Szukaj:
PL EN ES
Polecamy



Kalendarz treningów






Alfaholicy_SimRacingPL Server
Wróć   SimRacing wyścigi online > Działy Tematyczne > Kierownice i inne kontrolery

Oculus

Zarejestruj się Projects Kalendarz Szukaj Dzisiejsze posty Zaznacz Wszystkie Fora jako Przeczytane

Kierownice i inne kontrolery Wszystko o tym sprzęcie

Odpowiedz
LinkBack Narzędzia wątku Wygląd
stare 18-11-2012, 19:56   Post #1 (permalink)
Awatar gorzasty
 
Zarejestrowany: Aug 2010
Skąd: Wrocław
Postów: 2.581
Oculus

Nie wiem czy ten post tu pasuje, ale po części dla niektórych może to być nieodzowny nowy kawałek sprzętu w simracingu

Dziś szukając czegoś o 3d znalazłem takie coś:

Oculus VR | Oculus Rift - The Virtual Reality Gaming Headset

Jak dla mnie jest to wreszcie to na co czekałem i dlaczego nie decydowałem się na HMZ1 itp rozwiązania.

Mamy pełne 3d, wykrywanie ruchu z bardzo małym opóźnieniem i co najważniejsze 110 stopni widoczności. Do tego w założeniach konstrukcyjnych jest niski koszt urządzenia. Widzę na stronie, że już teraz można zamawiać wersję rozwojową za 300$, więc taniej niż pół HMZ1, nie mówiąc o HMZ2

Myślę, że to będzie początek czegoś nowego w dziedzinie VR i może ktoś napisałby o tym oficjalnego newsa, bo warto?
gorzasty jest offline  
Rating: 9882 | Skill: 4.66 | OpenRating: -425
Odpowiedź z Cytatem
stare 18-11-2012, 22:02   Post #2 (permalink)
Awatar victor79
 
Zarejestrowany: Jun 2007
Skąd: Szczecin
Postów: 2.705
a trafisz w okularach w guziki na kierownicy?
victor79 jest offline  


Rating: 21237 | Skill: 4.41 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
stare 18-11-2012, 22:15   Post #3 (permalink)
Awatar gorzasty
 
Zarejestrowany: Aug 2010
Skąd: Wrocław
Postów: 2.581
Na kierownicy to luzik, bo to się robi nie odrywając rąk, ale gorzej z trafieniem na dashbordzie... też już o tym myślałem, ale na razie jest to problem nie do rozwiązania żeby przenieść nasze ręce do VR Mimo wszystko chyba warte spróbowania.
gorzasty jest offline  
Rating: 9882 | Skill: 4.66 | OpenRating: -425
Odpowiedź z Cytatem
stare 18-11-2012, 22:46   Post #4 (permalink)
Awatar victor79
 
Zarejestrowany: Jun 2007
Skąd: Szczecin
Postów: 2.705
pewnie że tak... jeśli się ma wolne 300$
victor79 jest offline  


Rating: 21237 | Skill: 4.41 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
stare 18-11-2012, 23:02   Post #5 (permalink)
Awatar Jahu
 
Zarejestrowany: Jul 2005
Skąd: Kielce/Kraków
Postów: 3.670
Do jeżdżenia się średnio nadaje, ale do gier fpp jak najbardziej. To może być lepsze niż 3 monitory. Prawdopodobnie nie będzie też męczyć oczu bo obraz idzie przez soczewkę i nie trzeba skupiać wzroku, wystarczy patrzeć w dal, no i nie ma migotania w 3D. Czyli teoretycznie lepiej niż w kinie. Jeżeli opóźnienie ruchu głowy będzie poniżej 50ms, a sam hełm lekki i wygodny to nie widzę żadnych wad. Kupiłbym sobie na gwiazdkę
Jahu jest offline  



Rating: 20212 | Skill: 4.33 | OpenRating: 0
Thrustmaster T500 RS | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 18-11-2012, 23:44   Post #6 (permalink)
Awatar J@zzu
 
Zarejestrowany: May 2009
Skąd: Szczytno
Postów: 1.175
W końcu jakaś "rozsądna" alternatywa dla TrackIr. I nie byłoby problemu z nienaturalnymi ruchami głową tak jak w przypadku TIr

Teraz tylko czekać na wsparcie producentów symulatorów i można odkładać te 300 zielonych
J@zzu jest offline  
Prędkość nie zabija, zabija nagłe zatrzymanie...



Rating: 13307 | Skill: 6.25 | OpenRating: 0
Fanatec Clubsport Wheel | Fanatec Clubsport Pedals | Fanatec Clubsport Shifter | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Sekwencja
Odpowiedź z Cytatem
stare 19-11-2012, 00:04   Post #7 (permalink)
Member
Awatar MaXyM
 
Zarejestrowany: Aug 2004
Skąd: Praha, Czech Rep.
Postów: 30.216
Wyślij wiadomośc poprzez ICQ do MaXyM
Tez tak myslalem i moze by sie dalo przyzwyczaic.
Jak juz jednak ktos wspomnial problemem jest to ze widzisz tylko wirtualna scene a nie widzisz wlasnych rak, wlasnej kierownicy etc. A brakuje czego? specjalnych rekawiczek.
MaXyM jest offline  
SLS developer :: sls.simracing.pl ::

Rating: 94355 | Skill: 7.59 | OpenRating: 0
Thrustmaster TX Racing Wheel | Logitech G25 | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Sekwencja
Odpowiedź z Cytatem
stare 19-11-2012, 12:18   Post #8 (permalink)
klr
Awatar klr
 
Zarejestrowany: Aug 2006
Postów: 3.039
Albo przynajmniej klikalnych kokpitów jak np w nkPro.

Co do wsparcia producentów simów, cytat Tony Gardnera z iR:

Cytat:
Not sure how hard it will be to support this and get it working but going to look into it at some point soon. Seems pretty straight forward according to dev guys but looks like would require us to change way render graphics. Be interesting to see if it catches or not.
klr jest offline  
"i tried it and really, didn't like that crap"

Rating: 31841 | Skill: 7.06 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
stare 19-11-2012, 14:53   Post #9 (permalink)
Member
Awatar MaXyM
 
Zarejestrowany: Aug 2004
Skąd: Praha, Czech Rep.
Postów: 30.216
Wyślij wiadomośc poprzez ICQ do MaXyM
Cytat: Napisał klr Zobacz post
Albo przynajmniej klikalnych kokpitów jak np w nkPro.
To obowiazkowo. Ale zeby klikac to musisz widziec reke, ktora klika. A zeby to osiagnac to musisz miec te rekawice.
MaXyM jest offline  
SLS developer :: sls.simracing.pl ::

Rating: 94355 | Skill: 7.59 | OpenRating: 0
Thrustmaster TX Racing Wheel | Logitech G25 | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Sekwencja
Odpowiedź z Cytatem
stare 20-11-2012, 10:38   Post #10 (permalink)
Studio 397 veh. engineer
Awatar LesiU
 
Zarejestrowany: Jul 2005
Skąd: Olkusz
Postów: 14.438
Jak juz mamy calkiem niezla lokalizacje helmu/okularow to z pozycjonowaniem rekawic(y) tez nie powinno byc problemu. Kwestia, zeby to zaimplementowac w simach.
LesiU jest offline  
Studio 397, rFactor 2: KLIK
PC: Intel i7 7700K; Asus ROG Strix Z270G Gaming; Kingston HyperX Fury 2x16GB 2400 CL15; MSI GTX 1080 Armor OC 8GB; SSD Samsung 256GB SM961 m.2 NVMe; HDD WD 2,5" 1TB 5400rpm; be quiet! Dark Power Pro P11 750W; LG 37,5" 38UC99
OSW: Lenze MCS12H15-, SimuCube, IONI Pro HC, Meanwell SDR-960-48
Pedały: Fanatec CSP v2




Rating: 108480 | Skill: 7.97 | OpenRating: 0
Thrustmaster T500 RS | Fanatec Clubsport Pedals | Hamowanie: heel & toe | Zmiana biegów: Sekwencja
Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Bookmarks

Tagi
oculus

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Włączony
Pingbacks are Włączony
Refbacks are Włączony


LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://simracing.pl/forum/f81/oculus-14613/
Dodane przez For Type Data Hits
Inne gry wyscigowe This thread Refback 02-04-2015 20:56 1
Inne gry wyscigowe This thread Refback 24-08-2013 01:34 17


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 14:38.


Powered by vBulletin® Version 3.8.6
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0
SimRacingPL

no new posts

Logowanie
Facebook
Administratorzy