Szukaj:
PL EN ES
Polecamy



Kalendarz treningów






Alfaholicy_SimRacingPL Server
Wróć   SimRacing wyścigi online > Archiwum > Liga rFactor Historic > Wrażenia z Wyścigów

[DRM'79 2014] Nordschleife

Zarejestruj się Projects Kalendarz Szukaj Dzisiejsze posty Zaznacz Wszystkie Fora jako Przeczytane

Wrażenia z Wyścigów Na gorąco z wyścigów Ligowych

Odpowiedz
LinkBack Narzędzia wątku Wygląd
stare 11-11-2014, 15:47   Post #21 (permalink)
Awatar kamik
 
Zarejestrowany: Aug 2010
Postów: 741
@thooorn
Ja miałem podobnie na treningu, w lewym przez szczyt, tam pod mostem za prostą - co jest przecież zakrętem niby bez odjęcia. No właśnie niby, bo raz lekko najechałem na krawężnik i od razu mnie wyrzuciło, i kompletnie rozbiłem samochód. Wtedy zrozumiałem, że ten tor CHCE cię zabić

@Archi
Bo to wg mnie jest tak, że dopóki nie jedziesz na limicie możliwości danego seta, to nie poczujesz różnicy... oczywiście poza oczywistymi ustawieniami, jak chłodzenie silnika, skrzynia biegów. Ale biorąc już powiedzmy zawieszenie, jeżeli dany set (nerd alert!) pozwala osiągnąć prędkość kątową powiedzmy 176kph a Ty go zmodyfikujesz i teoretycznie pojedzie 178kph bez wyrzucania z zakrętu, ale będziesz jechał w nim 175kph, to nie poczujesz różnicy. Albo jeżeli balans hamulców pozwala lepiej się złożyć w zakręt, ale nie hamujesz na granicy przyczepności i możliwości, to też nic to nie da. Głębsza rozkminka w secie rozpoczyna się nie wtedy kiedy już szybciej na nim nie możesz pojechać, ale wtedy kiedy 1. szybciej już nie możesz pojechać ale i 2. kiedy czujesz i wiesz, że w zakrętach, na hamowaniach i na wyjściach wykorzystujesz maksymalną przyczepność i możliwości autka - wtedy set może poprawić czasy.
Tak to ewentualnie można sobie setem ułatwić prowadzenie auta - co oczywiście że może poprawić czasy okrążeń i czasy stintu, aaaaale jednocześnie jest taka szansa, że na defaultowym secie który jest może mniej stabilny, też da się zrobić taki, albo i lepszy czas. No a wtedy robi się zamotka
kamik jest offline  
Rating: 58613 | Skill: 14.31 | OpenRating: 0
Logitech G27 | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 11-11-2014, 17:05   Post #22 (permalink)
Awatar Diderus
 
Zarejestrowany: Jan 2011
Skąd: Ziemia
Postów: 1.242
No właśnie. Nord i jego magia. Chociaż w innych ligach jechałem na tym torze i myslałem, że jak wsiądę w Capriszona to jakoś to będzie. Jednak pierwszy kontakt z tym torem w potworze z DRM, to było: "łooo na tym krawężniku stawia auto na dwa koła, tu w zakręcie jadąc po BL Ford skacze jak ping pong, tu znowu ciąć zakrętu po krawężniku nie można (a tak najlepiej przejechać), bo lekkie przejechanie za niego i bum - wybija bo jakś dziura tam jest. Tu znowu gdzie najlepszy punkt hamowania to się jest w powietrzu, a wcześniejsze odpuszczenie gazu to strata mnóstwa czasu. I trza się było od nowa nauczyć toru. O ustawieniu auta nie wspomnę. Jakoś sobie poradziłem, ale czas na poziomie 7 minut do najlepszych nie należy, ale może będą gorsi.

No i przyszedł czas na qual. Jadę próbuję przejechać okrążenie wyjazdowe, ale jakoś mój Rfactor wygląda jakoś hmmm no, kwadratowo. Znowu linie jak z z Atari, ogrądzenia "płyną". Nieważne skup się chłopie i jedź. Nie dałem rady. Tak mnie to rozpraszało, że zacząłem kopać w ustawieniach grafiki. Nawet zaktualizowałem sterowniki. Poprawa była, ale jakby z Atari na wczesne gry z Amigi.
Trudno jadę. Zrobiłem czas 7:00:cośtam i P12. Za mną tylko ci co czasu nie robili, albo Adakar z DQ.

No czas na wyścig. Odliczanie, start, sektor formujący, magiczna komenda szyk iii...
kurna, jak tu wąsko, a gdzie wyprzedzać. Wyczekiwanie na start i jedna myśl w głowie - jak rozwalam za dwa może trzy zakręty kilku zawodników, przelatując z jednego pobocza na drugie.
Oczekiwanie - Sir Startuj już. Jeszcze nie. Spokojnie, odpuszczaj, masz trzy godziny, żeby rozwalić Forda.
Jeszcze nie - ciśnienie chyba z 200 miałem. Jesz
Start, Green. Wio
O Marek w M1 chyba zaspał, Karol trochę wolniej już P10. Ale wąsko tu jest. (Sory Karol, że Ci tak przed masę wjechałem). Nieźle jadę, jakieś zamieszanie w dolince, ktoś poboczem pędzi. Jestem cały i nikt nie ucierpiał Przede mną Wojtek w M1 -ależ to ma odejście a ja jakbym w Tico jechał (bez obrazy dla Tico). Dojeżdżamy do Schwedenkreuz (chyba) i ojj co ten Wojtek tak wcześnie hamuje. Kudli dudli ja sobie mówi moja córeczka lece. Moze krawężnik złapie, nie trawa, oj slisko - delikatnie w bandę, hamuj delikatnie, nie Wojtek w Arember a ja dojeżdżam eee dolatuje po trawie. Jestem na krawężniku zwalniam na milimetry przed zderzakiem Wojtka i drzwiami coro. Fuu udało się - jestem wykończony, a to dopiero z 3 minutu i 5 km a gdzie tam 3 godziny i ponad 550, które mamy zrobić. No tera sie zacznie. Wojtek odjezdża i znowu wcześniej hamuje. Nie umiałem się skupić i zamiast pilnować punktów hamowania i toru, to pilnowałem gdzie ten Wojtek tym razem zahamuje. Skup się. Z tyłu coro i knooger naciskają. Jakoś daję radę. Długa prosta trzymam się (póbuje) się draftu za Wojtkiem a dwaj panowie za mną wzajemnie się draftują i już są koło mnie. Draft za Wojtkiem daje efekt taki, że 3W wchodzimy w zakręt pod mostem na końcu prostej, ja po trawie odpuszcam (niech stracę, byle kogoś nie rozwalę), ale co to dalej jestem przed nimi i daleko za Wojtkiem. Już na S/M jestem za nim. Gonię on odjezdża znowu go doganiam i stało się. Początek S2 i Wojtek spóźnia hamowanie ja zamiast patrzeć na tor uważam na jego wcześniejsze (niż moje) hamowanie. Iiii ... lecę za nim w trawę. Coro i Krooger mnie wyprzedzają i koniec fajnej walki uciekają mi - potem rozwalam auto i niepotrzebny pitstop. Za 2 kółka znowu i jeszcze przekraczam prędkość w boksach i DT i ehh szkoda pisać. Na koniec przyjechałem na P5 rozwaliłem konkretnie Forda (vmax 290 zamiast 314 km/h) Nikogo nie rozwaliłem. Czyli sukces jest.

Gratulacje dla wszystkich dojechanych no i dla Zwyciezcy.
Diderus jest offline  
Kierownica: zablokowana | Hamowanie: w ostateczności | Zmiana biegów: a po co?

Rating: 14374 | Skill: 1.30 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Bookmarks

Tagi
2014, drm79, nordschleife

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Włączony
Pingbacks are Włączony
Refbacks are Włączony



Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:18.


Powered by vBulletin® Version 3.8.6
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0
SimRacingPL

no new posts

Logowanie
Login:
Hasło:
 Zarejestruj się!

149 osób online
147 Gości
2 Zalogowanych
Facebook
Administratorzy
Administracja portalu
Owner
McLaren
Senior Admin
lelu0
Summer RC Cup 2018
lelu0
Admins
SirDuncan - Historic (GiW) Admin
Moderators
Dmnick - Super Moderator
sobol - Moderator