Szukaj:
PL EN ES
Polecamy



Kalendarz treningów
Wyniki sezonu

rF2 - Gogle i Wąsy - Historic 2016


Suzuka - 61Laps
2017-04-09 21:00
1
T.Mikolcz
2:01:44.153s
2
M.Zdanowicz
+43.105s
3
P.Komisarczyk
+1:47.038s
4
R.Barzyk
+36.250s

Pole Position
1:50.622 T.Mikolcz

Fastest Lap
1:52.348 T.Mikolcz
Więcej
Klasyfikacja indywidualna
1
M.Zdanowicz
324
2
M.Szczepaniak
206
3
P.Komisarczyk
168
4
M.Byrczek
145
5
T.Kaempf
132
6
W.Osadowski
122
7
R.Barzyk
109
8
T.Mikolcz
61
9
J.Jano
60
10
M.Wawrowski
49
Więcej
Klasyfikacja zespołowa
1
Save the Ring
324
2
Ten nade mną stawia pizze!
208
Więcej

Następny wyścig
Administratorzy Ligi
Brak
stare 06-09-2017, 20:50   Post #1 (permalink)
Administrator rFactor 2
Awatar modlicha
 
Zarejestrowany: Oct 2013
Skąd: Jarosław
Postów: 6.107
[SMP DTM] Hockenheimring 10.09.2017


Jak w realnej serii wyścigowej DTM, rozpoczynamy nasze mistrzostwa rundą na torze Hockenheimring.






Tak! Już w w najbliższą niedzielę wieczorem czekają nas dwa wyścigi - 25-minutowy sprint i wyścig główny (R2) na dystansie 38 okrążeń. O kolejności startu do sprintu decydować będą kwalifikacje, natomiast do wyścigu R2 zawodnicy ustawią się na gridzie w identycznej kolejności jak przyjechali na metę sprintu.

Więc wbrew pozorom sprint nie powinien okazać się gonitwą na ślepo do przodu, bowiem najmniejszy błąd może zdecydować o odległej pozycji startowej do wyścigu głównego w którym to przecież zdobywa się największe punkty.

Mistrzostwa w klasie DTM będą wyjątkowe pod tym względem, że doszło sporo elementów, które oprócz czystej umiejętności ścigania i tempa, będą od kierowców wymagały sporo myślenia taktycznego i strategicznego w trakcie wyścigu. A także sporego zaangażowania również intelektualnego w przygotowanie do rundy. Obliczenie przez ile okrążeń można spalać większą dawkę paliwa może wydawać się skomplikowane, wybór opon również jest trudny - feedback od kierowców przygotowujących się do wyścigu prezentuje skrajne opinie. Jedni lepiej czują się na softach inni tylko na hardach.

Ograniczona pojemność zbiorników, zakaz tankowania i boost w postaci drugiej mieszanki paliwowej zmuszą kierowców do ciągłego monitorowania poziomu etyliny i umiejętnego korzystania z mieszanek. Prawdopodobieństwo tego, że niektórzy przeżyją ogromne rozczarowanie kilkaset metrów przed metą jest całkiem spore.

Część zawodników będzie miała pierwszy raz okazję skorzystać w wyścigach z systemu DRS. Trzeba pamiętać, o zwiększonej prędkości na prostej, a więc również o zmienionym punkcie hamowania - co będzie miało przecież miejsce przy próbie ataku i wyprzedzania.

Jesteśmy przekonani, ze czeka nas emocjonujący sezon na bardzo technicznie zaawansowanym modzie.

Zapraszamy!






Start kwalifikacji 21:00

Wyścig 1 o 21:30
Wyścig 2 ~22:00

Orange zone obowiązuje w sektorze 1


Proszę przeczytać regulamin ligi oraz wszystkie ogłoszenia administracyjne. Tam jest wszystko co wam potrzebne. Ale oto kilka najważniejszych rzeczy o których należy pamiętać aby nie popsuć wyścigu sobie, a przede wszystkim innym:

  • Nie zapomnieć odpalić IRG Toola przed wejściem na serwer - bo zostaniemy wyrzuceni z serwera. Uruchomiona również wtyczka DAQ. Obowiązuje wysłanie telemetrii po preQ, kwalifikacjach i wyścigu
  • W kwalifikacjach nie blokujemy tych na szybkim kółku. Jeśli popsuliśmy swoje okrążenie - też nie blokujmy innych.
  • Na starcie na prostej S/M nie zmieniamy linii jazdy bez upewnienia się, że mamy miejsce - to była główna przyczyna karamboli na full i mini races jeszcze przed dotarciem do T1
  • Pamiętamy o zasadzie 2W. Zostawiamy miejsce jeśli rywal zrównał swoją przednią oś z naszą tylną.
  • Tylko jeden raz możemy zmienić tor jazdy broniąc wewnętrzną. Przed następnym zakrętem możemy zjechać w kierunku zewnętrznej, ale zostawiamy rywalowi już miejsce na dohamowanie.
  • Powrót na tor z pobocza tylko gdy jesteśmy 100% pewni, że nikt nie nadjeżdża i nigdy prostopadle do toru - najlepiej ustawić się równolegle na poboczu i wtedy bezpiecznie wjechać na tor kontrolując co jest w lusterkach.
  • Jeśli wyspinujemy i zatrzymamy się na środku toru, blokujemy hamulce i nie pozwalamy autu się toczyć - NIGDY nie ruszamy dopóki tor nie będzie całkowicie pusty. Zawodnika, który jest unieruchomiony - łatwo ominąć nawet na środku toru. Zawodnik, który się porusza lub toczy jest nieprzewidywalnym "celem".
  • Pamiętamy o limitach wyjazdów







Qualification starts at 21:00

Race 1 at 21:30
Race 2 ~22:00


Orange zone applies in sector 1



First of all, you should read the rules and all administration annoucements. There is everything you need. But here are some important things to keep in mind not to spoil your own race or another driver's one:
  • Do not forget to run IRG tool before entering the server , in other case you will be kicked from the server.
    DAQ plugin should also be runnig. Telemetry data are obligatory after pre-qualification, qualification and race.

  • In qualifying outlap do not disturb another drivers on their fast lap. If you have spoiled your lap - do not retard others drivers as well.
  • At the start on start/finish straight do not change your driving line without making sure that there is a place for your car - it was the main cause of crashes on full and mini races.
  • Remember the main 2-wide principle. Leave the space if your opponent is next to you - at least his front wheels is 'neck and neck' to your rear wheels before a turn.
  • Only once we can change the driving line defending our position. Before the next bend, we can back towards the outside line, but you have to leave your opponent space for braking.
  • Back on track from grass/gravel only when you are 100% sure that no one ever comes up - the best way is to set your car parallel to the track and then safely enter the asphalt.
  • If you spin off and stop in the middle of the track, push the brakes and do not let your car to roll - NEVER move until the circuit is completely empty. A car which stand still is easy to get around, even in the middle of the track. The player who moves or rolls is an unpredictable aim.
  • Remember the track limits


modlicha jest offline  


Rating: 49606 | Skill: 4.07 | OpenRating: 955
| Fanatec Clubsport Pedals | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 07-09-2017, 13:54   Post #2 (permalink)
Awatar Pyjter
 
Zarejestrowany: Aug 2005
Skąd: Siemianowice Śląskie
Postów: 572
Cytat: Napisał modlicha Zobacz post
A także sporego zaangażowania również intelektualnego w przygotowanie do rundy.
OOO nie ... nie dlatego pchałem się w simracing. Pragnę bezmyślnego relaksu
Pyjter jest offline  
Rating: 16391 | Skill: 4.38 | OpenRating: 987
Logitech DFGT | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Sekwencja
Odpowiedź z Cytatem
stare 07-09-2017, 16:38   Post #3 (permalink)
Administrator rFactor 2
Awatar modlicha
 
Zarejestrowany: Oct 2013
Skąd: Jarosław
Postów: 6.107
Będziesz z nami na TS - dostaniesz przeszkolenie
modlicha jest offline  


Rating: 49606 | Skill: 4.07 | OpenRating: 955
| Fanatec Clubsport Pedals | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 07-09-2017, 21:14   Post #4 (permalink)
Awatar LukeR
 
Zarejestrowany: Oct 2016
Postów: 258
Czy na servie 2 zmieniliscie gume?
LukeR jest offline  
Rating: 10077 | Skill: 6.13 | OpenRating: 757
Odpowiedź z Cytatem
stare 09-09-2017, 23:57   Post #5 (permalink)
Awatar pocisk
 
Zarejestrowany: Dec 2016
Postów: 167
Jutro na 3 okr. do mety:

https://i.imgur.com/QW39pNe.mp4
pocisk jest offline  

Logitech G27 | Logitech G27 | Logitech G27
Odpowiedź z Cytatem
stare 10-09-2017, 13:36   Post #6 (permalink)
Awatar Kami
 
Zarejestrowany: Dec 2011
Skąd: Poznań
Postów: 37
Ja nie muszę monitorować spalania nie używając bogatszej mieszanki i tak mi nie starcza na r2
Kami jest offline  
Rating: 4446 | Skill: 4.31 | OpenRating: 97
Fanatec CSR Wheel | Fanatec CSR Elite Pedals | Act Labs | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 10-09-2017, 13:56   Post #7 (permalink)
Administrator rFactor 2
Awatar modlicha
 
Zarejestrowany: Oct 2013
Skąd: Jarosław
Postów: 6.107
Kami odpowiedz sobie na jedno podstawowe pytanie:

Co ma największy wpływ na spalanie w setupie? Konkretnie 2 elementy - nie liczymy kierowcy i stylu jazdy.
modlicha jest offline  


Rating: 49606 | Skill: 4.07 | OpenRating: 955
| Fanatec Clubsport Pedals | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 10-09-2017, 15:25   Post #8 (permalink)
Awatar Adakar
 
Zarejestrowany: Apr 2012
Skąd: Wloclawek
Postów: 3.969

rF2 SMP GT3 2017

Cytat: Napisał Kami Zobacz post
Ja nie muszę monitorować spalania nie używając bogatszej mieszanki i tak mi nie starcza na r2
Pałujesz silnik zbyt niskim limicie obrotow ... za pozno zmieniasz biegi. Za mocno brandzlujesz się ze zmianą biegów (zbyt czesto uzywasz 2-3 biegu) zamiast 3-4.

Cytat: Napisał modlicha Zobacz post
Kami odpowiedz sobie na jedno podstawowe pytanie:

Co ma największy wpływ na spalanie w setupie? Konkretnie 2 elementy - nie liczymy kierowcy i stylu jazdy.

Problem w tym, że kierowca i styl ma NAJWIEKSZY wplyw mimo wszystko
Adakar jest offline  
Screw You guys ... I am out of here ...

Rating: 109943 | Skill: 9.73 | OpenRating: 2099 | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 10-09-2017, 15:29   Post #9 (permalink)
Administrator rFactor 2
Awatar modlicha
 
Zarejestrowany: Oct 2013
Skąd: Jarosław
Postów: 6.107
Nieprawda. Ty dobrze o tym wiesz. Bo ja wiem jakiego babola najpierw popełniłeś ty sam.
modlicha jest offline  


Rating: 49606 | Skill: 4.07 | OpenRating: 955
| Fanatec Clubsport Pedals | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 10-09-2017, 15:41   Post #10 (permalink)
Awatar Makatak
 
Zarejestrowany: Dec 2016
Postów: 54
Chyba w secie największą różnicę hamowanie silnikiem robi, przełożenia i ciśnienia opon, ale mogę się mylić
Makatak jest offline  
Rating: 3910 | Skill: 5.62 | OpenRating: 1888
Logitech G27 | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Bookmarks

Tagi
dtm, hockenheimring, smp

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Włączony
Pingbacks are Włączony
Refbacks are Włączony



Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 11:16.


Powered by vBulletin® Version 3.8.6
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0
SimRacingPL

no new posts

Facebook
Administratorzy