwa Polski
Marcoone jest offline  
NAD nigdy nie był szybki - Kimi

Rating: 49418 | Skill: 5.07 | OpenRating: 0
Logitech G25 | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 03-07-2017, 17:52   Post #10 (permalink)
Awatar Adakar
 
Zarejestrowany: Apr 2012
Skąd: Wloclawek
Postów: 4.236

rF2 SMP DTM 2017
rF2 SMP GT3 2017

Cytat: Napisał Diderus Zobacz post
Auto w ogóle nie chciało skręcić - np chyba, że dokręcałem i dożynałem te opony, to znikały w oczach tempo straszne i nic na wodzie się opona nie chłodzi! - taki smaczek get real w rf2.
Jak to się nie schladzaja, jak schladzaja ... ?

Myślisz ze jakim cudem 60 minut na softach zrobilem
Bylo zjeżdżanie na prostej startowej na mokra partie razem z Dawidem.
Adakar jest offline  
Screw You guys ... I am out of here ...

Rating: 112440 | Skill: 9.70 | OpenRating: 0 | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Bookmarks

Tagi
2017fuji, gt3, smp

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Włączony
Pingbacks are Włączony
Refbacks are Włączony



Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:51.


Powered by vBulletin® Version 3.8.6
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0
SimRacingPL

no new posts

Logowanie
Login:
Hasło:
 Zarejestruj się!

Facebook
Administratorzy
Administracja portalu
Owner
McLaren
Senior Admin
lelu0
Summer RC Cup 2018
lelu0
Admins
SirDuncan - Historic (GiW) Admin
Moderators
Dmnick - Super Moderator
sobol - Moderator