Szukaj:
PL EN ES
Polecamy



Kalendarz treningów






Alfaholicy_SimRacingPL Server
Wróć   SimRacing wyścigi online > Symulatory > Dostępne symulatory > DiRT Rally 2

DiRT Rally 2 - Newsy i Informacje

Zarejestruj się Projects Kalendarz Szukaj Dzisiejsze posty Zaznacz Wszystkie Fora jako Przeczytane

DiRT Rally 2 Temat symulatora DiRT Rally 2

Odpowiedz
LinkBack Narzędzia wątku Wygląd
stare 18-02-2019, 14:41   Post #31 (permalink)
Awatar tytus
 
Zarejestrowany: May 2005
Skąd: Katowice
Postów: 175
ta recenzja ostudzila moj zapal do DR2 - Czy nowy DiRT zasłużył na oznaczenie 2.0?
tytus jest offline  
GPL Rank: -79,954 / Monster Rank: -367.967 (last update: 2005)

Rating: 923 | Skill: 0 | OpenRating: 0
Thrustmaster T300 RS | Sim-Sport Pedals | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 18-02-2019, 15:08   Post #32 (permalink)
Awatar Sewer
 
Zarejestrowany: Aug 2004
Skąd: Warszawa
Postów: 8.024
Widac DR było za trudne dla ich targetu klientów
Sewer jest offline  
ASROCK Z77 PRO3 Extreme 4 , i7 2600K@ 4.8 GHz , Thermalright MACHO HR-02, Corsair DominatorGT 2x8GB 1866@2133 , Palit GTX 1070 JetStream,Crucial MX100 256GB, Crucial M4 64 GB, Samsung F3 500GB, Seagate Barracuda 12 500GB, Barracuda 2TB ST2000DM006, Corsair RM650X , Logitech G25, DELL 2209WA


Rating: 33274 | Skill: 2.24 | OpenRating: 0
Logitech G25 | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Sekwencja
Odpowiedź z Cytatem
stare 18-02-2019, 18:16   Post #33 (permalink)
Awatar Arni
 
Zarejestrowany: Jun 2017
Skąd: Siedlce
Postów: 244
Nie kumam, zamiast mieć jedną serie gier mogliby mieć dwie... Dirty zwykłe dla casuali, konkurencja dla serii WRC, a DR dla ludzi grająchych w Assetto itp i na kierownicach... Zręcznościowa seria szła by do przodu z grafiką i bajerami, grywalnością także na padzie a symulacyjna mogłaby być rozwijana stopniowo, korzystać z recyklingu grafiki i z dodatkową zawartością odpłatną i opcją VR (bo nie wyobrażam sobie by ktos grał na VR ale na padzie lub klawiaturze...).

A tak to ryzyko, że ani jednym ani drugim nie podejdzie. Sam kupię pudełko dopiero na jesień, nie popełnie błędu z Dirt 4, gdzie utknąłem z cyfrą.
Dalej mam nadzieję, że chociaż szuter będzie OK
Arni jest offline  
Thrustmaster T300 Alcantara + wieniec F1+ wieniec GTE+ wieniec rally 35' +TH8A+ WSPv2+ póki co PS4 :/

Odpowiedź z Cytatem
stare 18-02-2019, 18:49   Post #34 (permalink)
Awatar tytus
 
Zarejestrowany: May 2005
Skąd: Katowice
Postów: 175
Zagdzam sie Arni, szkoda, jeszcze mam cien nadziei bo na filmikach wyglada ok. Nie kupie do puki nie ogram wersji codex musza zasluzyc na moja kase bo po preorderze na dirt4 juz nigdy nie uwierze w ich gadki i filmy

Oficjalne oceny, puki co zadne od portali zainteresowanych simracingiem:

PCGamer – 87/100
PCGamesN – 9/10
Gaming Nexus – 8.8/10
Cubed3 – 9/10
GamingBolt – 8/10
Push Square – 9/10
Screen Rant – 4/5
Stevivor – 7.5/10
Wccftech – 8.5/10
We Got This Covered – 4.5/5
tytus jest offline  
GPL Rank: -79,954 / Monster Rank: -367.967 (last update: 2005)

Rating: 923 | Skill: 0 | OpenRating: 0
Thrustmaster T300 RS | Sim-Sport Pedals | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 18-02-2019, 21:56   Post #35 (permalink)
Member
Awatar MaXyM
 
Zarejestrowany: Aug 2004
Skąd: Praha, Czech Rep.
Postów: 30.536
Wyślij wiadomośc poprzez ICQ do MaXyM
szczerze mowiac to ja nie wiem na podstawie czego sa wystawiane te oceny. przeciez zeby ocenic gre w miare obiektywnie (szczegolnie taka ktora ma bardziej skaplikowana mechanike, wiele typow rozgrywki) to trzeba gre doglebnie poznac. Nie da sie tego zrobic w dzien czy dwa. Aby ocenic niektore aspekty trzeba poswiedzic cale dni amw trybach online zaprzac do tego wiele innych ludzi (nie jednego czy 2).

BTw D4 tez byl wysoko oceniany a jaka byla prawda? nawet zwolennify serii Dirt nie mieli zbyt dobrego zdania.

Ja osobiscie bym kupil preorder ale jus po prostu nie wierze w CM. Byly obietnice przed D4 a wyszla mizeria. W prawdzie na wideach wydaje sie ze auta maja wiecej masy ale dopoki simracingowe mregi nie dadza pozytywnej oceny, nie bede wyrzucal kasy. Na szczescie 'no vr no buy' wiec mam czas na decyzje.
MaXyM jest offline  
SLS developer :: sls.simracing.pl ::

Rating: 94355 | Skill: 7.59 | OpenRating: 0
Thrustmaster TX Racing Wheel | Logitech G25 | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Sekwencja
Odpowiedź z Cytatem
stare 18-02-2019, 22:11   Post #36 (permalink)
Awatar tytus
 
Zarejestrowany: May 2005
Skąd: Katowice
Postów: 175
W sumie dobra fizyke mozna "wyczuc" od poczatku czyli pierwszych ok 30 minutach. Mi tyle wystarczy by okreslic czy ma potencjal czy do kosza, tak bylo z preorderem dirta4, po jednej sesyjce juz mi sie nie chcialo wogole jezdzic :/ , dalem jeszcze chyba 2 razy szanse i w sumie po niecalych 2 godzinach gry, skasowalem. Boje sie ze w dr2 bedzie podobnie, dlatego kasy nie dostana
Tak z ciekawosci wlasnie przejrzalem oceny dirt4 i rzeczywiscie, wiekszosc miedzy 8-9/10 wiec nia ma co sie sugerowac. Czekam na codexa i opinie simracerow
tytus jest offline  
GPL Rank: -79,954 / Monster Rank: -367.967 (last update: 2005)

Rating: 923 | Skill: 0 | OpenRating: 0
Thrustmaster T300 RS | Sim-Sport Pedals | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 19-02-2019, 10:22   Post #37 (permalink)
Awatar Arni
 
Zarejestrowany: Jun 2017
Skąd: Siedlce
Postów: 244
Cytat: Napisał tytus Zobacz post
W sumie dobra fizyke mozna "wyczuc" od poczatku czyli pierwszych ok 30 minutach. Mi tyle wystarczy by okreslic czy ma potencjal czy do kosza, tak bylo z preorderem dirta4, po jednej sesyjce juz mi sie nie chcialo wogole jezdzic :/ , dalem jeszcze chyba 2 razy szanse i w sumie po niecalych 2 godzinach gry, skasowalem. Boje sie ze w dr2 bedzie podobnie, dlatego kasy nie dostana
Tak z ciekawosci wlasnie przejrzalem oceny dirt4 i rzeczywiscie, wiekszosc miedzy 8-9/10 wiec nia ma co sie sugerowac. Czekam na codexa i opinie simracerow
Jak na razie pierwsze wrażenie dął Jimmy Broadbent że jest dobrze i gra jest godnym następcą DR, ale to była chwila euforii + był ze 2 tygodnie temu zaproszony do szkoły jazdy za kasę Codemasters. Nagrał też chyba SimRacing paddock z takim grubszym gościem, co kiedyś tam się ostro ciął z tym siwym z Inside Sim Racing, że jest dobrze, ale dalej asfalt do bani.

Co do ocen pamiętam, że D4 rzeczywiście miał dobre oceny, ale to wystawiali pykacze grający na padach i klawiaturach, tam nawet na filmikach było iwdac żo coś jest nie tak.

Kupię pewnie i tak za jakiś czas, ale tylko pudło na konsolę, bo nawet jeśli bedzie genialnie, to przesiądę się na PC i nie bedę potrzebował dwóch kopii.
Arni jest offline  
Thrustmaster T300 Alcantara + wieniec F1+ wieniec GTE+ wieniec rally 35' +TH8A+ WSPv2+ póki co PS4 :/

Odpowiedź z Cytatem
stare 19-02-2019, 19:24   Post #38 (permalink)
Awatar MariuszB35 PL
 
Zarejestrowany: Oct 2012
Skąd: Olsztyn
Postów: 2.103
Ja gram od wczoraj i mi się podoba, choć są rzeczy które mi się nie podobają. Np. oświetlenie gry gdzie nawet jak jest jasno to jest ciemno dopiero ustawienie gamma pomaga i da się jeździć. No i najgorsze to FFB mało szczegółowy, biedny itd. pocieszam się że są nie aktywne opcje więc jakiś patch powinien naprawić tą biedę. Sama gra jest łatwiejsza w prowadzeniu ale ja bym nie skreślał bo moim zdaniem przez to jest bardziej takie get real. Ale to moje odczucia. Przejechanie Argentyny to jest wyczyn nie lada, cholernie trudny. Rajd Polski fajny, Australia fajna. USA średnio mi się podoba.

Wysłane z mojego Redmi 5 przy użyciu Tapatalka
MariuszB35 PL jest offline  

Thrustmaster TX Racing Wheel | Własna sekwencja | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 19-02-2019, 20:32   Post #39 (permalink)
Member
Awatar MaXyM
 
Zarejestrowany: Aug 2004
Skąd: Praha, Czech Rep.
Postów: 30.536
Wyślij wiadomośc poprzez ICQ do MaXyM
Mariusz jest znany z tego ze poblaza arkadowkam



Na YT jest coraz wiecej wideo.
Na przyklad to ponizej. Widac ze za duzo gripu, szczegolnie widac to na bocznych uslizgach, gdzie auto ze 120km/h lecac bokiem sie zatrzymuje na 15m.
No ale mzoe sie myle i fun jest fajny.


MaXyM jest offline  
SLS developer :: sls.simracing.pl ::

Rating: 94355 | Skill: 7.59 | OpenRating: 0
Thrustmaster TX Racing Wheel | Logitech G25 | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Sekwencja
Odpowiedź z Cytatem
stare 19-02-2019, 22:04   Post #40 (permalink)
Awatar MariuszB35 PL
 
Zarejestrowany: Oct 2012
Skąd: Olsztyn
Postów: 2.103
R5 jest fajne i wymagające a ta chyba alfa flavia to jedzie jak po szynach. Na razie kilka godzin tylko pojeżdzone. Najbardziej FFB mi przeszkadza. Każda klasa inaczej się prowadzi. Mi się podoba, ale Maxym na rację ja co do rajdówek nie jestem specjalnie wymagający. Enyłej arkade to to nie jest ale czy SIM pełną gębą to też nie powiem. Bo np RBR uważam za przesadzony, pierwszy DR również chociaż i tak lepiej jak w RBR. Dr 2 hmm jest na pewno łatwiejszy do ogarnięcia jak DR .

Wysłane z mojego Redmi 5 przy użyciu Tapatalka
MariuszB35 PL jest offline  

Thrustmaster TX Racing Wheel | Własna sekwencja | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Bookmarks

Tagi
dirt, informacje, newsy, rally

« - | - »
Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Włączony
Pingbacks are Włączony
Refbacks are Włączony



Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 08:40.


Powered by vBulletin® Version 3.8.6
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0
SimRacingPL

no new posts

Logowanie
Login:
Hasło:
 Zarejestruj się!

71 osób online
69 Gości
2 Zalogowanych
Facebook
Administratorzy
Administracja portalu
Owner
McLaren
Senior Admin
lelu0
Summer RC Cup 2018
lelu0
Admins
SirDuncan - Historic (GiW) Admin
Moderators
Dmnick - Super Moderator
sobol - Moderator