Szukaj:
PL EN ES
Polecamy



Kalendarz treningów






Alfaholicy_SimRacingPL Server
Wróć   SimRacing wyścigi online > Działy Tematyczne > Kierownice i inne kontrolery

Oculus

Zarejestruj się Projects Kalendarz Szukaj Dzisiejsze posty Zaznacz Wszystkie Fora jako Przeczytane

Kierownice i inne kontrolery Wszystko o tym sprzęcie

Odpowiedz
LinkBack Narzędzia wątku Wygląd
stare 14-05-2019, 19:20   Post #2251 (permalink)
Awatar victor79
 
Zarejestrowany: Jun 2007
Skąd: Szczecin
Postów: 2.749
No chyba nikt Ci nie odpowie na to pytanie
victor79 jest offline  


Rating: 21237 | Skill: 4.41 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
stare 14-05-2019, 22:26   Post #2252 (permalink)
Awatar tytus
 
Zarejestrowany: May 2005
Skąd: Katowice
Postów: 181
lepiej poczekac na testy, i tak teraz nie kupisz bo dawno wyprzedane i wysylka najwczesniej w okolicy wrzesnia...
tytus jest offline  
GPL Rank: -79,954 / Monster Rank: -367.967 (last update: 2005)

Rating: 923 | Skill: 0 | OpenRating: 0
Thrustmaster T300 RS | Sim-Sport Pedals | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 15-05-2019, 05:39   Post #2253 (permalink)
Awatar Wyjebany12
 
Zarejestrowany: Jun 2018
Skąd: Poland
Postów: 149
Cytat: Napisał tytus Zobacz post
lepiej poczekac na testy, i tak teraz nie kupisz bo dawno wyprzedane i wysylka najwczesniej w okolicy wrzesnia...
właśnie dobry pomysł z tymi testami do września to jeszcze wiele może się zmienić... może ktoś będzie miał seat-mover na sprzedaż do 5k zł na forum bo tego brakuje w moim rigu najbardziej
Wyjebany12 jest offline  

Thrustmaster T300 RS | Fanatec Clubsport Pedals | Fanatec Clubsport Shifter | Hamowanie: heel & toe | Zmiana biegów: Układ H
Odpowiedź z Cytatem
stare 21-05-2019, 21:40   Post #2254 (permalink)
Awatar Dab_Dudek
 
Zarejestrowany: Jan 2014
Postów: 385
Panowie,
Czy możecie mi powiedzieć jak wygląda sprawa porównania gogli RIFT CV1 do:
Lenovo Explorer
Acer AH101 AH100 Windows Mixed Reality


Dodam że używałem cv1 i nie było źle ( na gtx 1070) czy teraz przy 1080 te gogle coś mi poprawią czy może ponownie kupić cv1
Wszelkie primaxy i SO+ VIVE pro itp. odpadają.

tylko i wyłącznie racing, żadne kontrolery i dodatki nie potrzebne.
Dab_Dudek jest offline  

Thrustmaster T500 RS | Logitech G27 | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Sekwencja
Odpowiedź z Cytatem
stare 02-06-2019, 22:13   Post #2255 (permalink)
Awatar Dab_Dudek
 
Zarejestrowany: Jan 2014
Postów: 385
Cytat: Napisał Dab_Dudek Zobacz post
Panowie,
Czy możecie mi powiedzieć jak wygląda sprawa porównania gogli RIFT CV1 do:
Lenovo Explorer
Acer AH101 AH100 Windows Mixed Reality


Dodam że używałem cv1 i nie było źle ( na gtx 1070) czy teraz przy 1080 te gogle coś mi poprawią czy może ponownie kupić cv1
Wszelkie primaxy i SO+ VIVE pro itp. odpadają.

tylko i wyłącznie racing, żadne kontrolery i dodatki nie potrzebne.
sAM SOBIE ODPOWIEDZIAŁEM NA PYTANIE..

Kupiłem, przetestowałem i zwracam. Lenovo Explorer

krótko - jeśli chodzi o rozdzielczość, to nie mam nic do zarzucenia, do ścigania się wystarczająca w zupełności - byłem bardzo zadowolony ( w porównaniu do CV1 i gtx 1070) na gtx 1080 i procku i8100 spokojnie AC na wysokich przy 24 playerach ( ale to na szybko testy )

ACC już gorzej, trzeba jechać z grafy ( no ale tez nie skupiałem się na tym)
PC2 przy ustawieniach stokowych po instalce świeżej ( wyłączone lusterka, brak cieni - to tak na szybko ) wygląd rewelacyjnie, nic więcej nie trzeba do ścigania
porównywając do CV1 ( gtx 1070 ) i Lenovo explorer (gtx 1080 ) to przepaść na korzyść lenovo. ALE jest jedno wielkie ALE..


Soczewki są zastosowane inne niż w oculusie i tu jest wielki problem.

Niby FOV jest około 110, ale tak na prawdę to ma pewnie 80 bo tylko środek gdzie patrzymy jest wyraźny, reszta rozmywa się.

Przykład, jak patrzymy na wprost, to lusterko lewe, czy zegary są praktycznie nie widoczne...

Przepraszam za brak nazewnictwa, nie jestem fachowcem w tej dziedzinie - są to moje odczucia.

Jeśli so+ lub nowy Rift S mają te same soczewki co cv1 ( chyba fresnela ) to jak najbardziej idę w stronę nowego rifta.

Śledzenie, nic nie mam do zarzucenia, czy to w świetle czy w półmroku.
Dab_Dudek jest offline  

Thrustmaster T500 RS | Logitech G27 | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Sekwencja
Odpowiedź z Cytatem
stare 24-07-2019, 23:26   Post #2256 (permalink)
Awatar tytus
 
Zarejestrowany: May 2005
Skąd: Katowice
Postów: 181
Ma ktoś vorpX lub bawil sie tym? Chciałbym zagrać w prey, system shock 2 i hl2 w VR a widze ze jedyny sposob to przez ta apke. Czytalem rozne fora i jedni sa zadowoleni inny chca zwrotu kasy wiec nie wiem czy jest warte az 37euro... Jezeli rzeczywiscie stare gry ktore obsluguja directvr "full vr mode" wygladaja prawie jak natywne vr to bym sie chyba skusil
tytus jest offline  
GPL Rank: -79,954 / Monster Rank: -367.967 (last update: 2005)

Rating: 923 | Skill: 0 | OpenRating: 0
Thrustmaster T300 RS | Sim-Sport Pedals | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 15-08-2019, 14:31   Post #2257 (permalink)
Awatar sn4il
 
Zarejestrowany: Nov 2009
Postów: 174
Cytat:
Zastanawiam się nad zamówieniem tych Index'ów, tlykon pytanie czy będę zadowolony?
Bedziesz mial wiekszy dylemat niz masz teraz. Wczoraj przesiadlem sie z Vive Pro z modem Lens GR na Indexa.
Zostawilem latarnie od Vive i zmienilem tylko gogle. Steam updaty zrobil automatycznie, potem w steam vr zrobil sie update firmware gogli.
Nie zmienialem, zadnych ustawien po Vive Pro, nic nie kalibrowalem itp.
Gogle testowalem tylko z iracing i tylko tryb 120hz.
Imho grafika slabsza od Vive Pro z modem, wieksza pixeloza plus pionowe linie bardzo rzucajace sie w oczy. Do tego dochodzi bardzo mocny "glare effect".
Kolory w porownaniu do Vive tez duzo slabsze nie mowiac juz o czerni.
Sam przeskok na 120hz robi jak dla mnie mega roznice.
Mimo, ze lapie niby stale 120 fps'ow czuc, ze wszystko to jednak chodzi na oparach
(i7-7820X at 4.6GHz, 2080Ti 11GB OC, 64GB DDR 3400)
Na moje oko brakuje 30%-40% mocy GPU, zeby myslec o testowaniu 144 Hz.
Index jak dla mnie tez ma duzo lepszy tracking, bardzo plynnie i bezproblemowo.
Duzo lepszy dzwiek od Vive ale liczylem na wiecej. Zaleta jest, ze sluchawki nie dotykaja uszu. Czlowiek sie przez to nie poci wiec automatycznie wzrasta komfort.
Takie mam odczucia po 3-4 godzinach.
sn4il jest offline  
Odpowiedź z Cytatem
stare 16-08-2019, 21:36   Post #2258 (permalink)
Awatar tytus
 
Zarejestrowany: May 2005
Skąd: Katowice
Postów: 181
A czy inne osoby w otoczeniu glosno slysza dzwieki z tych sluchawek od indexa? Zastanawiam sie czy to nie bedzie przeszkadzac innym pod czas glosnej zabawy Z jednej strony slychawki nauszne o wiele dyskretniejsze ale jak piszesz , czlowiek sie poci, a z drugiej strony komfort i lepszy efekt 3d

Ja poczekam na indexy pro z wyswietlaczem oled i anty SDE jak w SO+ bo tylko te dwie rzeczy zniechecily mnie do zmiany
tytus jest offline  
GPL Rank: -79,954 / Monster Rank: -367.967 (last update: 2005)

Rating: 923 | Skill: 0 | OpenRating: 0
Thrustmaster T300 RS | Sim-Sport Pedals | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 16-08-2019, 21:56   Post #2259 (permalink)
Awatar sn4il
 
Zarejestrowany: Nov 2009
Postów: 174
Nie, tego zupelnie nie slychac. Tak mi sie przynajmniej wydaje bo testowalem sam ale odchylalem od ucha wiec takie wnioski. Troche mnie martwi max glosnosc tych sluchawek. Nie wiem czy to tylko w iracing czy ogolnie ale troche brakuje mocy. Musze potestowac, moze to kwestia ustawien.
Dla mnie wazna sprawa jest tez to, ze przy takim rozwiazaniu bede w stanie uslyszec dzwonek do drzwi czy pukanie.
sn4il jest offline  
Odpowiedź z Cytatem
stare 16-08-2019, 22:01   Post #2260 (permalink)
Awatar sn4il
 
Zarejestrowany: Nov 2009
Postów: 174
Dodam jeszcze, ze spodziewalem sie wiekszej roznicy jesli chodzi o FOV 110 Vive i 130 Valve.
Cytat:
Ja poczekam na indexy pro z wyswietlaczem oled i anty SDE jak w SO+ bo tylko te dwie rzeczy zniechecily mnie do zmiany
Moim zdaniem dobra decyzja, potestuje jeszcze na dniach. Na horyzoncie tez jest Vive Cosmos ale tez dupy nie urywa.
sn4il jest offline  
Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Bookmarks

Tagi
oculus

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Włączony
Pingbacks are Włączony
Refbacks are Włączony


LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://simracing.pl/forum/f81/oculus-14613/
Dodane przez For Type Data Hits
Inne gry wyscigowe This thread Refback 02-04-2015 20:56 1
Inne gry wyscigowe This thread Refback 24-08-2013 01:34 17


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 15:12.


Powered by vBulletin® Version 3.8.6
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0
SimRacingPL

no new posts

Logowanie
Login:
Hasło:
 Zarejestruj się!

229 osób online
227 Gości
2 Zalogowanych
Facebook
Administratorzy
Administracja portalu
Owner
McLaren
Senior Admin
lelu0
Summer RC Cup 2018
lelu0
Admins
SirDuncan - Historic (GiW) Admin
Moderators
Dmnick - Super Moderator
sobol - Moderator