Szukaj:
PL EN ES
Polecamy



Kalendarz treningów
Nowości
Wróć   SimRacing wyścigi online > Działy Tematyczne > Kierownice i inne kontrolery

Direct Drive - stepper vs servo

Zarejestruj się Projects Kalendarz Szukaj Dzisiejsze posty Zaznacz Wszystkie Fora jako Przeczytane

Kierownice i inne kontrolery Wszystko o tym sprzęcie

Odpowiedz
LinkBack Narzędzia wątku Wygląd
stare 12-10-2017, 15:41   Post #11 (permalink)
Awatar sn4il
 
Zarejestrowany: Nov 2009
Postów: 27
Cytat:
O dobrych pedalach to juz mysle Nie wiem na czym w sumie jezdzilem ale zakochalem sie w hamulcu.
Juz sie dowiedzialem. Byl to HPP 3P-PRX-SE. Cena zaporowa. (3P-PRX-SE - HPP Simulation)
Znacie jakies tansze alternatywy?
sn4il jest offline  
Odpowiedź z Cytatem
stare 12-10-2017, 16:06   Post #12 (permalink)
Awatar Danonak
 
Zarejestrowany: Dec 2015
Skąd: Łódź
Postów: 1.814

rF2 SMP GT3 2017
rF2 ALMS 2016 GTE

Czy ja wiem czy zaporowa?
Obczaj sobie Wave Italy, Ricmotech'y, Heusinkveld'y i w wersji budżet Fanatec ClubSport V3 (nie sądziłem, że Fanatecki nazwę kiedyś wersja budżet xD)
Danonak jest offline  


Rating: 39436 | Skill: 13.46 | OpenRating: 0
Thrustmaster T500 RS | Fanatec Clubsport Pedals | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 12-10-2017, 16:50   Post #13 (permalink)
Studio 397 veh. engineer
Awatar LesiU
 
Zarejestrowany: Jul 2005
Skąd: Olkusz
Postów: 14.380
Cytat: Napisał sebna Zobacz post
haha podobno właśnie ten lag daje bardziej naturalne odczucia gumy na asfalcie. Chodzi o większą masę elementów ruchomych i przez to większą bezwładność, która daje nieco bardziej miśkowaty efekt Ogólnie nie chce mi się na tyle próbować, żeby kupować big miga ale jak bym miał kupować nowy zestaw to może bym spróbował dla samego porównania.
Raczej nie lag - "duży" MiGe ma większą bezwładność i stąd ta różnica.
Od tego masz jednak ustawienia w Granity, żeby sobie dodać taki bezwładność/opór według uznania. Ja bym tutaj zalecał brać silnik o jak najniższym czasie reakcji. Im bowiem niższy, tym sterownik silnika będzie mieć mniej problemów z jego wysterowaniem i kontrolą.
LesiU jest offline  
Studio 397, rFactor 2: KLIK
PC: Intel i7 7700K; Asus ROG Strix Z270G Gaming; Kingston HyperX Fury 2x16GB 2400 CL15; MSI GTX 1080 Armor OC 8GB; SSD Samsung 256GB SM961 m.2 NVMe; HDD WD 2,5" 1TB 5400rpm; be quiet! Dark Power Pro P11 750W; LG 37,5" 38UC99
OSW: Lenze MCS12H15-, SimuCube, IONI Pro HC, Meanwell SDR-960-48
Pedały: Fanatec CSP v2




Rating: 108480 | Skill: 7.97 | OpenRating: 0
Thrustmaster T500 RS | Fanatec Clubsport Pedals | Hamowanie: heel & toe | Zmiana biegów: Sekwencja
Odpowiedź z Cytatem
stare 12-10-2017, 21:37   Post #14 (permalink)
Awatar FIK 2012
 
Zarejestrowany: Jul 2012
Postów: 716
HPP tyle kosztuja jak chcesz hydrauliki to sie musisz z taka cena liczyc jak nie hydrauliki to Nils Heusinkveld Pro lub Ultimate (drozsze o wiele bo maja dampery jescze dodatkowo na kazdym pedale) Pro tansze i zajebiste mam osobiscie i zadowolony jestem jak wiekszosc uzytkownikow .
FIK 2012 jest offline  
Rating: -146 | Skill: 0 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
stare 12-10-2017, 22:01   Post #15 (permalink)
Awatar sebna
 
Zarejestrowany: Apr 2005
Skąd: Dublin
Postów: 849
Cytat: Napisał LesiU Zobacz post
Raczej nie lag - "duży" MiGe ma większą bezwładność i stąd ta różnica.
Od tego masz jednak ustawienia w Granity, żeby sobie dodać taki bezwładność/opór według uznania. Ja bym tutaj zalecał brać silnik o jak najniższym czasie reakcji. Im bowiem niższy, tym sterownik silnika będzie mieć mniej problemów z jego wysterowaniem i kontrolą.
Lesiu Ty chyba cytujesz nie tą osobę, którą chciałeś bo ja dokładnie to samo napisałem w swoich postach a propos bezwładności...

Czas reakcji mają taki sam ale ze względu na większą masę efekty są bardziej analogowe na big migu bo mniej zero jedynkowe jak w przypadku szybciej narastających efektów ze small mige.

Ludzie którzy posiadają oba serva na stałe zgodnie twierdzą, że nie da się cyfrowo (przez ustawienia w sofice) osiągnąć 1:1 feelu z big mige na small mige ale da się dość blisko.

Każdy ma swoje plusy i minusy. Dla większości small jest super wyborem. Dla mnie na pewno też ale mimo wszystko jakby się nadarzyła okazja to bym z chęcią zrobił swoje własne porównanie. Bo lubię

Tomo np twierdzi, że różnice są tak małe, że prawie niezauważalne i jedyna różnica to moc tak naprawdę.
sebna jest offline  

Ostatnio edytowane przez sebna : 12-10-2017 - 22:40

| Fanatec Clubsport Pedals | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Sekwencja
Odpowiedź z Cytatem
stare 12-10-2017, 22:04   Post #16 (permalink)
Awatar sebna
 
Zarejestrowany: Apr 2005
Skąd: Dublin
Postów: 849
Cytat: Napisał FIK 2012 Zobacz post
HPP tyle kosztuja jak chcesz hydrauliki to sie musisz z taka cena liczyc jak nie hydrauliki to Nils Heusinkveld Pro lub Ultimate (drozsze o wiele bo maja dampery jescze dodatkowo na kazdym pedale) Pro tansze i zajebiste mam osobiscie i zadowolony jestem jak wiekszosc uzytkownikow .
HPP są bardzo awaryjne... serwis w USA... cło będą chcieli żebyś płacił przy każdym przelocie i wcale łatwo się nie jest z tego wykręcić pomimo, że przy naprawie nie powinno być cła.

W EU zdecydowanie lepiej brać HE. Sporo ludzi przerzuciło się z HPP (ze względu na awarie) na HE i nie dość, że problem awarii się kończy to wolą jeszcze feel HE (jest też trochę w drugą stronę z tym które pedały wolą od strony odczuć ale jest to mniej zauważalna grupa na iracing). Obsługa klienta HE jest dość legendarna. Przeważnie dajesz im znać, że masz problem z pedałem i jak stwierdzą na podstawie maila, że problem jest terminalny albo taki, z którym nie pomogą Ci mailowo to wysyłają Ci zastępczy jeszcze nim Ci odpowiedzą na oryginalnego maila...

Pozdrawiam
sebna jest offline  

| Fanatec Clubsport Pedals | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Sekwencja
Odpowiedź z Cytatem
stare 13-10-2017, 12:54   Post #17 (permalink)
Awatar sebna
 
Zarejestrowany: Apr 2005
Skąd: Dublin
Postów: 849
HPP 2 pedal set na sprzedaż za 500 gbp w UK jak by ktoś chciał...
sebna jest offline  

| Fanatec Clubsport Pedals | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Sekwencja
Odpowiedź z Cytatem
stare 13-10-2017, 14:31   Post #18 (permalink)
Awatar Glaniu
 
Zarejestrowany: Jul 2005
Skąd: Kraków
Postów: 511
400 bym dał

Wysłane z mojego Mi-4c przy użyciu Tapatalka
Glaniu jest online  
Odpowiedź z Cytatem
stare 13-10-2017, 14:40   Post #19 (permalink)
Awatar sebna
 
Zarejestrowany: Apr 2005
Skąd: Dublin
Postów: 849
Poniżej treść ogłoszenia. Daj znać czy dalej jesteś zainteresowany i mogę zapytać o 400.

Cytat:
Hi All

For sale I have got my 2 pedal HPP Pedals. These are still one of the best hydrolyic available today.

They are well built, solid and very smooth. The pedal feel and and confidence you get is just amazing. Anyone who own a set will tell you how good they are.

I purchased these in late 2013 and upgraded the brake master/slave cylinder and the Pressure Transducer to the latest design in late 2016. Since the upgrade they have had little use due to other commitments.

I am looking for £500 for them. I feel this is pretty reasonable.

They are ready to ship or will be happy to meet half way with the buyer. I live near Epsom.

They are in immaculate condition.

Thanks for looking
Zak
sebna jest offline  

| Fanatec Clubsport Pedals | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Sekwencja
Odpowiedź z Cytatem
stare 13-10-2017, 19:10   Post #20 (permalink)
Awatar Glaniu
 
Zarejestrowany: Jul 2005
Skąd: Kraków
Postów: 511
Cytat: Napisał sebna Zobacz post
Poniżej treść ogłoszenia. Daj znać czy dalej jesteś zainteresowany i mogę zapytać o 400.
Myslalem, ze 3 pedałki
Glaniu jest online  
Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Bookmarks

Tagi
direct, drive, servo, stepper

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Włączony
Pingbacks are Włączony
Refbacks are Włączony



Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:52.


Powered by vBulletin® Version 3.8.6
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0
SimRacingPL

no new posts

Facebook
Administratorzy