Szukaj:
PL EN ES
Spis zasad SimRacingPL
Nasz portal działa na ściśle określonych zasadach, podobnie jak wszystkie organizowane przez nas ligi. W tym miejscu możesz w łatwy sposób odnaleść interesujące Ciebie zagadnienia.



  Regulamin Ligi rF2 - SMP GT3 2017  
     
 
Spis treści
3.3
4
Niniejszy dokument jest własnością Portalu SimRacingPL. Jego kopiowanie bez zgody autorów jest zabronione.
SimRacingPL ©2004 - 2017
Numer punktu
Treść punktu
Data modyfikacji
1
POSTANOWIENIA OGÓLNE
2016-12-31
1.1
Liga Simracingowe Mistrzostwa Polski GT3 jest organizowana przez administrację portali IRG oraz SimRacingPL. Przystapienie do ligi oznacza akceptację wszystkich ustalonych przez organizatorów zasad.
2016-12-31
1.2
Do udziału w lidze wymagane jest posiadanie symulatora rFactor2 w aktualnej wersji, oraz stosowanie narzędzia IRGTool, do pobrania ze strony IRG
Pozostałe potrzebne pliki można pobrać za pomocą IRGTool lub z działu Download na stronach SimRacingPL.
2016-12-31
1.3
rFactor2 jest ciągle platformą rozwojową, stale poprawianą i ulepszaną. Oznacza to, że gra może wykazywać niepoprawne działanie, tzw. "bugi". Gracz dołączając do ligi przyjmuje tę informację do wiadomości, a także zobowiązuje się nie wykorzystywać potencjalnych niedoskonałości gry do zyskania przewagi nad innymi graczami.
2016-12-31
1.4
Aby dołączyć do ligi kierowca musi uzyskac licencję uprawniającą do startów oraz zarejestrować się na stronach SimRacingPL i IRG Kierowca nie musi należeć do zespołu, jednak administratorzy usilnie zalecają, by łączyć się w zespołu dwuosobowe i unikać bycia "samotnym wilkiem".
2016-12-31
1.4.1
Aby uzyskać licencję należy ten fakt złosić organizatorom. Do uzyskania licencji wymagana jest bezpieczna i stabilna jazda, uzyskiwane czasy, o ile nie będą drastycznie odbiegać od czasów najlepszych okrążeń, mają niewielkie znaczenie. Od zawodnika wymagamy przede wszystkim umiejętności jazdy fair, bezpiecznej walki z innymi kierowcami i możliwie bezbłędnej jazdy. Te umiejętności zawodnik może udowodnić podczas oficjalnych treningów i mini wyścigów.
2016-12-31
1.4.2
Uprzejmość i koleżeństwo, kultura osobista na serwerach jak i w serwisach IRG i SRPL pozytywnie wpływa na decyzję przyznania licencji. Przedstawienie doświadczenia simracingowego również może wpłynąć pozytywnie na przyznanie licencji.
2016-12-31
1.4.3
Po uzyskaniu licencji zawodnik otrzyma dostęp do platformy SLS, gdzie będą prezentowane wyniki wyścigów, klasyfikacje, oraz są zakładane zespoły. Ponadto wyniki wyścigów będą prezentowane na platformie IRG.
2016-12-31
1.4.4
Aby należeć do zespołu wystarczyć dołączyć do już istniejącego, lub założyć własny.
2016-12-31
1.4.5
Nazwa zespołu nie może zawierać zwrotów obraźliwych, nie może też zawierać nazw własnych i ich oczywistych członów istniejących już w realnej serii wyścigowej.
2016-12-31
1.4.6
Zespół może składać się maksymalnie z dwóch kierowców. W ramach jednego zespołu kierowcy moga wybrać to samo, lub różne auta.
2016-12-31
1.5
W lidze obowiązują własne malowania.
2016-12-31
1.5.1
Malownaia w obrębie jednego zespołu muszą posiadać wspólne cechy, generalny motyw charakterystyczny dla danego zespołu. Jednocześnie dopuszcza się, albo nawet zaleca, aby aby malowania samochodu w danym zespole posiadały wstawki, motywy, reklamy charakterystyczne dla każdego z kierowców.
2016-12-31
1.5.2
Malowania muszą posiadać logotypy i reklamy umieszczone we wskazanych miejscach na polecenie administracji. Jeśli zaistnieje potrzeba, umieszczenie reklam i logotypów może nastapić w trakcie sezonu.
2016-12-31
1.6
W lidze obowiązują indywidualne numery startowe. Numery startowe kierowcy rezerwują w SLS, a także korzystając z systemów IRG, gdzie numer jest przypisany danemu kierowcy i nie może zostać zmieniony. Aktualnie zarezerwowane numery można sprawdzić na stronach IRG.
2016-12-31
1.7
W lidze nie obowiązuje pełne imię i nazwisko - wystepować można na serwerach pod swoim nickiem, faktycznym lub zmyslonym imieniem i nazwiskiem. Organizatorzy ligi dają jej uczestnikom całkowitą dowolność w tej kwestii, aczkolwiek mile widziane jest używanie imienia i nazwiska.
2016-12-31
1.8
W lidze obowiązuje wyłącznie widok z kokpitu.
2016-12-31
1.9
Simracing jest hobby łączącym ludzi o różnych zainteresowaniach, poglądach i pochodzeniu. Wszyscy ścigamy się jako grupa znajomych/przyjaciół, którym zależy na dobrej atmosferze w lidze i wzajemnej współpracy. Braki w kulturze, brak szacunku dla rywala, nie stosowanie się do zasad netykiety, czy zachowania uznawane ogólnie za niewłaściwe/obraźliwe nie będą przez organizatorów tolerowane, a osoby nie potrafiące się dostosować zostaną z ligi usunięte.
2016-12-31
2
ORGANIZACJA RUNDY
2016-12-31
2.1
Rundy odbywają się w terminach wyznaczonych przez kalendarz ligi SMP GT3. Kalendarz, czas startu wyścigów, oraz czas ich trwania można sprawdzić w systemie SLSlub na stronach IRG.
2016-12-31
2.2
Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany terminu odbywania rundy lub do jej odwołania w przypadku sytuacji losowych.
2016-12-31
2.3
Aby wziąć udział w rundzie należy na serwerach IRG wykonać co najmniej 20 okrążeń pomiarowych. Taka ilość umożliwia wykonanie startu z pitlane. Aby móc wystartować na gridzie należy wykonać 30 mierzonych okrążeń.
2016-12-31
2.4
Administracja każdorazowo ustala maksymalną ilość zawodników mogących brać udział w danej rundzie. W przypadku większej ilości chętnych niż miejsc będą urządzone prekwalifikacje do wyścigu.

-W przypadku zgłoszeń ponad 40+kierowców wyścigi będą odbywały się w dwóch grupach (I i II).

-O podziale na grupy będą decydować prekwalifikacje odbywające się w tygodniu poprzedzającym wyścig od wtorku (popołudniu) do soboty (21:00).

-Lista zgłoszeń w panelu kierowcy w SLS na simracing.pl sobotę o 23:00 do wyścigu zostaje zamknięta. Kierowca, który zdecyduje się na start w niedziele w dniu wyścigu automatycznie startuje w grupie II.

 -Prosi się o udział w pre-kwalifikacjach tylko zawodników, którzy są zgłoszeni do wyścigów. Prosimy "nie popisywać"się hotlapami na serwerze do przedkwalifikacji przez kierowców, którzy nie zamierzają wziąć udziału w wyścigu, bo dezorganizuje to pracę administracji i blokuje miejsca.

-Podział na ilość zawodników w grupie I nie jest stały i będzie zależny od toru.

246
2017-01-23
2.5
W trakcie zawodów będzie zastosowana wtyczka pogodowa, co oznacza, iż kierowcy mogą spodziewać się takiej samej pogody jak panująca na rzeczywistym torze w trakcie odbywanych zawodów. W przypadku temperatury na torze poniżej 10 stopni, administracja zastrzega sobie prawo do skorygowania wartości. Zaleca się, aby zawodnicy śledzili prognozę pogody i byli przygotowani na zapowiadane warunki.
2016-12-31
2.6
W trakcie treningów na tor będzie nanoszona guma, wpływając na osiągane czasy, jednak przed sesją treningową w dniu wyścigu guma zostanie wykasowana i jej nanoszenie rozpocznie się ponownie podczas sesji treningowej.

  • Na serwerze obowiązuja następujące mnożniki:
  • Szybkość gumowania - normal
  • Zużycie paliwa - x1
  • Zużycie opon - x3
  • Przyspieszenie czasu - x3
2016-12-31
2.7
Każda runda składa się z trzech części:
  • Treningu przed wyścigiem, trwającego 60 minut
  • Dwuczęściowej kwalifikacji
  • Sesji Warm-up
  • Wyścigu
Godziny rozpoczęcia poszczególnych wyścigów:
    Wyścig R144
    Trening/reset nagumowania toru: 19:35
    Kwaliifkacje: 20:35
    Warmup: 21:00
    Start: 21:10
    Zakończenie: ~23:35

    Wyścig R120
    Trening/reset nagumowania toru: 19:50
    Kwaliifkacje: 20:50
    Warmup: 21:15
    Start: 21:25
    Zakończenie: ~23:35

    Wyścig R90
    Trening/reset nagumowania toru: 20:00
    Kwaliifkacje: 21:00
    Warmup: 21:25
    Start: 21:35
    Zakończenie: ~23:05

    Wyścig 2xR40 (Sprinty)
    Trening/reset nagumowania toru: 20:00
    Kwaliifkacje: 21:00
    Warmup: 21:25
    Start R1: 21:35 Zakończenie: ~22:15
    Warmup: 22:15
    Start R2: 22:25 Zakończenie: ~23:05
2016-12-31
2.7.1
Kwalifikacja składa się z dwóch części. W każdej części kwalifikacji można wykonać maksymalnie sześć okrążeń. Przekroczenie tej liczby oznacza dyskwalifikację zawodnika.

  • W trwającej 18 minut Q1 biorąc udział wszyscy zawodnicy, po wykonaniu pierwszego mierzonego okrążenia nastepuje blokada ustawień auta i ilości paliwa.
  • W trwającej 7 minut Q2 bierze udział top10 kierowców z Q1. Przystępują oni do Q2 z ilością paliwa, jaka im pozostała po Q1.

Do wyścigu zawodnicy przystępują z ilością paliwa, jaka im pozostała po Q1, zaś top10 przystępuje do wyścigu z ilościa paliwa, jaka im pozostała po Q2. Jedyną możliwą do wykonania zmianą w setupie auta po udziale w kwalifikacji, jest wybór opon, balans hamulców, oraz strategia tankowań.
2016-12-31
2.7.2
Sesja warm-up służy administracji do wszelkich, niezbędnych przygotowań do wyścigu, takich jak nadanie kar, czy ustawienie gridu. W jej trakcie zawodnicy moga wykonywać okrążenia, ale opuszczanie serwera jest niezalecane i może skutkować niewłaściwym ustawieniem zawodnika na starcie. Za błędy powstałe w wyniku opuszczenia przez kierowcę serwera administracja nie ponosi odpowiedzialności.
2016-12-31
2.7.3
Rozgrywane są cztery rodzaje wyścigów:
  • Sprint 2x40 minut
  • Wyścig 90 minutowy
  • Wyścig 120 minutowy
  • Wyścig 144 minutowy 

Start wyścigu następuję pomiędzy godziną 9:00 a 17:00 czasu gry, w zależności od czasu trwania wyścigu. W lidze obowiązuje start zatrzymany.
2016-12-31
2.7.4
W sprintach rozgrywane są dwa wyścigi po 40 minut. Do pierwszego wyścigu zawodnicy startują zgodnie z kolejnością z kwalifikacji. Do drugiego wyścigu zawodnicy startują zgodnie z kolejnością ukończenia pierwszego wyścigu, poza top10. Pierwsza dziesiątka startuje w odwrotnej kolejności względem ukończenia pierwszego wyścigu.

W trakcie sprintów zawodnicy moga używać dowolnego ogumienia.
2016-12-31
2.7.5
W trakcie wyścigów innych niż sprinty zawodnicy są zobowiązani do użycia dwóch różnych mieszanek opon na suchą nawierzchnię, pod groźbą otrzymania DQ. Przepis ten traci moc w przypadku gdy kierowca użyje opon WET ze względu na wystapienie opadów podczas wyścigu.
2017-02-04
2.8
Za ukończone wyścigi kierowcy otrzymują punkty do klasyfikacji indywidualnej i zespołowej. Zwyciężcą ligi zostaje kierowca z najwiekszą ilością punktów, zwyciężcą klasyfikacji zepsołowej zespół, którego kierowcy zdobędą najwięcej punktów. Punkty są przyznawane w zależności od długości wyścigu:

Aby otrzymać punkty trzeba przejechać 90% dystansu lidera.

Punktacja dla grupy I:

 Sprinty (16 zawodników):

29, 27, 25, 24, 23, 22, 21, 20, 19, 18, 17, 16, 15, 14, 13, 12

 Wyścigi 90 (19 zawodników) :

50, 46, 42, 38, 34, 30, 28, 26, 24, 22, 20, 19, 18, 17, 16, 15, 14, 13, 12

 Wyścigi 120/144 (22 zawodników):

60, 55, 50, 46, 42, 38, 36, 34, 32, 28, 26, 24, 22, 20, 19, 18, 17, 16, 15, 14, 13, 12

Pozostali sklasyfikowani zawodnicy z grupy I otrzymują 11 punktów

 

Punkty dla grupy II zawsze (9 zawodników):

10,9,8,7,6,5,4,3,2

Pozostali sklasyfikowani zawodnicy z grupy II otrzymują 1 punkt.

Ponadto Top3 zawodników grupy II, którzy uzyskają największą ilość punktów z danej rundy otrzyma prawo startu w grupie I w następnej rundzie.


2017-01-23
2.9
W trakcie pitstopów obowiązuje zasada zajmowania połowy stanowiska.

Zawodnik, który jako pierwszy zjeżdża do boksu na wolne stanowisko, ma obowiązek zająć połowę tego stanowiska, najbardziej odległą od alejki. Przy boksach znajdujących się po lewej stronie prostej S/M będzie to połowa lewa, przy boksach znajdujących się po prawej stronie prostej S/M (w kierunku jazdy) będzie to połowa prawa.

Zawodnik zjeżdżający na zajęte już stanowisko zajmuje miejsce bliżej alejki.
2016-12-31
3
ZASADY ZACHOWANIA SIĘ NA TORZE
2016-12-31
3.1
Zasady ogólne
2016-12-31
3.1.1
Zabronione jest korzystanie z jakichkolwiek ułatwień, poza "auto-clutch", oraz prowadzenie samochodu z widoku innego niż kokpit.
2016-12-31
3.1.2
W trakcie wyścigu należy przestrzegać sygnałów dawanych za pomocą flag (żółta, niebieska i czarna), podczas każdej sesji w boksach obowiązuje ograniczenie prędkości.
2016-12-31
3.1.3
Wjazd i wyjazd z boksów musi odbywać się przepisową alejką, która przy wyjeździe może być wyznaczona linią. Podczas wyjazdu linii tej nie wolno przekraczać
2016-12-31
3.1.4
Kierowca, który jest na niższej pozycji w wyścigu niż kierowca bezpośrednio za nim jest nazywany dublowanym. Dublowany ma obowiązek przepuścić dublującego w sposób bezpieczny, starając się zminimalizować straty czasowe dublującego (nie utrudniając swoim zachowaniem wyprzedzenia).
2016-12-31
3.1.5
Odpowiedzialność za bezpieczne przeprowadzenie manewru wyprzedzania spoczywa w głównej mierze na osobie atakującej. Dozwolona jest obrona pozycji. Broniący ma prawo na prostej tylko raz zmienić swoją linię jazdy, jest też zobowiązany uczynić to na tyle wcześnie by nie wywołać zagrożenia/wypadku. Bronić się należy wcześnie lub wcale. Zmiana linii jazdy już w strefie hamowania jest szczególnie ryzykowna i w większości przypadków może zostać uznana za zbyt późną obronę.
2016-12-26
3.1.6
Pisanie na czacie jest dozwolone tylko podczas sesji treningowej (practice) i rozgrzewkowej (warm-up) na tematy związane z simracingiem. Podczas pozostałych sesji komunikowanie się na czacie jest zabronione, a czat służy jedynie do wydawania komend przez Administratorów. Zasada ta nie obowiązuje, jeśli kierowcy muszą zgłosić pilny problem, o którym administracja wyścigu może nie wiedzieć, ponadto administratorzy mogą ją zawiesić w razie potrzeby w dowolnym momencie.
2016-12-31
3.1.7
Podczas dublowania dopuszcza się możliwość dwukrotnego zasygnalizowania światłami zamiaru dublowania (dwa mrugnięcia) zawodnikowi dublowanemu.

Zabrania się używania świateł "stroboskopowych" i tego podobnych udogodnień.

Wymiar kary - patrz punkt: 4.6 niniejszego regulaminu.
2016-12-31
3.2
Track limits
2016-12-31
3.2.1
Zawodnicy są zobowiązani do jazdy minimum dwoma kołami po torze. Za tor uznaje się obszar asfaltu ograniczony białą linią lub krawężnikami przy czym obszar białej linii uznaje się za tor, krawężniki (tarki, kerby) natomiast do toru nie należą.
2016-12-31
3.2.2
Administratorzy Ligi maja prawo wskazać odstępstwa od obowiązku jazdy po wyznaczonym torze dwoma kołami dla wybranych fragmentów toru lub całego toru. Mogą oni także wprowadzić zmiany w wymaganym torze jazdy.
2016-12-31
3.2.3
Jeśli zawodnik wyprzedził rywala w wyniku wyjazdu poza tor, jest zobowiązany do przepuszczenia go. Przepis ten nie obowiązuje w przypadku gdy obaj zawodnicy (atakujący i broniący się) ścięli szykanę lub osoba mijana jest w wyniku jakiegoś zdarzenia stwarzającego zagrożenie na torze, przy czym jest to jedyna droga ratunku. Za wyprzedzanie w wyniku wyjazdu poza tor jest uznawana sytuacja, w której wyjazd został użyty do "napędzania się" i późniejszego ataku na prostej.
2016-12-31
3.2.4
Za niedopuszczalne uznaje się bronienie swojej pozycji w wyniku wyjazdu poza tor. W przypadku takiej obrony kierowca broniący się jest zobowiązany do oddania swojej pozycji rywalowi.
2016-12-31
3.2.5
Administratorzy ligi uznają, że pomimo zaleceń każdemu kierowcy może się przytrafić błąd w trakcie okrążenia i nie utrzymanie limitów toru. Dopuszczalny jest jeden wyjazd na każde 12 minut wyścigu - jeśli wyjazdów jest więcej zawodnik jest zobowiązany do pełnego odpuszczenia gazu przez sekundę po swoim wyjeździe. Przy takim odpuszczeniu wyjazdu uznaje się za niebyły.
2016-12-31
3.3
Zasady 2W
2016-12-31
3.3.1
W przypadku sytuacji 2 wide przeciwnicy muszą pozostawić sobie wystarczającą ilość miejsca na torze, zarówno na prostej, jak i w zakręcie.
2016-12-31
3.3.2
Zasady 2 wide obowiązują od momentu gdy pojazd atakujący zrówna sie z pojazdem atakowanym. Zrównanie oznacza, że przynajmniej przednia os auta atakującego znajdzie sie na wysokości tylnej osi auta atakowanego. Jest to warunek podstawowy, jeżeli auta nie są zrównane, zasady 2 wide nie obowiązują.
2016-12-31
3.3.3
Aby oba auta miały obowiązek jazdy 2 wide w zakręcie lub szykanie, zasada z punktu 3.3.2 musi zostać spełniona zanim zawodnik atakowany zacznie wchodzić w zakręt lub w szykanę. Jeśli auta nie zostały zrównane przed wejściem w zakręt zawodnik atakowany ma pełne prawo do wyboru linii przejazdu przez zakręt.
2016-12-31
3.3.4
Zasada z punktu 3.3.3 nie ma zastosowania kiedy kierowca popełnił w zakręcie błąd, przez który opuscił idealną linię. Jeśli w takiej sytuacji doszło do zrównania aut, obowiązują zasady 2W z punktu 3.3.2.
2016-12-31
4
KARY
2016-12-31
4.1
Kary za łamanie regulaminu dzielą się na karę podstawową i alternatywną. Administracja ligi wybierać będzie zawsze karę bardziej bolesną dla zawodnika. Ponadto zawodnikom nadawane są, niezależnie od kary podstawowej/alternatywnej punkty karne, tzw "U".
2016-12-31
4.2
Zadne kary nigdy nie przepadają. Kary czasowe się sumują.
2016-12-31
4.3
Uzbieranie każdych kolejnych 10 U - oznacza dodatkową karę specjalną:
  • R144 - S&G 60s
  • R120 - S&G 50s
  • R90 - S&G 40s
  • Kara S&G za kumulacje punktów karnych (10U) jest traktowana oddzielne od kar za pojedyncze wypadki, przypadki łamania regulaminu itp.
2016-12-31
4.4
Uzbieranie kumulacji punktów karnych (10 U) w ostatni wyścigu - zostaje zamieniony na karę DQ do bieżącego ostatniego wyścigu. Wyjazd w kwalifikacjach w ostatnim wyścigu oznacza doliczenie 30 sekund do bieżącego wyścigu zamiast DT w wyścigu następnym.
2016-12-31
4.5
Regularne nieprzestrzeganie przez zawodnika track limits (przekraczanie liczby wyjazdów w 3 wyścigach z rzędu w których bierze udział) - skutkuje startem z boksu do następnego wyścigu.
2016-12-31
4.6
Przypadki oraz okoliczności nie przewidziane w taryfikatorze (np. celowe zniszczenie komuś auta, przypadki zemsty na torze, niesportowe zachowania, jazda „na przełaj“ itp.) podlegają odrębnej ocenie przez 6 osobową Komisje Administracyjną - jako narzędzia dyscyplinujące kierowców administracja ma w tym przypadku cały przekrój kar (od cofnięć na gridzie, poprzez DT, S&G, DQ i na końcu odebranie licencji).
2016-12-31
4.7
Zestawienie wykroczeń oraz kar są dostępne pod tym LINKIEM
2017-01-02
5
Protesty - zgłoszenia wypadków i innych zdarzeń 
2016-12-31
5.1
Do godziny 23:59 dnia następnego po dniu wyścigu kierowca ma możliwość zgłoszenia protestu. Nastepnie w terminie 24 godzin od zgłoszenia protestu, wszyscy zawodnicy uwzględnieni w proteście (jako sprawca lub poszkodowany) mogą się ustosunkowac do zgłoszonego protestu.
2016-12-31
5.2
Protest może złożyć poszkodowany/winowajca oraz Administracja ligii. Nie ma możliwości składania zgłoszeń wydarzeń w których nie brało się udziału. 
2016-12-31
5.3
Protest należy zgłosić poprzez formularz "Zglos Incydent" znajdujacy sie w zakladce "Driver Panel", na stronach IRG.
2016-12-31
5.4
Każdy protest jest rozpatrywany przez Administrację Ligii złożoną z członków portalu IRG i Simracing.pl 
2016-12-31
5.5
Administracji Ligii nie obowiązuje termin zgłoszenia protestu.
2016-12-31
6
Pozostałe ustalenia
2016-12-31
6.1
Gracz zoobowiązany jest do zainstalowania pluginu DAQ dostępnego w IRG Toolu, a następnie w ciągu 48h po wyścigu za pomocą IRG Toola wysłać telemetrię z sesji kwalifikacyjnej (jeśli się w niej uczestniczyło) oraz z wyścigu (jeśli się go ukończyło). Uwaga: jeśli zawodnik brał udział w kwalifikacji, a nie ukończył wyścigu, zobowiązany jest do wysłania telemetrii z kwalifikacji.

W szczególnych przypadkach administracja może zażądać  telemetrii z wyścigu nawet pomimo DNF u zawodnika.

Za brak telemetrii z kwalifikacji nadawana jest kara DT. Za brak telemetrii z wyścigu zawodnik zostaje zdyskwalifikowany. 
2017-03-08
6.2
W przypadku nieobecności nałożone na gracza kary przechodzą na nastepne GP.
2016-12-31
6.3
Administracja ma prawo zmienić/polepszyć mod serii jeśli to konieczne.
2016-12-31
6.4
Decyzje Administracji są niepodważalne i nie podlegają apelacjom.
2016-12-31
6.5
Administracja może usunąć z serwera gracza, który dopuści sie czynów niezgodnych z regulaminem oraz ogólnymi zasadami a nieujętych w Regulaminie.
2016-12-31
6.6
Wszystkie kwestie nieujęte w regulaminie rozstrzyga Administracja Ligi.
2016-12-31
 
     
Kalendarz treningów
Najbliższe wyścigi
Zgłoś się do wyścigu rF2 - SMP GT3 2017
Flag Fuji
120min
Hotlapy (9)
4d 8h 10m
Nowości
Administratorzy