Szukaj:
PL EN ES
Polecamy



Kalendarz treningów






Alfaholicy_SimRacingPL Server
Wróć   SimRacing wyścigi online > Archiwum > Liga rFactor F1 > Liga F1

Regulamin wyścigu ad 2008

Zarejestruj się Projects Kalendarz Szukaj Dzisiejsze posty Zaznacz Wszystkie Fora jako Przeczytane

Liga F1 Ogólne tematy związane z Ligą F1

Odpowiedz
LinkBack Narzędzia wątku Wygląd
stare 25-09-2007, 18:31   Post #1 (permalink)
The Godfather
Awatar Gared
 
Zarejestrowany: Sep 2005
Postów: 12.777

<div class=
Regulamin wyścigu ad 2008

Kilka słów wstępu: regulamin jest jeszcze w trakcie tworzenia i nie jest to jego ostateczna forma. Dopisane zostaną podpunkty dotyczące procedury startu za SC oraz uzupełniona zostanie sekcja boksy i pitlane o przepisy dotyczące włączania się do ruchu. Ponadto w sekcji Organizacja Zespołu podane zostaną informacje bardzo ogólne (szczegółowe będą tylko tam, gdzie to niezbędne). Dodatkowo rozważamy jeszcze jeden wariant łączenia funkcji administratora z udziałem w lidze, zatem podpunkt to opisujący może jeszcze nieco zmienić swoją treść.

W tym temacie dyskutujemy poważnie. Oznacza to, że wątek będzie ściśle moderowany. - wypowiedzi jakie się tu znajdą mają być przemyślane, dobrze uargumentowane i konstruktywne. Posty nic do dyskusji nie wnoszące będę usuwał jak tylko je znajdę, a ich autorzy mają szanse narazić się adminom.

Życzę owocnej dyskusji:

SLS Commerc


Lista rzeczy to do:

1. Procedura startu za SC
2. Przypadek Sewera


Done:

1. Uzupełnienie przepisów odnośnie pitlane
2. Rozgraniczenie pomiedzy ligą GP2 i F1
Gared jest offline  

Ostatnio edytowane przez Gared : 26-09-2007 - 13:40
Rating: 74564 | Skill: 7.53 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
stare 26-09-2007, 11:48   Post #2 (permalink)
Awatar victor79
 
Zarejestrowany: Jun 2007
Skąd: Szczecin
Postów: 2.746
Cześć Gared....studiuję właśnie nowy regulamin F1 i troszkę mnie martwi że nie ma w nim najmniejszej wzmianki co do startów kierowców F1 w lidze GP2....Wg mnie powinno być jakieś ograniczenie tego procederu....Np. kierowca który posiada licencję F1 i jest powołany do GP w danym weekendzie wyścigowym ma prawo do startu w wyścigu F1 ale nie może wcześniej uczestniczyć w wyścigu Ligi GP2 (w tym samym weekendzie wyścigowym-na tym samym torze) chyba ze jest zawieszony w startach ligi F1 bądź nie może w nich brać udziału z innych przyczyn, może wystartować w wyścigu GP2. Poprawka ta powinna się pojawić ale tylko w stosunku Lig GP2 i F1. Nie powinna dotyczyć starów w innych ligach to oczywiste.Wiem że to może spowodować pewną burzę u osób które traktują GP2 jak trening przed startami w F1 no ale GP2 ma czemuś służyć (wylęgarnia driverów do F1) więc nie ma co dodatkowo zaludniać gridu kierowcami którzy sobie świetnie radzą w F1 i pozbawiają szans na pozycje punktowane kogoś z GP2.
victor79 jest offline  


Rating: 21237 | Skill: 4.41 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
stare 26-09-2007, 12:00   Post #3 (permalink)
Awatar RUMPELSTIKIN
 
Zarejestrowany: Dec 2006
Skąd: Krosno
Postów: 770
a nawet wiecej. Gp2 cieszy się coraz wiekszą popularnoscia. Wg mnie starty licencjonowanych i zatrudnionych na stanowisko drivera nr1 lub nr 2 w zespołach F1 powinny być kategorycznie zabronione.

oraz punkt
3.7 Wyścigi będą rozgrywane na torach zgodnych z tymi, które są podane w kalendarzu. Administratorzy zobowiązują się do podania źródła, z którego można pobrać tor, po tym, jak zostanie on przetestowany i wszelkie błędy zostaną wykryte i, o ile jest to możliwe, zlikwidowane. Odpowiedni link do toru zostanie podany w najkrótszym możliwym czasie, aby dać zespołom i kierowcom odpowiednią ilość czasu na przygotowania.


Proponuje dopisać np. "Jednak nie później niż x dni/godzin przed konkretnym GP"

bo znów bedą narzekania : "Bo Gared/MaLy nie mieli czasu wiec ja nie miałem czasu na przygotowanie się do wyscigu"
RUMPELSTIKIN jest offline  

Ostatnio edytowane przez RUMPELSTIKIN : 26-09-2007 - 12:15
Jadąc szybciej jestem bliżej Boga .


Życie zaczyna się po 50-ce........, a nawet po dwóch

Rating: 284 | Skill: 0.27 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
stare 26-09-2007, 12:02   Post #4 (permalink)
Awatar Sewer
 
Zarejestrowany: Aug 2004
Skąd: Warszawa
Postów: 8.027
hmm o ile pamietam to moje imei i nazwisko nie miesci sie w rF ..
Sewer jest offline  
ASROCK Z77 PRO3 Extreme 4 , i7 2600K@ 4.8 GHz , Thermalright MACHO HR-02, Corsair DominatorGT 2x8GB 1866@2133 , Palit GTX 1070 JetStream,Crucial MX100 256GB, Crucial M4 64 GB, Samsung F3 500GB, Seagate Barracuda 12 500GB, Barracuda 2TB ST2000DM006, Corsair RM650X , Logitech G25, DELL 2209WA


Rating: 33274 | Skill: 2.24 | OpenRating: 0
Logitech G25 | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Sekwencja
Odpowiedź z Cytatem
stare 26-09-2007, 12:14   Post #5 (permalink)
Awatar Lukk
 
Zarejestrowany: Apr 2007
Skąd: Wrocław
Postów: 276
Zgadzam się z Victorem. Czytałem jakiś czas temu o ograniczeniu równoczesnych startów podczas weekendu w lidze F1 i GP2. Było tam napisane, że tylko osoby z super licencją (bardziej doświadczeni) miały by prawo startów równoczesnych. Bardzo mi się ten pomysł spodobał. Powód jest jeden, mniejszy tłok na gridzie.
Lukk jest offline  


sklep: T-shop.net.pl

Rating: 3686 | Skill: 2.64 | OpenRating: 0
Logitech G27 | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 26-09-2007, 12:59   Post #6 (permalink)
Awatar $hogel
 
Zarejestrowany: Jul 2007
Skąd: Pruszcz Gdański
Postów: 3.374
Suma sumarum też jestem za. Myślę, że jest tez tak, że częśc osób startujących w wyścigu gp2 (którzy jednocześnie jeżdżą w f1) nie traktuje gp2 zbyt poważnie, tylko jako rozgrzewkę przed f1. Ja pewnie też bym tak traktował, dlatego popieram pomysł.
Co do innych rzeczy nie popieram możliwości kontaktu z administracją, zgłaszania wypadków jedynie przez menedżerów. Za dużo komplikacji. Skoro kierowca będzie odpowiedzialny za ewentualne zgłoszenie, to nie widzę powodu, aby akurat jedynie menago mógł to zgłaszać. A jak menago będzie nieobecny, utną mu neta, czy po prostu nie będzie mu się chciało , to już nie będzie możliwości zgłoszenia? To jest dla mnie mało rozsądny przepis.
$hogel jest offline  

Ostatnio edytowane przez $hogel : 26-09-2007 - 13:02
Rating: 9187 | Skill: 9.26 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
stare 26-09-2007, 13:09   Post #7 (permalink)
Awatar G.Mark
 
Zarejestrowany: Dec 2006
Skąd: Poznań
Postów: 2.354
Ja mam takie pytanko:
A jakby, w przyszłym roku pojawił sie w GP2 jakiś dobry Driver, z chęcią przejechania całego sezonu, no i by w połowie sezonu liderował w GP2.
Po pewnym czasie jakiś team F1 go kupuje, nasz dobry driver, w F1 będzie głównie zdobywał pkt dla zespołu, bo już na tytuł w f1 nie ma szans, ale w GP2 istnieje ciągle szansa. I czy taki driver, może startować dalej w GP2? Za zgodą?walczyć o tytuł, czy po prostu nie ma już tej szansy, i traci tytuł, na który ciężko pracował i mu na tym zależało? Bo jest kierowcą F1, i nie może startować w GP2...
G.Mark jest offline  


niech poślizg wynika z prędkości.. / BMW 318 IS Racing Edition

Rating: 70782 | Skill: 9.45 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
stare 26-09-2007, 13:10   Post #8 (permalink)
The Godfather
Awatar Gared
 
Zarejestrowany: Sep 2005
Postów: 12.777

<div class=
Przypadki losowe mogą się trafić, owszem. Dążymy jednak do tego, aby to zespoły, a nie kierowcy, prezentowali swoje stanowiska i żeby członkowie zespołu nie działali jako zbiór indywidualności. Manager jest łącznikiem pomiędzy FIA a swoim zespołem - jeśli zespół uzna, iż nie ma korzyści ze zgłaszania wypadku, lub że da się sprawe załatwić polubownie, za plecami, wtedy wypadek nie zostanie zgłoszony. Tak samo mamy zamiar traktować pozostałe protesty - protestują zespoły, nie kierowcy.

W przypadku zaś, gdy manager wpadnie pod pociąg lub z jakiegokolwiek innego powodu nie może być przez jakiś czas dostępny wówczas należy się skontaktować z administratorem i wyjaśnić sprawę. Nikt nie powiedział, że prawo zgłaszania wypadków jest wyłącznym przywilejem zespołów - równie dobrze sytuację może przedstawić FIA, wysyłając materiały do sędziów. Zaznaczam jednak, iż jest to sytuacja wyjątkowa.
Gared jest offline  
Rating: 74564 | Skill: 7.53 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
stare 26-09-2007, 13:17   Post #9 (permalink)
Awatar $hogel
 
Zarejestrowany: Jul 2007
Skąd: Pruszcz Gdański
Postów: 3.374
G.Mark... przecież kierowca nie musi się zgadzać na jazdę w f1 od razu. Jeśli mu zależy na tytule w gp2, to niech go wywalczy i dopiero wejdzie do f1.
$hogel jest offline  
Rating: 9187 | Skill: 9.26 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
stare 26-09-2007, 13:19   Post #10 (permalink)
Awatar G.Mark
 
Zarejestrowany: Dec 2006
Skąd: Poznań
Postów: 2.354
Cytat: Napisał $hogel Zobacz post
G.Mark... przecież kierowca nie musi się zgadzać na jazdę w f1 od razu. Jeśli mu zależy na tytule w gp2, to niech go wywalczy i dopiero wejdzie do f1.
Zakładam, że jest potrzebny Teamowi F1(jakiś kryzys, słabi kierowcy itp...) a on może pomóc z niego wyjść, no i też go trochę ciągnie do F1... ale nie chce rezygnować z GP2.
G.Mark jest offline  


niech poślizg wynika z prędkości.. / BMW 318 IS Racing Edition

Rating: 70782 | Skill: 9.45 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Bookmarks

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Włączony
Pingbacks are Włączony
Refbacks are Włączony



Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 13:32.


Powered by vBulletin® Version 3.8.6
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0
SimRacingPL

no new posts

Logowanie
Login:
Hasło:
 Zarejestruj się!

223 osób online
222 Gości
1 Zalogowanych
Facebook
Administratorzy
Administracja portalu
Owner
McLaren
Senior Admin
lelu0
Summer RC Cup 2018
lelu0
Admins
SirDuncan - Historic (GiW) Admin
Moderators
Dmnick - Super Moderator
sobol - Moderator