Szukaj:
PL EN ES
Polecamy



Kalendarz treningów






Alfaholicy_SimRacingPL Server
Wróć   SimRacing wyścigi online > Działy Tematyczne > Kierownice i inne kontrolery

Next Level Racing V3 Motion - doświadczenie?

Zarejestruj się Projects Kalendarz Szukaj Dzisiejsze posty Zaznacz Wszystkie Fora jako Przeczytane

Kierownice i inne kontrolery Wszystko o tym sprzęcie

Odpowiedz
LinkBack Narzędzia wątku Wygląd
stare 10-10-2018, 21:50   Post #51 (permalink)
Awatar sn4il
 
Zarejestrowany: Nov 2009
Postów: 145
Wrazen nie ma Po problemach Amazon z moim zamowieniem, zamienilem kredyt na vive pro i 2080ti. Teraz sie wstrzymuje z NLRv3 i obczajam te rozwiazania ala dbox.
sn4il jest offline  
Odpowiedź z Cytatem
stare 10-10-2018, 23:33   Post #52 (permalink)
Awatar sebna
 
Zarejestrowany: Apr 2005
Skąd: Dublin
Postów: 1.197
Cytat: Napisał sn4il Zobacz post
wrazen nie ma po problemach amazon z moim zamowieniem, zamienilem kredyt na vive pro i 2080ti. Teraz sie wstrzymuje z nlrv3 i obczajam te rozwiazania ala dbox.
lol to wygląda na to, że to ja Ci opowiem o wrażeniach
sebna jest offline  

Ostatnio edytowane przez sebna : 11-10-2018 - 00:30

| Fanatec Clubsport Pedals | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Sekwencja
Odpowiedź z Cytatem
stare 11-10-2018, 18:47   Post #53 (permalink)
Awatar sn4il
 
Zarejestrowany: Nov 2009
Postów: 145
Jeszcze nie skreslilem NLRv3. Jakbym nie liczyl NLRv3 wychodzi 3x taniej od rozwiazan na 4 silownikach.
Na pewno poczekam az podzielisz sie wrazeniami.
Pozdrawiam
sn4il jest offline  
Odpowiedź z Cytatem
stare 20-10-2018, 16:09   Post #54 (permalink)
TPS
Awatar TPS
 
Zarejestrowany: Mar 2013
Skąd: Uć
Postów: 378
Testowałem NLRv3 - wrażenia? Super, ale niestety mogłem jeździć przed 42"TV, a nie z CV1.
Jest inaczej względem 2DOF, czuć jakby więcej pod tyłkiem. Jest inercja, czego liniowe SCNy nie dają, ponieważ ich ruch jest zbyt bezpośredni za fotelem. NLRv3 ma inercję z samego szarpnięcia fotelem, co przekłada się na deczko inne odczucia. Czy lepsze? Gorsze? Nie wiem.

Mam z tyłu głowy ewentualną przesiadkę z 2DOF. Widzę korzyści w postaci jednego, dopracowanego softu, ciszy i wielkości. I czuć, że siła idzie spod dupska, nie zza pleców.
TPS jest offline  
"Nigdy nie jest zbyt późno na szczęśliwe dzieciństwo"


Fanatec Porsche 911 GT2 Wheel | CST F1 Sim Racing Pedals | Thrustmaster TH8 RS Shifter | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Sekwencja
Odpowiedź z Cytatem
stare 09-12-2018, 14:51   Post #55 (permalink)
TPS
Awatar TPS
 
Zarejestrowany: Mar 2013
Skąd: Uć
Postów: 378
Żeby ożywić wątek - kupiłem Next Level Racing V3. Używane, ale za tak śmieszną cenę, że żal było nie brać. Jak wszystko zmontuję (czekam na stelaż 80/20 pod NLRv3) to podzielę się wrażeniami i różnicami względem 2DOF.

Stay tuned

Prosimu 2DoF czeka na nowego posiadacza. Dwa symulatory nie są mi zupełnie potrzebne

TPS jest offline  
"Nigdy nie jest zbyt późno na szczęśliwe dzieciństwo"


Fanatec Porsche 911 GT2 Wheel | CST F1 Sim Racing Pedals | Thrustmaster TH8 RS Shifter | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Sekwencja
Odpowiedź z Cytatem
stare 17-12-2018, 00:06   Post #56 (permalink)
TPS
Awatar TPS
 
Zarejestrowany: Mar 2013
Skąd: Uć
Postów: 378
Cytat: Napisał TPS Zobacz post
[B]Żeby ożywić wątek - kupiłem Next Level Racing V3.
ciach....
Next Level Racing zamontowane - Na ten moment to prowizorka na bazie stelaża Prosimu, a że nie wiem kiedy dojdzie mi stelaż 80/20 z Niemiec więc trzeba sobie jakoś radzić.

Różnice między liniowymi SCN5 100mm a Next Level Racing v3?:

Inaczej czuć transfer masy auta - Czy lepiej, czy gorzej? Ja się bardzo cieszę, ponieważ dla mnie to coś nowego. Wydatek 1000 Euro za używany NLRv3 tym bardziej daje radość z takiej przesiadki.

Czy mając 2 DOF od Prosimu za ~2/3 ceny NLRv3, chciałbym mimo wszystko wydać 14.000 PLN na NLRv3? To bardzo trudne pytanie. Oczywiście - jeśli kogoś stać na zmianę zabawki to czemu nie, ale różnica w cenie między w zasadzie gotowym 2DOF a NLRv3 to sporo kasy. Do NLRv3 musisz mieć stelaż i fotel, więc punkt startowy z finansami jest zupełnie inny.

Jest deczko ciszej ale nie na tyle, żeby w filharmonii sobie jeździć podczas koncertu.
Przestrzennie zyskuję miejsce zaraz za fotelem, ale to kwestia 20 cm. Ot będę miał gdzie położyć teczkę, ponieważ o jakimś spektakularnym zysku miejsca nie ma mowy.
Inaczej się hamuje - uczę się czuc hamulec od nowa - dlaczego? Ponieważ w Prosimu siłownik blokował fotel i podczas naciskania hamulca fotel nie cofał się. Tutaj jest inaczej. Teraz siedzę relatywnie wyżej, więc tez jest inny kąt nachylenia. Z nowym stelażem może będzie inaczej.

Teraz, kiedy już siłowniki liniowe są spakowane czuję lekką tęsknotę za pewnego rodzaju brutalnością. NLRv3 takie brutalne nie jest. Jest inne, co dla mnie znudzonego liniowością SCN5 jest zaletą. Gdybym jednak nie miał żadnego porównania wcześniej, a kasa nie byłaby czynnikiem decydującym - wybór to jest kwestia upodobań. Ja z przesiadki jestem bardzo zadowolony.

Kiedy zmontuję nowy stelaż 80/20 napisze kilka słów więcej. Sadzę, że jak fotel pójdzie 10 cm w dół odczucia będa lepsze - ja lubię siedzieć nisko, a teraz to taki lekki taboret.
TPS jest offline  

Ostatnio edytowane przez TPS : 17-12-2018 - 12:04
"Nigdy nie jest zbyt późno na szczęśliwe dzieciństwo"


Fanatec Porsche 911 GT2 Wheel | CST F1 Sim Racing Pedals | Thrustmaster TH8 RS Shifter | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Sekwencja
Odpowiedź z Cytatem
stare 22-12-2018, 13:09   Post #57 (permalink)
Awatar sn4il
 
Zarejestrowany: Nov 2009
Postów: 145
Mozesz sprawdzic czy prawda jest, ze na 50% lub mniej wychylen wrazenia sa lepsze Czy ograniczajac zakres wychylen NLV odczuwalny jest wzrost szybkosci jego pracy?
sn4il jest offline  
Odpowiedź z Cytatem
stare 22-12-2018, 18:40   Post #58 (permalink)
TPS
Awatar TPS
 
Zarejestrowany: Mar 2013
Skąd: Uć
Postów: 378
Cytat: Napisał sn4il Zobacz post
Mozesz sprawdzic czy prawda jest, ze na 50% lub mniej wychylen wrazenia sa lepsze Czy ograniczajac zakres wychylen NLV odczuwalny jest wzrost szybkosci jego pracy?
Nie grzebałem jeszcze w ustawieniach NLRv3 żeby wiedzieć, którym suwakiem ogranicza się tzw travel. W Lince 2.0 to było bajecznie proste i przekładało się na szybkość. NLR jest równie szybkie. Brutalniejsze są jednak siłowniki liniowe IMO
TPS jest offline  
"Nigdy nie jest zbyt późno na szczęśliwe dzieciństwo"


Fanatec Porsche 911 GT2 Wheel | CST F1 Sim Racing Pedals | Thrustmaster TH8 RS Shifter | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Sekwencja
Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Bookmarks

Tagi
doświadczenie, level, motion, racing

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Włączony
Pingbacks are Włączony
Refbacks are Włączony



Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 00:20.


Powered by vBulletin® Version 3.8.6
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0
SimRacingPL

no new posts

Logowanie
Login:
Hasło:
 Zarejestruj się!

Facebook
Administratorzy
Administracja portalu
Owner
McLaren
Senior Admin
lelu0
Summer RC Cup 2018
lelu0
Admins
SirDuncan - Historic (GiW) Admin
Moderators
Dmnick - Super Moderator
sobol - Moderator