Szukaj:
PL EN ES





Poznaj nowe SimRacingPL i weź udział w ROK CUP Challenge!





Spis zasad SimRacingPL
Nasz portal działa na ściśle określonych zasadach, podobnie jak wszystkie organizowane przez nas ligi. W tym miejscu możesz w łatwy sposób odnaleść interesujące Ciebie zagadnienia.



  Regulamin Ligi rF - Megane 2015  
     
 
Spis treści
Niniejszy dokument jest własnością Portalu SimRacingPL. Jego kopiowanie bez zgody autorów jest zabronione.
SimRacingPL ©2004 - 2019
Numer punktu
Treść punktu
Data modyfikacji
1
Postanowienia ogólne
2015-01-05
1.1
Liga Megane to liga otwarta dla wszystkich.
2015-01-05
1.2
Wszelkie kwestie, nieujęte w niniejszym regulaminie są uregulowane przez wspólny regulamin Lig.
2015-01-05
1.3
Łączenie się z serwerem.
2015-01-05
1.3.1
Do połączenia się z serwerem potrzebna jest oryginalna kopia rFactor oraz zainstalowany mod SimRacingPL Liga Megane wraz z aktualnym torem. Mod i tor można pobrać z działu DownloadCenter. Szczegóły dotyczące wersji i ewentualnych poprawek można znaleźć w odpowiednim dziale forum ligi Megane.
2015-01-07
1.3.2
Z serwerem łączymy się  w rFactor, wybierając Connect > Join, następnie klikamy (niebieski) przycisk ze znakiem "plus" i wpisujemy adres serwera "serwer.simracing.pl:33000". Na liscie powinien się pojawić jeden serwer.
2015-01-05
2
Zasady rozgrywki
2015-01-05
2.1
W trakcie trwania sezonu ligi Megane nie ma klasyfikacji generalnej oraz zespołowej, nie można także tworzyć zespołów. Zawodnik kończąc wyścig nie zdobywa punktów, a jedyną nagrodą za zdobycie pozycji są dodatkowe punkty ratingu.
2015-01-05
2.2
Sezon ligi Megane nie ma końca.
2015-01-05
2.3
Format rozgrywek.
2015-01-05
2.3.1
Do startów w kolejnych wyscigach dopuszczone są samochody Megane Trophy z moda SimRacingPL Liga Megane.
2015-01-05
2.3.2

Oficjalne godziny kwalifikacji, wyścigów oraz ich długość:

Wtorek

Trening 1 - 20:00 (30 minut)

Kwalifikacja - 20:30 (20 minut)

Rozgrzewka 1 - 20:50 (5 minut)

Wyścig  1 – 20:55 (40 minut)

Rozgrzewka 2 - 21:50 (5 minut)
 

Wyścig  2 - 21:55 (20 minut)
2015-01-05
2.3.3
Przed drugim wyścigiem nie ma sesji kwalifikacyjnej. W drugim wyścigu zawodnicy startują w takiej kolejności, w jakiej ukończyli pierwszy wyścig, z tym że pierwszych 10 kierowców startuje w kolejności odwrotnej. Zawodnicy, którzy nie uczestniczyli w pierwszym wyścigu startują z końca stawki.
2015-01-05
2.4
Zgłoszenia do wyścigu
2015-01-05
2.4.1

Aby otrzymać hasło uprawniające do startu w danej rundzie, wystarczy wyrazić swoją chęć startu poprzez zgłoszenie do wyścigu. Nie obowiązują żadne specjalne wymagania, które kierowca musiałby uprzednio spełnić, by zostać dopuszczonym do startów. 

2015-01-05
2.5
Kwalifikacje.
2015-01-05
2.5.1
Gdy zawodnik zrobi więcej niż 6 okrążeń w czasie sesji kwalifikacyjnej otrzymuje karę startu z końca stawki. Należy pamiętać, że zaliczane jest każde rozpoczęte okrążenie, czyli każdy wyjazd z boksów i każde przekroczenie lini start/meta.
2015-01-05
2.5.2
Podczas kwalifikacji można zrobić maksymalnie 6 okrążeń (wliczając wyjazdowe i zjazdowe), przy czym maksymalnie 4 okrążenia pomiarowe.
2015-01-05
2.6
Procedura startowa
2015-01-05
2.6.1
W lidze Megane obowiązuje start z miejsca po okrążeniu formującym.
2015-01-05
2.6.1.1
Kierowca podczas okrążenia formującego ma obowiązek zachować bezpieczny odstęp za poprzedzającym zawodnikiem oraz nie przekraczać 120 km/h. Zaleca się jazdę około 100-110 km/h. W przypadku rozerwania szyku dopuszcza się "dogonienie" stawki, zachowując bezpieczeństwo.
2015-01-05
2.6.1.2
Lider wyścigu jest odpowiedzialny za nadawanie bezpiecznego tempa oraz nierozrywanie stawki.
2015-01-05
2.6.1.3
W skrajnych przypadkach kierowca może zostać ukarany Karą dodatkową 1U za niebezpieczną jazdę podczas okrążenia formującego.
2015-01-05
2.6.2
Sygnałem do startu jest zielone światło (lub rozpoczęcie liczenia czasu jeśli światła nie są widoczne). Kierowca, który wystartuje za wcześnie automatycznie dostaje karę przejazdu przez strefę boksów.
2015-01-05
2.7
Wyścig
2015-01-05
2.7.1

W czasie pierwszego wyścigu (long) każdy kierowca ma obowiązek przynajmniej raz zjechać do boksów na wymianę przynajmniej jednej pary opon, przy czym może to zrobić w dowolnym momencie trwania wyścigu. Kierowca, który nie dokona obowiązkowej zmiany opon w pierwszym wyścigu zostaje zdyskwalifikowany.

2015-01-07
2.7.2
W czasie drugiego wyścigu (sprint) nie ma żadnych ograniczeń co do ilości tankowań i zmiany kół.
2015-01-05
2.7.3
Na mecie sklasyfikowane są tylko osoby które przejadą minimum 90% dystansu lidera.
2015-01-05
2.8
Treningi
2015-01-05
2.8.1
Pomiędzy wyścigami ligowymi bedą odbywały się oficjalne treningi. Format treningu będzie taki sam lub zbliżony do formatu weekendu wyścigowego.
2015-01-05
 
     
Logowanie
Login:
Hasło:
 Zarejestruj się!

Kalendarz treningów






Alfaholicy_SimRacingPL Server
Najbliższe wyścigi
Administratorzy
Administracja portalu
Owner
McLaren
Senior Admin
lelu0
Summer RC Cup 2018
lelu0
Admins
SirDuncan - Historic (GiW) Admin
Moderators
Dmnick - Super Moderator
sobol - Moderator