Szukaj:
PL EN ES
Polecamy



Kalendarz treningów






Alfaholicy_SimRacingPL Server
Wróć   SimRacing wyścigi online > Działy Tematyczne > Kierownice i inne kontrolery

Bitwa na topie kierownic: AccuForce, Leo Bodnar, OSW. Chętni do budowy?

Zarejestruj się Projects Kalendarz Szukaj Dzisiejsze posty Zaznacz Wszystkie Fora jako Przeczytane

Kierownice i inne kontrolery Wszystko o tym sprzęcie

Odpowiedz
LinkBack Narzędzia wątku Wygląd
stare 12-11-2015, 12:29   Post #21 (permalink)
Awatar yunak
 
Zarejestrowany: Jun 2015
Postów: 38
* Zanikanie FFB i podłączenia do masy: Pachnie mi to problemami z emisją, szybkozmienne 15A sieje nieźle. Byli ludzie którzy raportowali że zakłóca im pedały a nawet inne PC. W mojej konstrukcji paranoicznie uziemiałem wszystko co się dało i każdy kabelek ma swój ferro dławik

* dynamika: rozumiem że chcesz zwiększyć przyśpieszenie kontowe (opóźnienie, max szybkość jest raczej nie do zmiany), czyli że zmiana kierunku powinna nastąpić nie po 19ms ale po 17ms? Trzeba byłoby zrobić testy przyśpieszenia w funkcji maksymalnego prądu. Na razie nie podejmuję tematu, w czasie tego testu wszystko się nieźle trzesło, nie wiem czy za pewne nieliniowości nie odpowiada rezonans z moim stelarzem. Obawiam się że moja konstrukcja łopatek może nie wytrzymać. Prawdopodobnie lepsze wyniki można uzyskać przy lżejszej kierownicy, moja MOMO jest stalowa i była naprawdę ciężka. Może kiedyś zmienie ale na razie jestem happy

* Testy liniowości: Co oznacza endX? Rozumiem że na osiach mam pozycję kierowicy czy inne urządzenia pracujące na USB mogą zakłócać pomiar? Jet to jedna próbka, ale z racji brutalności testu nie powtarzałem go i nie specjalnie planuję
yunak jest offline  
Odpowiedź z Cytatem
stare 12-11-2015, 13:48   Post #22 (permalink)
Studio 397 veh. engineer
Awatar LesiU
 
Zarejestrowany: Jul 2005
Skąd: Olkusz
Postów: 14.459
Z racji słabego posługiwania się niemieckim i francuskim (a translator Google wcale nie pomaga) nie doczytałem za wiele - generalnie chodzi o jakąś formę zakłóceń która powoduje utratę FFB. Rozwiązaniem podawanym przez niektórych jest pociągnięcie masy właśnie od osi silnika (która nie jest zmasowana z GND wychodzącym przewodami z silnika) do masy kontrolera USB.

Mam na myśli zwiększenie dynamiki momentu, jaki silnik jest w stanie generować (nawet jeśli miało to być chwilowo). Po napisaniu tego posta przypomniałem sobie, że sterownik i tak jest ustawiany na chwilowy prąd pod kątem uzyskiwania maksymalnego ciągłego momentu, więc moment szczytowy ("peak torque" podawany przez producenta silnika) nie będzie osiągany.

Szybkość zmiany kierunku w praktyce jest już i tak wystarczająca z dużym zapasem (nawet do driftu) więc nie w tym rzecz. Nie ma się co bić na wyniki, bo bezwładność prawdziwego układu kierowniczego jest i tak większa niż to co jest u ciebie.

EndX to pozycja końcowa zaraportowana przez aplikację (przeskalowana i pochodząca od sterownika). Musiałbym zobaczyć zachowanie kierownicy (filmik) podczas tego testu. Może ona się po prostu odbiła od programowego ogranicznika skrętu?

Twój stelaż nie jest aż tak stabilny, żeby solidnie utrzymać silnik podczas takich testów?
LesiU jest offline  
Studio 397, rFactor 2: KLIK
PC: Intel i7 7700K; Asus ROG Strix Z270G Gaming; Kingston HyperX Fury 2x16GB 2400 CL15; MSI GTX 1080 Armor OC 8GB; SSD Samsung 256GB SM961 m.2 NVMe; HDD WD 2,5" 1TB 5400rpm; be quiet! Dark Power Pro P11 750W; LG 37,5" 38UC99
OSW: Lenze MCS12H15-, SimuCube, IONI Pro HC, Meanwell SDR-960-48
Pedały: Fanatec CSP v2




Rating: 108480 | Skill: 7.97 | OpenRating: 0
Thrustmaster T500 RS | Fanatec Clubsport Pedals | Hamowanie: heel & toe | Zmiana biegów: Sekwencja
Odpowiedź z Cytatem
stare 13-11-2015, 11:09   Post #23 (permalink)
Awatar yunak
 
Zarejestrowany: Jun 2015
Postów: 38
Stabilny stelaż jest ważny, w czasie normalnego użytkowania nie mam problemów. W czasie ekstremalnego testu wszystkie niedokładności z wyważeniem czy montowaniem kierownicy były wzmocnione i przenoszone na stelaż. Myślę że sama stabilność i sztywność może nie wystarczyć, konieczna jest również odpowiednia masa (lub przytwiedzenie do podłoża).
yunak jest offline  
Odpowiedź z Cytatem
stare 19-11-2015, 13:16   Post #24 (permalink)
Awatar yunak
 
Zarejestrowany: Jun 2015
Postów: 38
Dla zainteresowanych budową, od jakiegoś czasu działa człowiek sprzedający zestawy.
Pre-tested Partially Assembled Direct Drive Wheel Kit (MiGE/IONI) – Sim-plicity

Nie daję gwaracji, ale przeglądając forum na iracing wygląda na to że obsłużył już ponad 50 osób i nie było reklamacji..
yunak jest offline  
Odpowiedź z Cytatem
stare 19-11-2015, 14:15   Post #25 (permalink)
Awatar FIK 2012
 
Zarejestrowany: Jul 2012
Postów: 739
Nie ma nawet kontaktu, zeby podpytac ile za wszystko by chcial lub ja slepy moze jestem
Ciekawi mnie skad to wysyla i jaka roznica cenowa by wyszla porownujac do tego goscia co z Niemiec sprzedaje tez zestawy (ok 3 tys euro bez obreczy i quick relase ) Duzo pieniedzy jak by nmie patrzec i bez gwarancji to ryzykowne ,a z niemiec jest gwarancja na wszystko .
FIK 2012 jest offline  
Rating: -146 | Skill: 0 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
stare 19-11-2015, 15:08   Post #26 (permalink)
Awatar yunak
 
Zarejestrowany: Jun 2015
Postów: 38
Hmm, na linku który przesłałem jest info.
Pre-tested Partially Assembled Direct Drive Wheel Kit (MiGE/IONI)
£895 INC. VAT (EU)
£745.83 EXC. VAT (INTERNATIONAL)
yunak jest offline  
Odpowiedź z Cytatem
stare 19-11-2015, 15:13   Post #27 (permalink)
Awatar Glaniu
 
Zarejestrowany: Jul 2005
Skąd: Kraków
Postów: 587
Wychodzi jednak znacznie taniej niz to z niemiec
Glaniu jest offline  
Odpowiedź z Cytatem
stare 19-11-2015, 16:09   Post #28 (permalink)
Awatar FIK 2012
 
Zarejestrowany: Jul 2012
Postów: 739
Oki no o wiele taniej bo 5400zl tylko czy to bedzie juz do kupy poskladane czy trzeba samemu sobie skladac wszystko ? zreszta wrzucilby na forum iracing to tam by pomogli to poskladac hmmm kusi ta oferta .
FIK 2012 jest offline  
Rating: -146 | Skill: 0 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
stare 19-11-2015, 16:50   Post #29 (permalink)
Awatar yunak
 
Zarejestrowany: Jun 2015
Postów: 38
Z opisu wyglada że prawie wszystko jest. Trzeba dodać obudowę + wentylator. Dobrze byłoby gdyby był z regulacją, może jeszcze czujnik temperatury wewnątrz.

Na koniec, najprawdopodobniej zaladować soft i config na odpowiedniego MIGa. No i powinno smigać.

Jeśli ktoś rozważa poważnie, zachęcam do sprówania własnych sił.
yunak jest offline  
Odpowiedź z Cytatem
stare 19-11-2015, 17:02   Post #30 (permalink)
Awatar FIK 2012
 
Zarejestrowany: Jul 2012
Postów: 739
Ja rozwazam na powaznie ale si ena tym nie znam kopmletnie i dlatego chcialbym kupic gotowego ale wtedy trzeba slono zaplacic .Yunak ,a Ty jestes z Polski znaczy mieszkasz czy poza granicami kraju ? moze by byla mozliwosc u Ciebie podjechac kiedys i z godz przetestowac ta zabawke OSW
FIK 2012 jest offline  
Rating: -146 | Skill: 0 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Bookmarks

Tagi
accuforce, bitwa, bodnar, budowy, chetni, kierownic, leo, osw, topie

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Włączony
Pingbacks are Włączony
Refbacks are Włączony



Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 07:47.


Powered by vBulletin® Version 3.8.6
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0
SimRacingPL

no new posts

Logowanie
Login:
Hasło:
 Zarejestruj się!

197 osób online
192 Gości
5 Zalogowanych
Facebook
Administratorzy
Administracja portalu
Owner
McLaren
Senior Admin
lelu0
Summer RC Cup 2018
lelu0
Admins
SirDuncan - Historic (GiW) Admin
Moderators
Dmnick - Super Moderator
sobol - Moderator