Szukaj:
PL EN ES
Polecamy



Kalendarz treningów






Alfaholicy_SimRacingPL Server
Wróć   SimRacing wyścigi online > Działy Tematyczne > Kierownice i inne kontrolery

G29 czy T150 - co lepsze do ETS i City Car Driving?

Zarejestruj się Projects Kalendarz Szukaj Dzisiejsze posty Zaznacz Wszystkie Fora jako Przeczytane

Kierownice i inne kontrolery Wszystko o tym sprzęcie

Odpowiedz
LinkBack Narzędzia wątku Wygląd
stare 05-01-2019, 23:23   Post #1 (permalink)
Awatar De3ny
 
Zarejestrowany: Dec 2018
Postów: 9
G29 czy T150 - co lepsze do ETS i City Car Driving?

Witajcie,
jak sądzicie, G29 czy T150 będzie lepsze pod ETS i City Car Driving, spokojną jazdę, manewrowanie i częste kręcenie kierownicą? Posiadam T150 i czasami ciężko się nią kręci, a sama kierownica nie wraca do swojego położenia po skręcie. G29 miałem możliwość zobaczyć, ale nie była podłączona, na postoju można ją było kręcić jednym palcem bez użycia siły. Jak to jest w przypadku G29 i takich symulatorów, czy kierownica wraca do swojego położenia po wykonanym skręcie i puszczeniu koła? W T150 przy dalszym kręceniu dochodzi dodatkowy opór, kierownica wraca, ale nie do końca, auto nie stabilizuje swojego toru i jedzie w bok. Bardzo proszę o pomoc.
De3ny jest offline  
Odpowiedź z Cytatem
stare 05-01-2019, 23:34   Post #2 (permalink)
Awatar Arni
 
Zarejestrowany: Jun 2017
Skąd: Siedlce
Postów: 249
Cytat: Napisał De3ny Zobacz post
Witajcie,
jak sądzicie, G29 czy T150 będzie lepsze pod ETS i City Car Driving, spokojną jazdę, manewrowanie i częste kręcenie kierownicą? Posiadam T150 i czasami ciężko się nią kręci, a sama kierownica nie wraca do swojego położenia po skręcie. G29 miałem możliwość zobaczyć, ale nie była podłączona, na postoju można ją było kręcić jednym palcem bez użycia siły. Jak to jest w przypadku G29 i takich symulatorów, czy kierownica wraca do swojego położenia po wykonanym skręcie i puszczeniu koła? W T150 przy dalszym kręceniu dochodzi dodatkowy opór, kierownica wraca, ale nie do końca, auto nie stabilizuje swojego toru i jedzie w bok. Bardzo proszę o pomoc.
Siła, wracanie kierownicy itp to nie cecha kierownicy samej w sobie, ale tego jak jest ustawiona, jaki jest setup; to w oprogramowaniu trzeba grzebać, a nie kręcić na sucho, tak jest z każdą grą, co gra to inne zachowanie
Arni jest offline  
Thrustmaster T300 Alcantara + wieniec F1+ wieniec GTE+ wieniec rally 35' +TH8A+ WSPv2+ póki co PS4 :/


Thrustmaster T300 RS | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 06-01-2019, 02:04   Post #3 (permalink)
Awatar De3ny
 
Zarejestrowany: Dec 2018
Postów: 9
T150 chodzi ciężko, stawia opór i czuć przeskakiwanie zębów podczas delikatnego kręcenia, co jest uciążliwe. Setup w tych tytułach nie pomaga, jedynie ustawienie 270* bardziej pozwala wrócić kierownicy na swoje miejsce, ale wrażenia z jazdy pozostają nienaturalne. Dobrze jeździ się tą kierownicą w grach typu Richard Burns Rally, gdzie trzeba kręcić prawie cały czas i sobie pomagać. W symulatorze jazdy miejskiej to kierownica powinna nam "pomagać" i wracać na swoje miejsce. Jak to jest w przypadku G29, bo z T300 będzie pewnie tak samo jak z T150?
De3ny jest offline  
Odpowiedź z Cytatem
stare 06-01-2019, 02:32   Post #4 (permalink)
Awatar sebna
 
Zarejestrowany: Apr 2005
Skąd: Dublin
Postów: 1.272
Cytat: Napisał De3ny Zobacz post
T150 chodzi ciężko, stawia opór i czuć przeskakiwanie zębów podczas delikatnego kręcenia, co jest uciążliwe. Setup w tych tytułach nie pomaga, jedynie ustawienie 270* bardziej pozwala wrócić kierownicy na swoje miejsce, ale wrażenia z jazdy pozostają nienaturalne. Dobrze jeździ się tą kierownicą w grach typu Richard Burns Rally, gdzie trzeba kręcić prawie cały czas i sobie pomagać. W symulatorze jazdy miejskiej to kierownica powinna nam "pomagać" i wracać na swoje miejsce. Jak to jest w przypadku G29, bo z T300 będzie pewnie tak samo jak z T150?
Źle Ci się wydaje. Nie wiem jak jest z T150 bo jej nigdy nie miałem ale T300, jak każda inna kierownica jaką miałem, a było ich kilka, gdy poprawnie skonfigurowana i sim tego wymaga, wraca do środka.

Co prawda dopiero DD jest w stanie wrócić do środka w każdej sytuacji tak szybko jak by to było w rzeczywistości ale to nie zmienia faktu, że inne kierownice też potrafią robić to dobrze.

Pozdrawiam
sebna jest offline  

| Fanatec Clubsport Pedals | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Sekwencja
Odpowiedź z Cytatem
stare 06-01-2019, 12:24   Post #5 (permalink)
Awatar De3ny
 
Zarejestrowany: Dec 2018
Postów: 9
Wraca do środka dopiero po ustawieniu FFB na 100% albo ustawieniu stałego wracania do środka, jednak wtedy kierownica stawia taki opór, że gra się nieprzyjemnie i ciężko, jakbym naciągał pasek, który potem umożliwi mi powrót. Jak to jest rozwiązane w G29? Tam jakoś silnik sam odbija i nie ma takiego oporu podczas kręcenia?
De3ny jest offline  
Odpowiedź z Cytatem
stare 06-01-2019, 13:22   Post #6 (permalink)
Awatar sebna
 
Zarejestrowany: Apr 2005
Skąd: Dublin
Postów: 1.272
Cytat: Napisał De3ny Zobacz post
Wraca do środka dopiero po ustawieniu FFB na 100% albo ustawieniu stałego wracania do środka, jednak wtedy kierownica stawia taki opór, że gra się nieprzyjemnie i ciężko, jakbym naciągał pasek, który potem umożliwi mi powrót. Jak to jest rozwiązane w G29? Tam jakoś silnik sam odbija i nie ma takiego oporu podczas kręcenia?
Być może oczekujesz czegoś co nie jest rzeczywiste? W rzeczywistości powrót kierownicy zależy od ustawień geometrii zawieszenia oraz od parametrów takich jak przyspieszenie i kąt wychylenia kierownicy. Mówiąc prościej w rzeczywistości kierownica też nie wraca do środka wcale tak często i szybko jak może tego oczekujesz?

Ogólnie kierownica w autach drogowych wraca szybko głównie przy szybkich i ciasnych nawrotach i to już tyle. W autach do sportu ze względu na geo prawie wcale nie wraca w porównaniu do drogowych (mówię o jeździe na czas nie o drifcie).

Pozdrawiam
sebna jest offline  

| Fanatec Clubsport Pedals | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Sekwencja
Odpowiedź z Cytatem
stare 06-01-2019, 14:46   Post #7 (permalink)
Awatar sebna
 
Zarejestrowany: Apr 2005
Skąd: Dublin
Postów: 1.272
A i nie zapominajmy jeszcze o tym żebyś upewnił się, że nie masz przypadkiem FFB działający w przeciwną stronę . Przeważnie gra pozwala odwrócić "kierunek" FFB.
sebna jest offline  

| Fanatec Clubsport Pedals | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Sekwencja
Odpowiedź z Cytatem
stare 06-01-2019, 15:25   Post #8 (permalink)
Awatar De3ny
 
Zarejestrowany: Dec 2018
Postów: 9
Chodzi mi o jazdę typowo drogową, do której jestem przyzwyczajony, T150 nie zachowuje się jak kierownica osobówki. Przeglądam City Car Driving na G25 i kierownica wraca, gdy doda się gazu, prostuje auto. W T150 tego nie ma, a jeśli jest to trzeba użyć siły przy wykonaniu mocnego skrętu i później nie prostuje do końca, auto leci w bok. Powiedzmy, że chciałbym wyłączyć wibracje w T150 i nie używać siły przy mocnym skręcie (po którym kierownica powinna wrócić), a w tym modelu tak się chyba nie da, bo byłoby to związane z całkowitym wyłączeniem FFB, zgadza się?
De3ny jest offline  
Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Bookmarks

Tagi
car, city, czy, driving, ets, g29, lepsze, t150

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Włączony
Pingbacks are Włączony
Refbacks are Włączony



Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 05:09.


Powered by vBulletin® Version 3.8.6
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0
SimRacingPL

no new posts

Logowanie
Login:
Hasło:
 Zarejestruj się!

371 osób online
371 Gości
0 Zalogowanych
Facebook
Administratorzy
Administracja portalu
Owner
McLaren
Senior Admin
lelu0
Summer RC Cup 2018
lelu0
Admins
SirDuncan - Historic (GiW) Admin
Moderators
Dmnick - Super Moderator
sobol - Moderator