Szukaj:
PL EN ES
Polecamy



Kalendarz treningów






Alfaholicy_SimRacingPL Server
Wróć   SimRacing wyścigi online > Działy Tematyczne > Technika Jazdy

Kąt obrotu kierownicy w różnych klasach GT, WTCC, WRC, F1...itp.

Zarejestruj się Projects Kalendarz Szukaj Dzisiejsze posty Zaznacz Wszystkie Fora jako Przeczytane

Technika Jazdy O tym jak dobrze prowadzić samochód i wykonać setup

Odpowiedz
LinkBack Narzędzia wątku Wygląd
stare 20-10-2011, 18:18   Post #51 (permalink)
Awatar Hesus
 
Zarejestrowany: Sep 2011
Postów: 61
Chciałem wrócić do RealFFB i mam pytanie, do każdego auta trzeba ustawić ffb osobno CTRL+num7 num9 i teraz mam optymalnie to poustawiane np. w trainer s, później zmieniam auto, zmieniam siły, następne auto i znów zmieniam siły, następne, zmieniam siły itd...

Wracam z powrotem do trainer s, i teraz powiedzcie mi jak wrócić do dokładnie takich samych ustawień real FFB? których używałem pierwszy raz w trainer s. Mam nadzieje że wiecie o co mi chodzi?

Z real ffb jest wszystko dobrze jak jeżdżę jednym autem, czym więcej używam samochodów tym bardziej mi się pieprzy z tym ffb i dziwne rzeczy się dzieją i kiera szaleje...zaznaczam że nie chodzi o odwrócone siły ffb, bo to nie problem.
Hesus jest offline  
Odpowiedź z Cytatem
stare 20-10-2011, 18:24   Post #52 (permalink)
Studio 397 veh. engineer
Awatar LesiU
 
Zarejestrowany: Jul 2005
Skąd: Olkusz
Postów: 14.494
Nic nie trzeba robić. rFFB sobie tworzy profile z ustawieniami niezależnymi dla każdego auta i zostają takie jak sobie ustawiłeś. Nigdy nie miałem z tym problemów dlatego wydaje mi się że coś u Ciebie jest nie tak z tą wtyczką.
LesiU jest offline  
Studio 397, rFactor 2: KLIK
PC: Intel i7 7700K; Asus ROG Strix Z270G Gaming; Kingston HyperX Fury 2x16GB 2400 CL15; MSI GTX 1080 Armor OC 8GB; SSD Samsung 256GB SM961 m.2 NVMe; HDD WD 2,5" 1TB 5400rpm; be quiet! Dark Power Pro P11 750W; LG 37,5" 38UC99
OSW: Lenze MCS12H15-, SimuCube, IONI Pro HC, Meanwell SDR-960-48
Pedały: Fanatec CSP v2




Rating: 108480 | Skill: 7.97 | OpenRating: 0
| Fanatec Clubsport Pedals | Fanatec Clubsport Shifter | Hamowanie: heel & toe | Zmiana biegów: Sekwencja
Odpowiedź z Cytatem
stare 20-10-2011, 18:32   Post #53 (permalink)
Awatar Hesus
 
Zarejestrowany: Sep 2011
Postów: 61
Nie wiem właśnie, wrzucę wtyczkę jeszcze raz i zobaczymy...
Hesus jest offline  
Odpowiedź z Cytatem
stare 20-10-2011, 18:43   Post #54 (permalink)
Member
Awatar MaXyM
 
Zarejestrowany: Aug 2004
Skąd: Praha, Czech Rep.
Postów: 30.551
Wyślij wiadomośc poprzez ICQ do MaXyM
No.. jesli ma rfactora zainstalowanego np. w program files, albo ogolnie nie ma praw do zapisu to mu sie ustawienia nie zapisza.
MaXyM jest offline  
SLS developer :: sls.simracing.pl ::

Rating: 94355 | Skill: 7.59 | OpenRating: 0
Thrustmaster TX Racing Wheel | Logitech G25 | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Sekwencja
Odpowiedź z Cytatem
stare 20-10-2011, 19:11   Post #55 (permalink)
Mah
Awatar Mah
 
Zarejestrowany: Sep 2009
Skąd: Opole
Postów: 1.748
Albo wystarczy wybrać auto w innym kolorze
Mah jest offline  
Rating: 3867 | Skill: 3.11 | OpenRating: 0
Logitech G25 | Logitech G25 + LC | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Sekwencja
Odpowiedź z Cytatem
stare 20-10-2011, 21:29   Post #56 (permalink)
Awatar rakoczyn
 
Zarejestrowany: Aug 2008
Postów: 53
Wracając do mojego problemu z czuciem kierownicy, a dokładniej kiedy kończy się ustalony obrót to tak:
Poza grą nie ma takiego problemu bo Centering Spring w Profilerze ustawione na 0% (ale zafajkowane)
Próbowałem zmieniać siłę FFB zarówno w opcjach rF, jak i realfeel. Te pierwsze chyba nic nie zmieniają, natomiast w realfeel jest dziwna sprawa. Naciskam CTRL + NUM 7/9 i to też nic za bardzo nie zmienia. Jednak jest moment w którym ponowne naciśniecie któregoś z nich całkowicie wyłącza/włącza centrowanie na kierze. Pozostają jedynie bardzo delikatne efekty przy kerbach itd.
rakoczyn jest offline  

Logitech DFGT | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 20-10-2011, 23:32   Post #57 (permalink)
Member
Awatar MaXyM
 
Zarejestrowany: Aug 2004
Skąd: Praha, Czech Rep.
Postów: 30.551
Wyślij wiadomośc poprzez ICQ do MaXyM
Z RFFB tak juz jest. Przy jakis bardzo niestandardowych wartosciach i/lub zlej geometrii zawieszenia w aucie (modzie), generowane sily sa bez sensu.

Natomiast ograniczenie zakresu obrotu musi byc. A jak masz watpliwosci to sprawdz bez RFFB
MaXyM jest offline  
SLS developer :: sls.simracing.pl ::

Rating: 94355 | Skill: 7.59 | OpenRating: 0
Thrustmaster TX Racing Wheel | Logitech G25 | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Sekwencja
Odpowiedź z Cytatem
stare 21-10-2011, 22:29   Post #58 (permalink)
Awatar Hesus
 
Zarejestrowany: Sep 2011
Postów: 61
Cytat: Napisał MaXyM Zobacz post
No.. jesli ma rfactora zainstalowanego np. w program files, albo ogolnie nie ma praw do zapisu to mu sie ustawienia nie zapisza.
Nie instaluje gier w program files, prawa do zapisu mam

Jednak chyba porzucę ReallFFB, przecież nie jest on aż tak zaje***** żeby nie dało się bez niego obejść

Prosił bym jedynie o jakieś ustawienia controller.ini do po testowania od osób które jeżdżą bez RFFB, jak np. Splott

Pzdr.
Hesus jest offline  
Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Bookmarks

Tagi
f1itp, kąt, kierownicy, klasach, obrotu, różnych, wrc, wtcc

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Włączony
Pingbacks are Włączony
Refbacks are Włączony



Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 15:07.


Powered by vBulletin® Version 3.8.6
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0
SimRacingPL

no new posts

Logowanie
Login:
Hasło:
 Zarejestruj się!

934 osób online
933 Gości
1 Zalogowanych
Facebook
Administratorzy
Administracja portalu
Owner
McLaren
Senior Admin
lelu0
Summer RC Cup 2018
lelu0
Admins
SirDuncan - Historic (GiW) Admin
Moderators
Dmnick - Super Moderator
sobol - Moderator