Szukaj:
PL EN ES
Polecamy



Kalendarz treningów






Alfaholicy_SimRacingPL Server
stare 24-09-2015, 01:55   Post #1 (permalink)
Administrator Gogli
Awatar SirDuncan
 
Zarejestrowany: Nov 2006
Postów: 8.595
Przed Imolą - Grupa C Junior



Autodromo Enzo e Dino Ferrari





"Ciągle we wszystkim byłem drugi" mówi Adaś Miałczyński. Chociaż nie. Skarży się. Ale zupełnie nie rozumiem dlaczego? Czy drugi jest gorszy, mniej widoczny, a może nieprzygotowany? No nie. Ileż to razy realizatorzy transmisji sportowych skupiali uwagę na walce o dalsze miejsca, która była o niebo lepsza niż wirtuozerski występ prowadzącego. Kto potrafi przytoczyć jakiś prześwietny cytat z Alonso Nikt A kto nie zna odpowiedzi drugiego kierowcy Ferrari, Raikkonena z GP Abu Dhabi No i na koniec pozostają mistrzowie drugiego planu, z którymi filmików na YouTube jest 1000 razy więcej niż filmów z przewracającymi się dziewczynami w bikini. Być drugim to w sumie jak wygrać.
Dlatego proszę abyście nie obawiali się najbliższego wyścigu w Historyku. Samochody grupy C Junior, którą będziemy jechać na torze Imola, nie są absolutnie gorsze niż czczone przez wszystkich samochody Grupy C. Mają za to przewagę taką, że pozostają egzotyczne. Nikt nie słyszał o marce Sthemo albo ADA. Kto wiedział, że samochód Alba napędza silnik Giannini, samochód został wykonany z włókien węglowych, gdy jego konkurenci wciąż tkwili w epoce aluminium, a jego aerodynamika nie jest dziełem przypadku tylko została opracowana przy użyciu tunelu aerodynamicznego A widzicie...

A teraz pora na film. Imola = Senna. Oczywiście, że powinienem zaproponować Wam dokument "Senna", ale tego nie zrobię. Nawiązując do wstępniaka należy też wspomnieć o tym drugim - Rolandzie Ratzenbergerze. Dlatego, proszę, obejrzyjcie film "Senna: The Last Teammate", w którym o obydwu kierowcach opowiadają ich zespołowi koledzy - Damon Hill i David Brabham.


Film podlinkowany jest w opisie tego trailerunia:



ZAPRASZAMY
SirDuncan jest offline  
12:27


Rating: 25452 | Skill: 2.41 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
stare 24-09-2015, 09:40   Post #2 (permalink)
Awatar Diderus
 
Zarejestrowany: Jan 2011
Skąd: Ziemia
Postów: 1.242
No, Piotrek, może w końcu walka pomiędzy nami będzie taka jak piszesz i w dodatku bez wirtuozerii moich spinów Ciekawe, czy znajdę znowu w dostępnych do wyścigu autach, takie moje bezkonkurencyjne "mini"
Diderus jest offline  
Kierownica: zablokowana | Hamowanie: w ostateczności | Zmiana biegów: a po co?

Rating: 14374 | Skill: 1.30 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
stare 24-09-2015, 10:23   Post #3 (permalink)
Administrator Gogli
Awatar SirDuncan
 
Zarejestrowany: Nov 2006
Postów: 8.595
Alba jest moim zdaniem bezkonkurencyjna. Ale ja mam to... trenuję na Sthemo. 1:55 najlepiej i średnio 1:57.
SirDuncan jest offline  

Ostatnio edytowane przez SirDuncan : 24-09-2015 - 11:17
12:27


Rating: 25452 | Skill: 2.41 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
stare 24-09-2015, 19:24   Post #4 (permalink)
kbl
Awatar kbl
 
Zarejestrowany: Mar 2006
Skąd: Bytom
Postów: 369
Piotrek podaj proszę pełna listę (dokładnie) aut biorących udział w tym GP.
kbl jest offline  
Tutu nigdy nie był szybki w S2

Rating: 19973 | Skill: 12.81 | OpenRating: 0
Thrustmaster T500 RS | Fanatec CSR Elite Pedals | Thrustmaster TH8 RS Shifter | Hamowanie: heel & toe | Zmiana biegów: Układ H
Odpowiedź z Cytatem
stare 24-09-2015, 21:34   Post #5 (permalink)
Administrator Gogli
Awatar SirDuncan
 
Zarejestrowany: Nov 2006
Postów: 8.595
Prosz bardzo:

Rok 1983:

Alba AR2 #63
Sthemo SM01
Harrier RX-83C
Mazda 717C

Opony hard.

Ze względu na różnice w pojemnościach baków prawdopodobnie zostanie założony obowiązek podwójnego pitowania dla Alby z 1984 r.

Ostateczna decyzja zapadnie jeszcze dziś.
SirDuncan jest offline  

Ostatnio edytowane przez SirDuncan : 25-09-2015 - 00:13
12:27


Rating: 25452 | Skill: 2.41 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
stare 25-09-2015, 00:12   Post #6 (permalink)
Administrator Gogli
Awatar SirDuncan
 
Zarejestrowany: Nov 2006
Postów: 8.595
Dobra mam to.

Proponuję jednak pojechać jedynie samochodami z 1983 r. Gdyby samochód z 1984 był inną marką, to mógłbym się zastanawiać. A skoro wybieram między Albą i Albą z dużym bakiem, to proponuję zrezygnować z tej z 1984 r. aby uniknąć kombinacji z paliwem.

Ponadto oczywiście samochody muszą być w specyfikacji na LeMansa czyli silniki 24h.
SirDuncan jest offline  
12:27


Rating: 25452 | Skill: 2.41 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Bookmarks

Tagi
grupa, imola, junior, przed

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Włączony
Pingbacks are Włączony
Refbacks are Włączony



Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 17:09.


Powered by vBulletin® Version 3.8.6
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0
SimRacingPL

no new posts

Logowanie
Login:
Hasło:
 Zarejestruj się!

Facebook
Administratorzy
Administracja portalu
Owner
McLaren
Senior Admin
lelu0
Summer RC Cup 2018
lelu0
Admins
SirDuncan - Historic (GiW) Admin
Moderators
Dmnick - Super Moderator
sobol - Moderator