Szukaj:
PL EN ES
Polecamy



Kalendarz treningów






Alfaholicy_SimRacingPL Server
Wyniki sezonu

rF2 - Gogle i Wąsy 2017


Nordschleife Tourist - 11Laps
2018-03-18 21:00
1
M.Mazurek
1:15:52.022s
2
M.Lebioda
+05.419s
3
M.Zdanowicz
+59.087s

Pole Position
6:39.223 M.Mazurek

Fastest Lap
6:48.495 M.Lebioda
Więcej
Klasyfikacja indywidualna
1
M.Mazurek
150
2
M.Zdanowicz
140
3
M.Lebioda
105
4
P.Komisarczyk
74
5
T.Wach
25
6
D.Paszkowski
15
Więcej

Następny wyścig
Administratorzy Ligi
Brak
stare 20-10-2017, 15:19   Post #1 (permalink)
Administrator rFactor 2
Awatar modlicha
 
Zarejestrowany: Oct 2013
Skąd: Jarosław
Postów: 6.610
[SMP DTM] Sachsenring 22.10.2017


4. runda serii SMP DTM - tor Sachsenring








Za nami emocjonująca runda na Lausitz. Znowu dopisała frekwencja i zjawiło się ponad 40 zawodników.
Na pochwałe zasługuje wzięcie sobie do serca poprzedniego kazania i bardzo uważna jazda na L1T1. A może to zasługa surowych kar? W każdym razie wypadków było niewiele co bardzo cieszy.


Tym razem do rundy nr 3 przystąpił Dominik Wasieńko i od razu na sprincie udowodnił, że jeśli nie ma problemów technicznych i zjawi się na danej rundzie - to bardzo ciężko go pokonać. Maciej Bekas lider mistrzostw bardzo mądrze kontrolował sytuacje i przyjechał na drugiej pozycji. Dobry występ zaliczyli również Grzegorz Bułat, Michał Gałuch i Adam Karkuszewski.


Niestety problemy techniczne ominęły Dominika tylko na Sprincie bo do wyścigu R2 już nie ustawił się na gridzie. I to natychmiast wykorzystali przyczajeni z tyłu zawodnicy SimRacing for Poland White. Nie obyło się bez kontrowersji - kilka pierwszych okrążeń to walka zawodników wspomnianego wyżej teamu z liderem Maciejem Bekasem, która zakończyła się nie do końca czystym manewrem Adama Karkuszewskiego i kolizją między nim a Maciejem Bekasem. Maciej spada aż na trzecie miejsce i SimRacing for Poland White zaliczają mocny dublet. Protest za incydent nie został wniesiony - więc Adam i Grzegorz wyjeżdżają z Brandenburgii z pokaźną zdobyczą punktową.

Na uwagę zasługuję również świetna jazda Zbigniewa Siary i Tomasza Sobańskiego, którzy z dość odległych pozycji po R1 przebili się dość wysoko w dłuższym wyścigu.

Na drugim biegunie są Szymon Piwiński i Makatak, którzy po rundzie na Red Bull Ringu zdawali się wysłać jasny sygnał, że włączają się do walki w mistrzostwach. Tym razem jednak obaj w pojedynku między sobą popełnili fatalne, wręcz dziecinne błędy - wracają z Laustizring z pustymi rękami i z wysoce prawdopodobnymi karami za swoją nieczystą jazdę i zachowanie na torze.

Przewidywania administracji sprawdziły się i tym razem tylko garstka zawodników zdecydowała się przejechać bez pitstopu na hardach cały wyścig. Większość zawodników wybrała jazdę na 2 stinty.

Przed nami tor Sachsenring, bardzo lewoskrętny, z bardzo dużą różnicą elewacji terenu i ślepymi zakrętami. Tor katujący niemiłosiernie prawą-przednią oponę. Można spodziewać się podobnego zużycia jak w poprzedniej rundzie.

W klasyfikacji prowadzi nadal Maciej Bekas, który tym razem mimo braku zwycięstwa w którymś z wyścigów na Lausitzring, meldował się zawsze na podium i zdaje się kontrolować sytuację.

W pogoń rzucają się zawodnicy Simracing for Poland White, zwłaszcza Adam Karkuszewski, który zredukował swoją stratę do Macieja do 33 punktów.

Z niecierpliwością oczekujemy na pojedynek tej dwójki. Oby tym razem czysty.









Start kwalifikacji 21:00

Wyścig 1 o 21:30
Wyścig 2 ~22:00 (51 laps + FL)

Orange zone obowiązuje w sektorze 1


Proszę przeczytać regulamin ligi oraz wszystkie ogłoszenia administracyjne. Tam jest wszystko co wam potrzebne. Ale oto kilka najważniejszych rzeczy o których należy pamiętać aby nie popsuć wyścigu sobie, a przede wszystkim innym:

  • Nie zapomnieć odpalić IRG Toola przed wejściem na serwer - bo zostaniemy wyrzuceni z serwera. Uruchomiona również wtyczka DAQ. Obowiązuje wysłanie telemetrii po preQ, kwalifikacjach i wyścigu
  • W kwalifikacjach nie blokujemy tych na szybkim kółku. Jeśli popsuliśmy swoje okrążenie - też nie blokujmy innych.
  • Na starcie na prostej S/M nie zmieniamy linii jazdy bez upewnienia się, że mamy miejsce - to była główna przyczyna karamboli na full i mini races jeszcze przed dotarciem do T1
  • Pamiętamy o zasadzie 2W. Zostawiamy miejsce jeśli rywal zrównał swoją przednią oś z naszą tylną.
  • Tylko jeden raz możemy zmienić tor jazdy broniąc wewnętrzną. Przed następnym zakrętem możemy zjechać w kierunku zewnętrznej, ale zostawiamy rywalowi już miejsce na dohamowanie.
  • Powrót na tor z pobocza tylko gdy jesteśmy 100% pewni, że nikt nie nadjeżdża i nigdy prostopadle do toru - najlepiej ustawić się równolegle na poboczu i wtedy bezpiecznie wjechać na tor kontrolując co jest w lusterkach.
  • Jeśli wyspinujemy i zatrzymamy się na środku toru, blokujemy hamulce i nie pozwalamy autu się toczyć - NIGDY nie ruszamy dopóki tor nie będzie całkowicie pusty. Zawodnika, który jest unieruchomiony - łatwo ominąć nawet na środku toru. Zawodnik, który się porusza lub toczy jest nieprzewidywalnym "celem".
  • Pamiętamy o limitach wyjazdów







Qualification starts at 21:00

Race 1 at 21:30
Race 2 ~22:00 (51 laps + FL)


Orange zone applies in sector 1



First of all, you should read the rules and all administration annoucements. There is everything you need. But here are some important things to keep in mind not to spoil your own race or another driver's one:
  • Do not forget to run IRG tool before entering the server , in other case you will be kicked from the server.
    DAQ plugin should also be runnig. Telemetry data are obligatory after pre-qualification, qualification and race.

  • In qualifying outlap do not disturb another drivers on their fast lap. If you have spoiled your lap - do not retard others drivers as well.
  • At the start on start/finish straight do not change your driving line without making sure that there is a place for your car - it was the main cause of crashes on full and mini races.
  • Remember the main 2-wide principle. Leave the space if your opponent is next to you - at least his front wheels is 'neck and neck' to your rear wheels before a turn.
  • Only once we can change the driving line defending our position. Before the next bend, we can back towards the outside line, but you have to leave your opponent space for braking.
  • Back on track from grass/gravel only when you are 100% sure that no one ever comes up - the best way is to set your car parallel to the track and then safely enter the asphalt.
  • If you spin off and stop in the middle of the track, push the brakes and do not let your car to roll - NEVER move until the circuit is completely empty. A car which stand still is easy to get around, even in the middle of the track. The player who moves or rolls is an unpredictable aim.
  • Remember the track limits


modlicha jest offline  

Ostatnio edytowane przez modlicha : 20-10-2017 - 17:09


Rating: 50649 | Skill: 4.06 | OpenRating: 1182
| Fanatec Clubsport Pedals | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 20-10-2017, 20:52   Post #2 (permalink)
Awatar LukeR
 
Zarejestrowany: Oct 2016
Postów: 404
race is coming...
uwolnij się...

LukeR jest offline  
Rating: 11888 | Skill: 6.17 | OpenRating: 2568
Odpowiedź z Cytatem
stare 20-10-2017, 21:39   Post #3 (permalink)
Awatar Adakar
 
Zarejestrowany: Apr 2012
Skąd: Wloclawek
Postów: 4.230

rF2 SMP GT3 2017

MISSERY MOD Stalker
Adakar jest offline  
Screw You guys ... I am out of here ...

Rating: 112440 | Skill: 9.70 | OpenRating: 4596 | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 21-10-2017, 18:22   Post #4 (permalink)
Administrator rFactor 2
Awatar Mariuszgs
 
Zarejestrowany: Dec 2014
Skąd: Kraków
Postów: 585
Panowie, tradycyjnie jedziemy dzisiaj wyścig treningowy.
Mariuszgs jest offline  
Rating: 46355 | Skill: 6.03 | OpenRating: 1274
Logitech DFGT | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 21-10-2017, 19:19   Post #5 (permalink)
Awatar Danonak
 
Zarejestrowany: Dec 2015
Skąd: Łódź
Postów: 1.986

rF2 SMP GT3 2017

Danonak jest offline  
Rating: 39436 | Skill: 13.46 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
stare 21-10-2017, 21:26   Post #6 (permalink)
Awatar barthezz
 
Zarejestrowany: Jun 2013
Skąd: Łódź
Postów: 675
Ejże, czemu mam karę dt za lausitz? Telemetrie wysłałem zaraz po wyścigu.

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
barthezz jest online  
Rating: 11351 | Skill: 2.85 | OpenRating: -605
Logitech G27 | Logitech G27 | Logitech G27 | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 21-10-2017, 22:00   Post #7 (permalink)
The Godfather
Awatar Gared
 
Zarejestrowany: Sep 2005
Postów: 12.745
Mogę poszukać jeszcze raz, ale w paczce, którą otrzymałem, nie znalazłem telemetrii z twoich kwalifikacji.
Gared jest offline  
Rating: 74564 | Skill: 7.53 | OpenRating: 4794
Odpowiedź z Cytatem
stare 21-10-2017, 22:07   Post #8 (permalink)
Awatar marrkj
 
Zarejestrowany: May 2007
Skąd: Grajewo
Postów: 519

rF2 Radical Summer Cup

Podczas formującego lider narzuca tempo i niech wszyscy jadą równo, a nie ktoś sobie zwolnił w połowie stawki i jedzie wolno oszczedzając paliwo. Później trzeba czekać nie wiadomo ile aż dojedzie się ustawi.
marrkj jest offline  
Rating: 4741 | Skill: 2.81 | OpenRating: 685
Thrustmaster T300 RS | Fanatec Clubsport Pedals | Logitech G27 | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 21-10-2017, 22:10   Post #9 (permalink)
Awatar barthezz
 
Zarejestrowany: Jun 2013
Skąd: Łódź
Postów: 675
Dziwne, Tomek bo wysłałemzaraz po tym, jak Piotrek wspomniał o tym ma ts.
barthezz jest online  
Rating: 11351 | Skill: 2.85 | OpenRating: -605
Logitech G27 | Logitech G27 | Logitech G27 | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 21-10-2017, 22:24   Post #10 (permalink)
Awatar Sadek
 
Zarejestrowany: Sep 2006
Skąd: Głowno
Postów: 1.952
Adam zrobil sobie odstep na formujacym na kilometr. Po za tym, Adas...strach Cie miec za soba, bo wisi w powietrzu ze cos odwalisz. Jak zes wyprzedzil Walacha? Od dzis jestes dla mnie na cenzurowanym, polujesz na dupy chlopakow, a to juz jest z lekka podejrzane.
PS. zona wie ze tak co drugi weekend trykasz kolegow z toru w tylek?
Sadek jest offline  
Rating: 57353 | Skill: 6.38 | OpenRating: 524
Logitech G25 | Fanatec CSR Elite Pedals | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Bookmarks

Tagi
dtm, sachsenring, smp

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Włączony
Pingbacks are Włączony
Refbacks are Włączony



Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 03:59.


Powered by vBulletin® Version 3.8.6
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0
SimRacingPL

no new posts

Logowanie
Login:
Hasło:
 Zarejestruj się!

203 osób online
200 Gości
3 Zalogowanych
Facebook
Administratorzy