Szukaj:
PL EN ES
Polecamy



Kalendarz treningów






Alfaholicy_SimRacingPL Server
Wróć   SimRacing wyścigi online > Archiwum > Liga SimRacingPL Nascar > Wypadki

Cup Series 06/07 - Runda 8 - Wypadki

Zarejestruj się Projects Kalendarz Szukaj Dzisiejsze posty Zaznacz Wszystkie Fora jako Przeczytane

Wypadki Zgłaszanie i ocena Ligowych wypadków

 
LinkBack Narzędzia wątku Wygląd
stare 11-01-2007, 18:00   Post #21 (permalink)
Awatar szymon.to
 
Zarejestrowany: Aug 2004
Skąd: Bielsko-Biała
Postów: 1.827
Cytat: Napisał Kipila Zobacz post
Szymon myslalem ze Ci dzisiaj opuchlizna zejdzie i spojrzysz na sprawe obiektywniej ale nadal uparty jestes i rzadasz krwi
Kipila, spoko, ja nawet wczoraj nie żądałem krwi, nie wiem jak wysnułeś takie wnioski po naszej dzisiejszej rozmowie ;] stwierdziłem tylko, iż my admini nie możemy ocenić tego wypadku obiektywnie, bo wszyscy braliśmy w nim udział, dlatego prawdopodobnie utworzymy ankietę, w której kierowcy startujący w wyścigu nie biorący udziału w wypadku, ocenią go. I przyznaje się ja także być może popełniłem błąd wybierając, takie a nie inne rozwiązanie tej sytuacji na torze. Nie widziałem prawie nic i może dlatego pojechałem w ten sposób
Załączone Obrazki
Typ Pliku: jpg blad.jpg (313,2 KB, 39 wyświetleń)
szymon.to jest offline  

Ostatnio edytowane przez szymon.to : 11-01-2007 - 18:07
Rating: 29986 | Skill: 5.94 | OpenRating: 0
stare 11-01-2007, 19:45   Post #22 (permalink)
Awatar Kawaretti
 
Zarejestrowany: Aug 2004
Postów: 1.105
Wrzuce moje trzy grosze do dyskusji.
Zapis w regulaminie odnosnie kierowcow uderzajacych w kogos kto ucierpial w wypadku nie jest dla samego zapisu, tylko wlasnie dla takich sytuacji jak ta - zeby nie bylo watpliwosci przy ocenie kto ponosi odpowiedzialnosc - w tym przypadku sprawca pierwszego zderzenia czyli Woyteka.
Mam na mysli zapis 4.4.3

Przypominam ze jezdzimy bez YF, stad ten zapis, na ktory BTW sam mocno nalegalem, znalzal sie w regulaminie (zauwazcie ze nie ma wielu innych zapisow jak zachowac sie w zakrecie, jak zachowac sie przy jezdzie z wyraznie szybszym kierowca itp.).

Napisze ze pierwozor tego sformulowania bym baaaardzo dlugi i traktowal ze odpowiedzialnosc ponosi osoba rozpoczynajaca lancuszek do momentu az kierowcy ktorzy na siebie wpadaja wroca do normalnego rytmu.

A teraz o co dokladnie chodzi.
Kary maja
a) niwelowac potencjalny zysk z uszkodzenia innego auta stad minimalna kara za uszkodzenie kogos 5 pkt (za kazdy samochod ktory ucierpi),
b) maja byc dotkliwe gdy szkoda jest duza (gdy nie mozna kontynuowac jazdy)

W tym przypadku wypadek rozpoczety przez woyteke, jakby nie patrzec draga lancuchowa doprowadzil do kompletnego zniszczenia dwoch kierowcow.
Woyteka automatem zyskal 10 pkt. Kara po pierwsze powinna to zniwelowac a po drugie powinna byc karą stad taryfikator 7 pkt za kazdy samochod.
2x7 daje 14 i w tym momencie woyteka jest ukarany za skutki swojego bledu tylko 4 pkt - choc jeszcze dojda pewnie 3 pkt. za blokowanie.

Co do michaleksa, fakt bylismy obaj na lead lapie, czyli teoretycznie czysto i tu kary nie bedzie, choc doswiadczeni kierowcy wiedza kiedy ktos jest wyraznie szybszym i wowczas fair ustepuja (tu dochodzil roznica predkosci z tytulu swiezosci ogumienia). Poczulem sie zblokowanym przez was obu- musialem odpuscic gaz co na repie i filmie widac. Ale w tym momencie winny za to blokowanie jest woyteka.
Kawaretti jest offline  
Rating: 42661 | Skill: 8.98 | OpenRating: 0
stare 11-01-2007, 22:58   Post #23 (permalink)
Awatar Dimax
 
Zarejestrowany: Aug 2004
Skąd: Szczecin
Postów: 384
Cytat: Napisał woyteka Zobacz post
Moj błąd mogłem poscic kawe zwolnic w t2,albo t1
Jeszcze to mi sie rzucilo - otoz nie w T1 czy w T2 tylko najbezpieczniej jest puszczac na prostych. Wystarczy puscic gaz na 0.5 sec w ten sposob zarowno dubler jak i dublujacy najmniej traca czasu, puszczanie w zakrecie jest zawsze manewrem bardziej ryzykownym przy ktorym ktoras ze stron traci wiecej czasu i czasem opon
Dimax jest offline  
Rating: 12636 | Skill: 11.10 | OpenRating: 0
stare 12-01-2007, 01:00   Post #24 (permalink)
Awatar Ardis
 
Zarejestrowany: Aug 2004
Skąd: Szczecin
Postów: 1.140
Nie jechałem wyścigu, ale obejrzałem ten krótki rep z tego wypadku. I moje pytanie jest takie. Bo z repa tego nie wiem. Ile lapów Woyteka blokował? 1,2...5? Jeśli blokował lap lub dłużej, to ok w końcu doprowadził do wypadku bo z tego krótkiego repa to nie widać, żeby blokował, a raczej jechał dołem i go wyniosło za bardzo i zwykłe RA z tego repa. Jeśli to się stało na jakimś odcinku tego lapa.
Ardis jest offline  
Rating: 8064 | Skill: 6.50 | OpenRating: 0
Thrustmaster Ferrari F430 FF Racing Wheel | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
stare 12-01-2007, 16:05   Post #25 (permalink)
Awatar woyteka
 
Zarejestrowany: Feb 2005
Postów: 627
obejrzałem repa i wynika z niego ze michaleks blokował ale jechaliscie na tym samym lapie wiec zero pretensji kawaretti->michaleks
a co do mnie to zmiesciłem sie w regulaminowym lapie
jeszcze co zaobserwowałem to to ze przed zderzeniem kawaretti tak jak by ostro dał do wewnetrznej "przedspinowanie"?
A co do Szymona uderzenia jak dla mnie to było samobójstwo
Kawaretti zamin kogos zbluzgasz na czacie to ochłon i obejrzyj na spokojnie powtorkę
woyteka jest offline  
Rating: 5736 | Skill: 9.53 | OpenRating: 0
stare 12-01-2007, 16:10   Post #26 (permalink)
Awatar Kawaretti
 
Zarejestrowany: Aug 2004
Postów: 1.105
Ardis no bez przesady, jakie RA. Wynioslo go i w ostatecznym rezultacie skasowalo dwa samochody.
Nie mialo prawa go wynisc! To nie jest RA tylko blad w jezdzie 2-wide.
Co do blokowania to sytuacja jest dosc nietypowa, ale sytacja wyglada tak.
Na poprzednim okrazeniu bylem od woyteki i michaleksa szybszy o 3,2 sekundy. Nastepnie miedzy linia S/F i zakretem T1 zredukowalem dzielaca nas roznice czasowa - 0,8 sekudny. Tak wiec nie sposob nie dostrzec ze ma sie za soba wyraznie szybszego kierowce, pomijajac fakt czy sie jest sie dublowanym czy tylko wyprzedzanym trzeba brac to pod uwage.
Teraz kwestia blokowania - woyteka na prostej ustawil sie tak ze jazda byla wyprzedzenie go bylo nie mozliwe inaczej jak po zewnetrznej - i narazie jest OK.
Ale jesli potem przy wejsciu w zakret wchodzi sie zbyt szybko - zamiast skorzystac i puscic dublujacego - i wynosi na zewnetrzna to dla mnie jest to blokowanie - dotyczy zachowania na prostej, gdzie intencja nie bylo jednak zostawienie mi zewnetrznej tylko bezsensowne w tym przypadku sciganie sie.

Osobiscie uwazam ze woyteka nie mial tam zlych intecji poprostu zle ocenil sytuacje i wyszlo jak wyszlo.
Kawaretti jest offline  
Rating: 42661 | Skill: 8.98 | OpenRating: 0
stare 12-01-2007, 16:16   Post #27 (permalink)
Awatar Kawaretti
 
Zarejestrowany: Aug 2004
Postów: 1.105
Cytat: Napisał woyteka Zobacz post
kawaretti tak jak by ostro dał do wewnetrznej "przedspinowanie"?
Ze niby jak ? - obejrzyj repa ode mnie posluchaj opon, o spinie przedspinie i czymkolwiek nie ma mowy, obejrzyj 32 lapy i zauwaz ze nie ma mowy o przedspinie przez wszyskie lapy ktore przejechalem. To ze ktos na VH ma problemy bo nic w nim nie zmienil to jego sprawa. Ja mialem sprezyne na RL wyregulowana wiec jedyny efekt posligu mogl sie pojawic na T3.

Co do sciagania do wew - gdzie to widzisz? Za duzo obserwujesz ten rep za malo ogladasz. Zobacz widok z helikoptera, z roofa na ktorym jezdze, z ckockpitu, nintendo itd. Porowanj moja trajektorie do ciemnego asfaltu - to jest wzorowa jazda na 2-wide po zewnetrznej.
Kawaretti jest offline  
Rating: 42661 | Skill: 8.98 | OpenRating: 0
stare 12-01-2007, 16:37   Post #28 (permalink)
Awatar woyteka
 
Zarejestrowany: Feb 2005
Postów: 627
kur.. sory Kawa zamotałem masz racje nie było zadnego zjazdu do wewnetrznej
dzisiaj mam zajebisty dzien to troche rozluzowany jestem
moze zakonczymy tą dyskusje dacie mi kare i po sprawie
ja sie tylko bede odwoływał do tego uderzenia Szymona
woyteka jest offline  
Rating: 5736 | Skill: 9.53 | OpenRating: 0
 

Bookmarks

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Włączony
Pingbacks are Włączony
Refbacks are Włączony



Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 00:19.


Powered by vBulletin® Version 3.8.6
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0
SimRacingPL

no new posts

Logowanie
Login:
Hasło:
 Zarejestruj się!

463 osób online
462 Gości
1 Zalogowanych
Facebook
Administratorzy
Administracja portalu
Owner
McLaren
Senior Admin
lelu0
Summer RC Cup 2018
lelu0
Admins
SirDuncan - Historic (GiW) Admin
Moderators
Dmnick - Super Moderator
sobol - Moderator