Szukaj:
PL EN ES
Polecamy



Kalendarz treningów
Nowości
Wróć   SimRacing wyścigi online > Działy Tematyczne > Kierownice i inne kontrolery

Pomoc w wyborze kierownicy

Zarejestruj się Projects Kalendarz Szukaj Dzisiejsze posty Zaznacz Wszystkie Fora jako Przeczytane

Kierownice i inne kontrolery Wszystko o tym sprzęcie

Odpowiedz
LinkBack Narzędzia wątku Wygląd
stare 02-07-2017, 07:16   Post #121 (permalink)
Awatar Arni
 
Zarejestrowany: Jun 2017
Skąd: Siedlce
Postów: 116
Da się dokupić ten conical brake mod, ktoś to robi sam? W sumie wygląda to idiotycznie prosto, blaszka, śruba, guma, tylko pewnie klucz w znalezieniu odpowiednio trwałej i odpowiednio sztywnej/sprężystej gumy
Kurde kombinują, tak dumam bo albo brać T150PRO albo wyższy model z ciulowymi pedałami, lub bez jesli używana i dokupić pedały oddzielnie.
Jeśli w zestawach PRO brak conical brake mod, to znowu bliżej mi do drugiej opcji i tka wkoło Macieeju
Arni jest offline  
Odpowiedź z Cytatem
stare 02-07-2017, 08:04   Post #122 (permalink)
Awatar Sadek
 
Zarejestrowany: Sep 2006
Skąd: Głowno
Postów: 1.848
Jak juz sie zastanawiasz to rozwaz zakup samej kierownicy i osobno pedalow z LC. Zaden breake mode czy inny conical.
W sumie to te ostatnie przypominaja mi jak do pedalow od dfgt na hamulec zakladalem gume bagazowa, albo pod pedal wkladalem najtwardzsza mieszanke pilecznki od squasha. Breake mod jak talala
Sadek jest offline  
Rating: 57753 | Skill: 6.44 | OpenRating: 924
Logitech G25 | Fanatec CSR Elite Pedals | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 02-07-2017, 10:17   Post #123 (permalink)
Administrator rFactor 2
Awatar modlicha
 
Zarejestrowany: Oct 2013
Skąd: Jarosław
Postów: 6.255
Sadek ma rację.

Ja mam T150 i zainwestowałem w pedały CSP v2 - w używane oczywiście. Po ciężkich negocjacjach ze sprzedającym i moją "księgową" kupiłem jeszcze na gwarancji za 750 zł bodajże. I to była najlepsza inwestycja. Inny wymiar hamowania. Piłeczki,gąbeczki srututeczki i inne przerabiałem - w porównaniu do load cell to prowizorka.

Co do T150 to bardzo sobie ją chwalę zwłaszcza za ffb. Jest płynny, może słaby, słabszy niż w DFGT na pewno, ale za to "wszystkowyczuwalny", na prawdę przy dobrym ustawieniu bardzo szczegółowy. Znaczy niby można ustawić mocniejszy ffb, ale wtedy właśnie ta szczegółowość zanika, więc eksponuje siły periodic, zmniejszam constant i ustawiam overall strength nie za silny - tak aby jak najwięcej czuć.
modlicha jest offline  


Rating: 49868 | Skill: 4.06 | OpenRating: 1217
| Fanatec Clubsport Pedals | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Bookmarks

Tagi
alcantara, g29, kierownicy, pomoc, t300, t500, wybór, wyborze

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Włączony
Pingbacks are Włączony
Refbacks are Włączony



Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:30.


Powered by vBulletin® Version 3.8.6
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0
SimRacingPL

no new posts

Logowanie
Login:
Hasło:
 Zarejestruj się!

Facebook
Administratorzy