Szukaj:
PL EN ES
Polecamy



Kalendarz treningów






Alfaholicy_SimRacingPL Server
Wróć   SimRacing wyścigi online > Działy Tematyczne > Kierownice i inne kontrolery

DIY analogowy hamulec ręczny

Zarejestruj się Projects Kalendarz Szukaj Dzisiejsze posty Zaznacz Wszystkie Fora jako Przeczytane

Kierownice i inne kontrolery Wszystko o tym sprzęcie

Odpowiedz
LinkBack Narzędzia wątku Wygląd
stare 16-11-2015, 17:13   Post #31 (permalink)
Awatar MatheoDK
 
Zarejestrowany: Nov 2015
Postów: 4
Witam.Też jestem zainteresowany ceną.A jeśli nie masz tyle czasu to proszę napisz jakiej użyłeś sprężyny? Pozdrawiam
MatheoDK jest offline  
Odpowiedź z Cytatem
stare 18-11-2015, 21:49   Post #32 (permalink)
Awatar Mikrut_Piotr
 
Zarejestrowany: Nov 2015
Skąd: Rzeszów
Postów: 36
Karol możesz dać odpowiedź czy wykonasz hamulec i w jakiej cenie ? Chętnych przybywa
Mikrut_Piotr jest offline  
Odpowiedź z Cytatem
stare 18-11-2015, 23:14   Post #33 (permalink)
Awatar carson
 
Zarejestrowany: Dec 2011
Skąd: Piotrków Tryb
Postów: 826
Tak jak odpisalem Pawłowi, na cene ponizej 400zł nie ma co liczyc, bardziej w strone 450. Jak dla mnie jest to spora suma za zabawke ktora w simracigu raczej malo sie przydaje. Ale cena wynika z moich kalkulacji, wiekszosc potrzebnych komponentow musze zamawiac przez internet. Poza tym wykorzystywanie w roli odbiornika sygnalu z pota elektroniki z analogowego pada jest troche ...prymitywne. Pad nie ma opcji kalibracji min/max z poziomu sterownikow, wiec trzeba idealnie dostroic mechanike (nie musze mowic jaki bedzie efekt jak ktos cos przestawi w mechanizmie nieumyslnie). Poza tym chyba wszystkie pady wymagaja uruchomienia analoga przyciskiem (za kazdym podlaczeniem pada). Fajnie byloby gdybyscie mieli do dyspozycji jakas plytke/kontroler np od leo bodnara.
carson jest offline  
Rating: 21 | Skill: 0 | OpenRating: 0
Logitech G25 | Własny układ H | Hamowanie: heel & toe | Zmiana biegów: Sekwencja
Odpowiedź z Cytatem
stare 19-11-2015, 08:30   Post #34 (permalink)
Awatar Mikrut_Piotr
 
Zarejestrowany: Nov 2015
Skąd: Rzeszów
Postów: 36
Skoto tak twierdzisz to rzeczywiście nie ma sensu bawić się w analoga i marnować Twój czas w ustawianie mechanizmu tak żeby to działało sprawnie. W takim razie zapytam o cenę za jaką zrobiłbyś wersję cyfrową.
Mikrut_Piotr jest offline  

Ostatnio edytowane przez Mikrut_Piotr : 19-11-2015 - 16:43
Odpowiedź z Cytatem
stare 19-11-2015, 16:16   Post #35 (permalink)
Administrator Wszystkiego
Awatar lelu0
 
Zarejestrowany: Jan 2010
Skąd: Biłgoraj / Wrocław
Postów: 3.406
A czy w ogóle simy obsluguja analogowy ręczny?
lelu0 jest offline  
Forged in Valhalla by the hammer of Thor

Rating: 4475 | Skill: 2.02 | OpenRating: 0
Logitech Momo Racing | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 19-11-2015, 16:29   Post #36 (permalink)
Awatar Glaniu
 
Zarejestrowany: Jul 2005
Skąd: Kraków
Postów: 609
AC i RBR i LFS to napewno .
Glaniu jest online  
Odpowiedź z Cytatem
stare 25-11-2015, 23:03   Post #37 (permalink)
Awatar gosc2009
 
Zarejestrowany: Mar 2014
Skąd: ok. Gdynia
Postów: 349
Wydawanie nawet 50zl na reczny cyfrowy nie ma najmniejszego sensu, bo to kasa w bloto. Wiecej nerwow z tym niz jakielkowiek frajdy. Nie mowie juz tutaj a jakielkowiek technice. Reczny cyfrowy mialem jeden dzien i odrazu przerabialem go na analoga. Nameczylem sie przy tym niemilosiernie (podlaczenie do pada). Jednak finalnie okazalo sie to banalnie proste. Troche nie zgodze sie z Carsonem, ze jest on prymitywny na padzie. Ja podlaczylem do najtanszego i dziala ok. W AC prawie nie uzywam, tylko chwile do zabawy. Ale w Dirt Rally jest dzis juz dla mnie obowiazkowy. Specjalnie przerobilem go na pionowy. Mysle, ze jak uproscic obudowe i mechanizm, bo sie da to mozna sie spokojnie z czesciami zamknac w 150zl. A wykonanie juz sprawa indywidualna. W kraju bede pod koniec stycznia, to postaram sie wrzucic uproszczona wersje mojego (bez potrzeby toczenia, spawania obudowy, itp) - np w obudowie z mdf. Moze troche gorzej to bedzie wygladac ale bedzie prosty do wykonania. Pozdro
gosc2009 jest offline  

Thrustmaster T500 RS | Thrustmaster TH8 RS Shifter | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 26-11-2015, 00:52   Post #38 (permalink)
Awatar carson
 
Zarejestrowany: Dec 2011
Skąd: Piotrków Tryb
Postów: 826
Cytat: Napisał gosc2009 Zobacz post
Wydawanie nawet 50zl na reczny cyfrowy nie ma najmniejszego sensu, bo to kasa w bloto. Wiecej nerwow z tym niz jakielkowiek frajdy. Nie mowie juz tutaj a jakielkowiek technice. Reczny cyfrowy mialem jeden dzien i odrazu przerabialem go na analoga. Nameczylem sie przy tym niemilosiernie (podlaczenie do pada). Jednak finalnie okazalo sie to banalnie proste. Troche nie zgodze sie z Carsonem, ze jest on prymitywny na padzie. Ja podlaczylem do najtanszego i dziala ok. W AC prawie nie uzywam, tylko chwile do zabawy. Ale w Dirt Rally jest dzis juz dla mnie obowiazkowy. Specjalnie przerobilem go na pionowy. Mysle, ze jak uproscic obudowe i mechanizm, bo sie da to mozna sie spokojnie z czesciami zamknac w 150zl. A wykonanie juz sprawa indywidualna. W kraju bede pod koniec stycznia, to postaram sie wrzucic uproszczona wersje mojego (bez potrzeby toczenia, spawania obudowy, itp) - np w obudowie z mdf. Moze troche gorzej to bedzie wygladac ale bedzie prosty do wykonania. Pozdro
No wiec generalnie troche mylisz tematy, czyli robienie sprzetu na sprzedaz, za ktory bierzesz jakas tam odpowiedzialnosc z robieniem sprzetu dla siebie z gratow z garazu Jesli mialbym sie upierac to shifter jaki widac na Twoim zdjeciu mozna zrobic nawet za 50 zl albo i nawet mniej. Ja nie sprzedam sprzetu zrobionego z mdfu, jakiejs rurki i uchwytu od rowerwego kierownika zeby zastanawiac sie codziennie ktory z klientow zadzwoni ze cos sie spieprzylo Generalnie po glebszym zastanowieniu kazdy dojdzie do wniosku, ze do simracingowych czy rajdowych zastosowan (i ja po czasie tez doszedlem do takiego wniosku) nie ma potrzeby robienia analogowego awaryjnego hamulca. Co innego gdyby ktos bawil sie w cwiczenie ruszania na gorce czy innych podobnych akcji gdzie wazne jest plynne popuszczanie awaryjnego i operowania gazem. W rajdach chcesz po prostu zblokowac kola i wymusic zerwanie przyczepnosci tylniej osi, a do tego zaciaganie recznego na 1/4 czy pol gwizdka jest ci nie potrzebne. Albo blokujesz kola albo nie I podtrzymuje zdanie ze podpinanie takiego ukladu pod analoga z pada gdzie nie masz mozliwosci kalibracji jest prymitywne. Ogolnie brawo za wlasna konstrukcje ale powiedz mi ile sily potrzebuje Twoj awaryjny zeby zaciagnac go na maksa? bo patrzac na sprezyne i proporcje dzwignii mysle ze dwoma palcami mozna nim dobic do maxa
carson jest offline  
Rating: 21 | Skill: 0 | OpenRating: 0
Logitech G25 | Własny układ H | Hamowanie: heel & toe | Zmiana biegów: Sekwencja
Odpowiedź z Cytatem
stare 26-11-2015, 06:17   Post #39 (permalink)
Awatar gosc2009
 
Zarejestrowany: Mar 2014
Skąd: ok. Gdynia
Postów: 349
Carson nie odbieraj mojego postu jako atakowanie Twojego projektu, bo juz go chwalilem i uwazam ze jest warty tych 450zl. Mi chodzilo, ze jak ktos nie chce/nie moze wydawac tyle kasy na malo przydatny gadzet to tanio moze zrobic go sam z gratow z garazu, jak to napisales (ja akurat wszystko mam kupione, toczone, spawane, itp) Byla to moja pierwsza konstrukcja wzorowana na frex, teraz zmienil bym pare rzeczy. Ale podtrzymuje zdanie, ze szkoda kasy na 0-1 reczny. Moze nie mam tamiego doswiadczenia jak Panowie, ale umiem ocenic poziom imersji, poziom przyjemnosci z gry, a gram wylacznie dla frajdy bo nie mam czasu na online, itp. I reczny analogowy w dirt rally jest miodny, bo wlasnie lekko dochamowuje tylko tylnia os w mniejszych zakretach a wiecej np na nawrotach. Ale to moje zdanie. A co do sily potrzebnego do naciagu, to tez juz pisalem. Mam tak twarda sprezyne, ze mimo lewara 40cm potrzeba dosc duzej sily aby zaciagnac na 100%. Np moja 9cio letnia corka nie da rady zaciagnac do konca. Sprezyne udalo mi sie dobrac idealnie, bo wrazenie jest mega dobre. Ale caly moj rig narazie to wersja testowa, ucze sie dopiero co i jak, wiec i reczny bedzie zmieniony na bardziej pro. Ale tez DIY. Pozdro
gosc2009 jest offline  

Thrustmaster T500 RS | Thrustmaster TH8 RS Shifter | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Bookmarks

Tagi
analogowy, diy, hamulec, ręczny

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Włączony
Pingbacks are Włączony
Refbacks are Włączony


LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://simracing.pl/forum/f81/diy-analogowy-hamulec-reczny-17249/
Dodane przez For Type Data Hits
Podłączenie potencjometru osiowego pod pad analogowy - elektroda.pl This thread Refback 23-07-2015 22:17 57


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 02:18.


Powered by vBulletin® Version 3.8.6
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0
SimRacingPL

no new posts

Logowanie
Login:
Hasło:
 Zarejestruj się!

181 osób online
180 Gości
1 Zalogowanych
Facebook
Administratorzy
Administracja portalu
Owner
McLaren
Senior Admin
lelu0
Summer RC Cup 2018
lelu0
Admins
SirDuncan - Historic (GiW) Admin
Moderators
Dmnick - Super Moderator
sobol - Moderator