Szukaj:
PL EN ES
Polecamy



Kalendarz treningów






Alfaholicy_SimRacingPL Server
stare 07-10-2017, 14:58   Post #181 (permalink)
Administrator rFactor 2
Awatar modlicha
 
Zarejestrowany: Oct 2013
Skąd: Jarosław
Postów: 6.662
Z Wachem się zderzyłeś bo już już prułeś żeby wrócić na tor. Nie wiem gdzie masz kamerę i jak mogłeś go nie widzieć. Wach był poza torem, ale akurat on zachował się prawidłowo : jechał przy linii równolegle do toru i czekał na miejsce. Nie widziałem u Ciebie ani na moment hamulca. I powtórzę bo czegoś nie rozumiesz. Nikt nie ocenia Cię do momentu rozłączenia aut. Do tego momentu jest RA i nikt do nikogo nie ma pretensji.

Ukarany zostałeś za bezmyślny powrót na tor. Trzymałeś cały czas gaz kierując się w kierunku toru nie interesując się gdzie są inne auta. Powinieneś zatrzymać się zwolnić ustawić równolegle do toru i dopiero wjechać na tor jak jest pusto. Sorry, ale twój przypadek jest tak prosty do interpretacji, że zajęło nam kilka minut, a werdykt był jednogłośny.
modlicha jest offline  


Rating: 50649 | Skill: 4.06 | OpenRating: 0
| Fanatec Clubsport Pedals | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 07-10-2017, 15:49   Post #182 (permalink)
Awatar live_87
 
Zarejestrowany: Jan 2013
Skąd: Medyka
Postów: 1.662
Cytat: Napisał Mariuszgs Zobacz post
Live a dlaczego straciłeś AŻ 10 pozycji? Bo zjechałeś na pobocze i... wtrąciłeś kanapkę? Wpadała ci kiera pod biurko? Pedały uciekły spod nóg? Sprawdzałeś pracę domową dziecku? A może masz procedurę startową jak w samolocie?

Trzeba mieć też szczęście jak wszędzie, ty miałeś pecha w tym momencie. Tyle.
Sprawdzałem jakie mam uszkodzenia bo na kierownicy czułem jak by ktoś władował mi się porządnie w tyłek i jaka jest sytuacja na torze by wrócić jakoś z pobocza. A że śmigam na DX11 to jestem skazany na jeden mały wskaźnik który pokazuje wszystko. Zanim wszytko przeklinałem to chwile zeszło. Wiem że mogłem od razu depnąć hamulcem i się na torze bączkiem obrócić się w kierunku jazdy ale czy to było by bezpieczne?

A winienie zakrętu że ktoś złapał na nim spina przemilczę.
live_87 jest offline  


Rating: 46261 | Skill: 8.58 | OpenRating: 0
Logitech DFGT | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 07-10-2017, 15:52   Post #183 (permalink)
Awatar krispos
 
Zarejestrowany: Dec 2016
Postów: 5
Nie prułem żeby wjechać jak najszybciej na tor Najpierw próbowałem odbić w prawo na gazie żeby nie walnąć w bandę co było nierozsądne, źle zrobiłem . Kiedy Sadowski uderza w bandę to też ja oberwałem i przez to wleciałem na Wacha a nie że go nie widziałem i że wjechałem bezmyślnie na tor. Skąd wiesz co chciałem zrobić ? Bo ty myślisz że ja chce wjechać na tor, co jest nieprawdą. To wjechanie to właśnie skutek uderzenia, przecież widać że mną nienaturalnie obraca/skręca . Można mnie karać za niehamowanie i nie rozsądne zachowanie z Sadowskim kiedy sie skleiłem ale nie za to jak ty się upierasz. Czy ktoś to sprawdzał po tym kątem ? Może mam tobie powtórkę moją wysłać, może mamy coś inaczej. Błąd jest, tylko inaczej to rozumiemy.

A i proszę następnym razem o kontakt ze mną na TS , dragą mailową lub inną przy rozstrzyganiu moich spornych sytuacji jak to było robione kiedyś, unikniemy przez to jakiś niedomówień.
krispos jest offline  

Ostatnio edytowane przez krispos : 07-10-2017 - 16:03
Rating: 74 | Skill: 0.08 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
stare 07-10-2017, 15:53   Post #184 (permalink)
Awatar marrkj
 
Zarejestrowany: May 2007
Skąd: Grajewo
Postów: 613

rF2 Radical Summer Cup

Ja napisze tylko od siebie że przepraszam za tego spina. Sam byłem w szoku dlaczego tak mnie rzuciło. Na treningach nie jezdziłem tak szeroko. Może żebym więcej miniaczy pojechał i powalczył w tym zakręcie. Ogólnie to sam byłem zaskoczony że uderzyłem i przepraszam. W sumie później ktoś inny też w tym miejscu wyspinował i trafił mnie tak, że nie mogłem praktycznie jechać.

Jak to by powiedział Alonso "Karma"

Ze niby ja przejechałem tyle kółek. Przed wyścigiem miałem 198 pomiarowych hmmm
marrkj jest offline  
Rating: 4741 | Skill: 2.81 | OpenRating: 0
Thrustmaster T300 RS | Fanatec Clubsport Pedals | Logitech G27 | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 07-10-2017, 16:12   Post #185 (permalink)
The Godfather
Awatar Gared
 
Zarejestrowany: Sep 2005
Postów: 12.777

<div class=
Krispos niebawem będę w domu i odpalę powtórkę. Jeśli masz jakieś lagi u siebie czy inne anomalie możesz na google driva swoją wrzucić i mi wysłać. Zobaczę.

Jednak ocena twojego zdarzenia jest pokłosiem właśnie sytuacji 0 - 1. Jest niekontrolowany powrót na tor bez hamulca (czyli próby powstrzymania sytuacji) to jest kara. Zasadniczo dobrze trafiłeś, modlicha by wiedział, co zrobić, a przynajmniej powinien, bo od niego się ta interpretacja zaczęła. Na Imoli SMP I, powrót na tor bez kontroli, wygarnął chyba 50s S&G. Też miał mało czasu na reakcję, ale teraz już uważa, dobrze mu to zrobiło. Paru osobom innym też - nie wymienię ci z pamięci, ale kojarzy mi się, że widziałem sytuacje, w których ludzie dawali po heblach, kiedy sytuacja była poza kontrolą i minimalizowało to negatywne konsekwencje.

Wracając do sytuacji - tam najpierw dostajesz strzała, przez którego cię skleja. Jesteś niewinny. Przed samym uderzeniem Sadka w bandę masz kierę mocno w prawo, myślę że chciałeś uciekać tam od bandy. Sadek w nią uderza i was rozkleja, ciebie zarzucając. Dalej jest to RA, ale w tym momencie już powinna noga zacząć naciskać na hebel. Zahaczasz o Tomka Wocha, ale ja bym to jeszcze podciągnął (i tak jest w rozliczeniu) pod RA. Owszem znowu masz auto wytrącone z równowagi, ale jeśli dobrze pamiętam to naprostowane we właściwą stronę, ale wciąż się toczysz. Gdyby w tym momencie na telemetrii był hamulec to ok. Zrobiłeś co było można, ale tego ostatniego elementu zabrakło.
Gared jest offline  
Rating: 74564 | Skill: 7.53 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
stare 07-10-2017, 16:34   Post #186 (permalink)
Administrator rFactor 2
Awatar modlicha
 
Zarejestrowany: Oct 2013
Skąd: Jarosław
Postów: 6.662
Cytat: Napisał krispos Zobacz post
Nie prułem żeby wjechać jak najszybciej na tor Najpierw próbowałem odbić w prawo na gazie żeby nie walnąć w bandę co było nierozsądne, źle zrobiłem . Kiedy Sadowski uderza w bandę to też ja oberwałem i przez to wleciałem na Wacha a nie że go nie widziałem i że wjechałem bezmyślnie na tor. Skąd wiesz co chciałem zrobić ? Bo ty myślisz że ja chce wjechać na tor, co jest nieprawdą. To wjechanie to właśnie skutek uderzenia, przecież widać że mną nienaturalnie obraca/skręca . Można mnie karać za niehamowanie i nie rozsądne zachowanie z Sadowskim kiedy sie skleiłem ale nie za to jak ty się upierasz. Czy ktoś to sprawdzał po tym kątem ? Może mam tobie powtórkę moją wysłać, może mamy coś inaczej. Błąd jest, tylko inaczej to rozumiemy.

A i proszę następnym razem o kontakt ze mną na TS , dragą mailową lub inną przy rozstrzyganiu moich spornych sytuacji jak to było robione kiedyś, unikniemy przez to jakiś niedomówień.

Zastanawiam się skąd to się bierze, że niektórzy do samego końca będą wpierać, ze czarne jest białe, a białe czarne?

Po rozdzieleniu aut nic tobą nie rzuca, nie okręca. Odzyskałeś całkowita kontrolę nad autem. Komu ty bajki opowiadasz, że wszystko jest wynikiem uderzeń jak telemetria pokazuje nam dokładnie czy są uślizgi kół. W tym przypadku nie pokazuje, żadnych uślizgów kół. Masz możliwość jechać na wprost w kierunku trawy równolegle do toru.
Zamiast tego skręcasz na ukos w kierunku asfaltu z gazem 60%. Od momentu rozdzielenia aut do trącenia Wacha mija 1.1 sekundy!



Nawet gdy masz już Wacha przed sobą (bo uderzyłeś go w tył) nie zwalniasz gazu.
Uderzenie z Wachem nie robi na Twoim aucie żadnego wrażenia bo to tylko obcierka.

Cytat:
Owszem znowu masz auto wytrącone z równowagi
- także tu Gared jest w błędzie - sprawdziłem jeszcze raz w motecu - żadne koło nie ma uślizgu, auto nawet nie przestawione.

Cały czas masz kontrolę na samochodem. Dalej jedziesz na środek toru pod ukosem tylko zmniejszyłeś gaz na 30%. Wprost pod Mielczarka.



Po uderzeniu Mielczarka odpierdzielasz coś czego zrozumieć nie mogę. Auto Mielczarka wiruje przed Tobą przez kolejne 2 sekundy a ty nawet nie dotykasz hamulca i tak z nie zmienioną prędkością 60+ km wjeżdżasz ponownie w jego toczące się auto potęgując jego zniszczenia.



Puszczasz wszystko, kierownice , nogi w górę, niczego nie dotykasz - niech się dzieje wola boża. Wydałeś z siebie jakiś pisk może?

To zachowanie jest tak żenujące, że dla mnie to jest wręcz idealny wzór jak nie należy się zachowywać przy powrocie na tor
modlicha jest offline  

Ostatnio edytowane przez modlicha : 07-10-2017 - 16:46


Rating: 50649 | Skill: 4.06 | OpenRating: 0
| Fanatec Clubsport Pedals | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 07-10-2017, 16:42   Post #187 (permalink)
Awatar krispos
 
Zarejestrowany: Dec 2016
Postów: 5
Ok, ty już bardzo dobrze to rozumiesz. Mnie tam normalnie wystrzeliło w kierunku toru (bo gaz i skręcone koła miałem ). Ja powiem że to sie to tak szybko działo ze nawet nie wiem czy mogłem tak właśnie postapić jak piszecie. Ja mam na powtórce uderzenie przez Sadowskiego (nie jego wina ), w ciągu 0,5 s mną wykręca i w ciągu niespełna 1 s już ląduje na Wachu (może jakoś to obliczycie ile miałem czasu z powtórki ). Modlicha mówi ze jak ja go nie widziałem, jakbym miał nie wiadomo ile czasu. Rozumiesz 1 - 1,5 s miałem od uderzenia, wykrecenia i kontaktu z Wachem . Ja nie wiem, ja nie byłem w stanie po tym cyrku na taka rekcję. Dla mnie musicie bardziej czy w czasie 1 -1,5 s byłem przewidzieć cała sytuacje i sie zastosować jak mówicie. Tylko jak mowie tam nie wracam na tor to jest od uderzenia !

daje swoją powtorke screeny nic mnie nie obchodzą. Teraz uciekam, dam ok 20:00

Modlicha ty masz czarodziejska kulę , ty wszytko o mnie już wiesz, co, jak, kiedy. Nie miałem kontroli nad samochodem czy tego nie rozumiesz, może laga masz.
krispos jest offline  
Rating: 74 | Skill: 0.08 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
stare 07-10-2017, 16:50   Post #188 (permalink)
Administrator rFactor 2
Awatar modlicha
 
Zarejestrowany: Oct 2013
Skąd: Jarosław
Postów: 6.662
OK przyjmując Twoją interpretacje "wracasz na tor od uderzenia" ... Z gazem w podłodze? Przez 1 sekundę nie zdążyłeś zareagować? Przecież ty tam ani razu przez całe zdarzenie z Sadkiem i kolejne nie dotykasz ani razu hamulca. Przez 7 sekund ciągłego obijania się? Zapomniałeś, że go masz?
To jakie ty masz reakcje? 1 - 1.5 sekundy to jest kuźwa szmat czasu! Powinieneś mieć na poziomie 0.2 - 0.3 sekundy.

Czarodziejskiej kuli nie mam - mam telemetrię i Motec . To wystarczy.

Jak miałeś laga to wysyła się zawczasu swoją powtórkę lub jej fragment.
modlicha jest offline  


Rating: 50649 | Skill: 4.06 | OpenRating: 0
| Fanatec Clubsport Pedals | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 08-10-2017, 01:43   Post #189 (permalink)
Awatar Maciej Bekas
 
Zarejestrowany: Jan 2017
Postów: 14

rF2 SMP DTM 2017

Co sie stalo z moim wynikiem w R2 ?
Na IRG jestem na drugim miejscu za Bulatem ktory nie ukonczyl wyscigu .
O ile dobrze widzialem to tylko za R1 mam kare
Maciej Bekas jest offline  
Rating: 6684 | Skill: 6.73 | OpenRating: 0
Fanatec Clubsport Wheel | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 08-10-2017, 02:09   Post #190 (permalink)
Administrator rFactor 2
Awatar modlicha
 
Zarejestrowany: Oct 2013
Skąd: Jarosław
Postów: 6.662
Spoko ogarniemy.
modlicha jest offline  


Rating: 50649 | Skill: 4.06 | OpenRating: 0
| Fanatec Clubsport Pedals | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Bookmarks

Tagi
bull, dtm, red, ring, smp

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Włączony
Pingbacks are Włączony
Refbacks are Włączony



Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 00:43.


Powered by vBulletin® Version 3.8.6
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0
SimRacingPL

no new posts

Logowanie
Login:
Hasło:
 Zarejestruj się!

343 osób online
340 Gości
3 Zalogowanych
Facebook
Administratorzy
Administracja portalu
Owner
McLaren
Senior Admin
lelu0
Summer RC Cup 2018
lelu0
Admins
SirDuncan - Historic (GiW) Admin
Moderators
Dmnick - Super Moderator
sobol - Moderator