Szukaj:
PL EN ES
Polecamy




Kalendarz treningów
stare 28-03-2014, 22:32   Post #5001 (permalink)
Administrator Gogli
Awatar SirDuncan
 
Zarejestrowany: Nov 2006
Postów: 8.315
Cytat: Napisał _Big_Mac_ Zobacz post
bo za duża frajda depnąć ;D
Dizlem Błagam
SirDuncan jest offline  
25

Skakałem na Flugplatz



Rating: 24459 | Skill: 2.40 | OpenRating: 2965
Odpowiedź z Cytatem
stare 12-04-2014, 15:06   Post #5002 (permalink)
Awatar Dybens
 
Zarejestrowany: Aug 2005
Postów: 2.068
Potrzebuje porady w sprawie pasty polerskiej. Polerować będę sam, kolor biały mało że zmatowiał to ma jeszcze ubytki takie małe jak łebki od szpilki o śladach rdzy nie wspomnę...
Jest troche tego badziewia na rynku ale nie chce wydawać na chłam. Może ma ktoś już jakieś doświadczenie czym podejść mojego trupa
Dybens jest offline  
Rating: 106438 | Skill: 12.56 | OpenRating: 0
Logitech DFP | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 12-04-2014, 15:39   Post #5003 (permalink)
rex
Administrator rFactor2
Awatar rex
 
Zarejestrowany: Jun 2008
Skąd: Gliwice
Postów: 5.644
jesli to trup to zwykłe TEMPO moze tez dac radę. Jak metalik to poszukaj past 3M i najlepiej abyś dobrał pastę do tego, co chcesz osiągnąć. Nie ma w tej kwestii złotego środka. Tempo jest lekkościerną pastą, więc rozumiesz Pytanie tez czy bedziesz to robił ręcznie czy maszynką. Ogólnie pasty dzielą się na wypełniające (tempo) i stricte "połyskowe". Dużo zależy też od rodzaju, stanu lakieru. Jeśli zwykły lakier to wal śmiało tempo, tylko weź sobie dobre czyściwo, najlepiej takie a co, zrobie małą reklamę mojej firmie Daj cynka to Ci skołuje jakieś próbki
rex jest offline  


Rating: 45082 | Skill: 4.56 | OpenRating: 1221
Thrustmaster T500 RS | Fanatec CSR Elite Pedals | Thrustmaster TH8 RS Shifter | Hamowanie: heel & toe | Zmiana biegów: Układ H
Odpowiedź z Cytatem
stare 12-04-2014, 16:56   Post #5004 (permalink)
Awatar JacKill
 
Zarejestrowany: May 2007
Skąd: Okolice Kielec ;)
Postów: 2.774
Jeśli ręcznie to: Meguiar's Ultimate Compound + aplikator Tricolor.

Jeśli maszyna, to np. pasta jednostopniowa: 4Nano High Gloss Cut Compound lub Scholl S17+ + pad polish.

4Nano High Gloss Cut Compound i Scholl od biedy dadzą radę w jednym kroku (bez pasty wykańczającej). Ja tą pierwszą testowałem u siebie:



Testerem spokojnie zrobisz 1 samochód. Ale przed polerowaniem koniecznie użyj glinki lakierniczej i usuń smołę.

Pasta Tempo - 3x nie: Kosmetyka aut :: Zobacz temat - Masakra po użyciu Tempo
JacKill jest offline  


Rating: 1897 | Skill: 0 | OpenRating: 0 | Hamowanie: heel & toe | Zmiana biegów: Układ H
Odpowiedź z Cytatem
stare 12-04-2014, 17:21   Post #5005 (permalink)
Awatar Dybens
 
Zarejestrowany: Aug 2005
Postów: 2.068
Lakier jest ogólnie do dupy. Powłoka nie ma żadnego połysku(maska+błotniki) tak mi się wydaje że to jakiś eko lakier który już tak sie wyjarał i utlenił że brudzi się od byle czego. Po każdym myciu zostają brudne plamy które naprawde trudno złażą, wżerają się. Potrzebuje coś co by go z rok utrzymało(zabezpieczyło) . Będę atakował szlifierką.
Lakierowanie nie wchodzi w gre , wozidło jeszcze pojeździ troche bo technicznie nie mam z nim problemów.
Dybens jest offline  
Rating: 106438 | Skill: 12.56 | OpenRating: 0
Logitech DFP | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 12-04-2014, 17:27   Post #5006 (permalink)
Awatar JacKill
 
Zarejestrowany: May 2007
Skąd: Okolice Kielec ;)
Postów: 2.774
Zakres obrotów do polerowania to 800-2000 rpm, więc szlifierka się nie nada. Po polerowaniu zabezpiecz lakier woskiem/sealantem, będzie się łatwiej myło i lakier dłużej pozostanie czysty.

Polerowanie maszynowe lakieru z użyciem polerki obrotowej. Autor-DaveKG-Poradnik Detailing World. | Detailer.pl - Kosmetyki samochodowe
JacKill jest offline  


Rating: 1897 | Skill: 0 | OpenRating: 0 | Hamowanie: heel & toe | Zmiana biegów: Układ H
Odpowiedź z Cytatem
stare 12-04-2014, 17:52   Post #5007 (permalink)
Awatar Dybens
 
Zarejestrowany: Aug 2005
Postów: 2.068
Artykuł naprawdę obszerny tnx
Dybens jest offline  
Rating: 106438 | Skill: 12.56 | OpenRating: 0
Logitech DFP | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 14-04-2014, 22:27   Post #5008 (permalink)
Awatar RobRSI
 
Zarejestrowany: Jun 2009
Skąd: Warszawa
Postów: 993
Witajcie
Mial ktos moze stycznosc z Mercedesem W 168 ? . Matka , zona , dziewczyna , kochanka ? . Tak , tak to ten od testu łosia . Opinnie w necie sa mocno negatywne , ale tez malo wiarygodne . Moze ktos mial z Was i przekonal sie na wlasnej skorze , portfelu ? .
Podstawy wyczytalem o trudnym dostepie do czegokolwiek pod maska itp .
Dzieki z gory .
RobRSI jest offline  
.......................................

Rating: 24800 | Skill: 5.56 | OpenRating: 0
Logitech DFGT | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 15-04-2014, 07:08   Post #5009 (permalink)
Awatar rosomak
 
Zarejestrowany: Jan 2007
Skąd: Warszawa
Postów: 1.942
Jezeli chodzi o serwis silnika i osprzetu to niemal zawsze wiarze sie to z rozpinaniem sanek i zwalaniem silnika. Sa to za kazdym razem koszty. Kolega mechanik zawsze radzi, jak silnik na wierzchu to robimy wszystko: altek, rozrusznik, swiece itp itd. Zeby jeden koszt zwalki silnika byl. Jak raz zrobione dlugo pojezdzi. Wiem ze wersja long jest w srodky potezna i wygodna. Nie buja sie bardzo bo ma duzy rozstaw osi. Nie wiem jak koszty zawiasu.
rosomak jest offline  
Ważne, żeby trafić w zakręt, a potem to jakoś będzie ...

Rating: 156293 | Skill: 10.85 | OpenRating: -198
Logitech G25 | Logitech G25 | Logitech G25 | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Sekwencja
Odpowiedź z Cytatem
stare 15-04-2014, 22:09   Post #5010 (permalink)
Awatar RobRSI
 
Zarejestrowany: Jun 2009
Skąd: Warszawa
Postów: 993
Dzieki roso .
Co do kosztu robocizny to mam z górki , ale z tego wynika ze na czesci trzeba bedzie wiecej jednorazowo wydac ....
Ok . Zobaczymy .
RobRSI jest offline  
.......................................

Rating: 24800 | Skill: 5.56 | OpenRating: 0
Logitech DFGT | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Bookmarks

Tagi
czym, jeździcie, realu

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Włączony
Pingbacks are Włączony
Refbacks are Włączony



Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 17:28.


Powered by vBulletin® Version 3.8.6
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0
SimRacingPL

no new posts

Logowanie
Login:
Hasło:
 Zarejestruj się!

Facebook
Administratorzy