Szukaj:
PL EN ES
Polecamy

Kalendarz treningów
Nowości
Wróć   SimRacing wyścigi online > Działy Tematyczne > Kierownice i inne kontrolery

Co na początek?

Zarejestruj się Projects Kalendarz Szukaj Dzisiejsze posty Zaznacz Wszystkie Fora jako Przeczytane

Kierownice i inne kontrolery Wszystko o tym sprzęcie

Odpowiedz
LinkBack Narzędzia wątku Wygląd
stare 05-09-2017, 12:44   Post #91 (permalink)
Awatar Johny3

Koszty będą porównywalne, a takie rurki są bardzo wytrzymałe, a ten projekt, który podlinkowałem byłby moją inspiracją, bo trochę nie mam czasu na samodzielne zaprojektowanie.

Wiem, że znajdę i znalazłem informacje, takie, że najbardziej skłaniam się do T150 PRO, ale ciągle mam wątpliwości czy iść w lepsze pedały czy, jak wyczytałem, bardziej realistyczny FF.
Johny3 jest offline  

Ostatnio edytowane przez Johny3 : 05-09-2017 - 13:35
Odpowiedź z Cytatem
stare 06-09-2017, 11:12   Post #92 (permalink)
Awatar Zwolay

Ja też jestem zielony ale kupiłem 150 Pro- i póki co (mam ją zaledwie od tygodnia) jestem bardzo zadowolony.Na Morelach masz jeszcze taniej z gratisową przesyłką.Może opinia świeżaka bardziej Ci pomoże niż starych wyjadaczy
Zwolay jest offline  
Odpowiedź z Cytatem
stare 06-09-2017, 11:48   Post #93 (permalink)
Awatar Johny3

Jakbyś miał porównanie z T300 to pomogłaby mi na pewno, bo widzę, że z simracingiem jest tak samo jak z audiofilami czy innymi maniakami.
Jak nim nie jesteś, albo dopiero do niego aspirujesz, to nie widzisz połowy rzeczy co oni i jesteś szczęśliwszy, bo się po prostu dobrze bawisz.

A tak to trzeba bazować na opiniach, bo nawet nie ma nigdzie sklepu, w którym można by pojeździć i przetestować różne kierownice. T300 przemawia do mnie lepszym wyglądem i wymienialnymi kierownicami. Jedynie potrzebuję świeżej informacji, czy obecnie dostępne modele są tak samo awaryjne jak te sprzed roku czy dwóch lat i czy pedały będą ok, jeśli nie planuję zakupu shiftera, bo sprzęgło + manetki to imo bezsens.
Johny3 jest offline